16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Jeetje, wat spannend Seurebeure! Veel succes de komende uren!!

2. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Dank je ik kan t bijna niet bevatten raakte eerst in paniek want was alleen maar na wat belletjes en rustig ademen werd ik kei helder

3. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Spannend!!!! Succes 😃😃

4. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Spannend seurebeure!! Het zal iig niet lang meer gaan duren.. iig heeeel veel succes straks!!!

5. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Spannend Seurebeure! Heel veel succes!

6. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Wauw Beeb, gefeliciteerd met jullie prachtige dochter en wat een mooie naam!!!!!!!!!!
    Hoe is de bevalling gegaan?
    En wanneer verwachten ze dat ze naar huis mag?
    Hoe voel jij je?

Seurebeure, wat spannend!!!!
    Hou ons op de hoogte!!!

Hier 3 dagen al naar ziekenhuis ivm minder leven CTG s, maar alles is gelukkig goed!!!
    Wel zag ze veel onrust in mijn buik.
    Heb ook al 3 dagen voorweeen!
    Maar dat wil niks zeggen.

Fijne dag iedereen.
    Seurebeure, succes!!!!

7. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Ohhh Seurebeure heel veel succes!!!!!!!!!!!!!

8. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes Seurebeure!! :D

Vlindermama, fijn dat het er goed uit zag!

Beeb, ik ben ook wel nieuwsgierig naar je bevallingsverhaal ;)

9. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Oh jeetje seure, succes de komende uren.

Beeb, wat een plaatje.

Ik zou ook wel willen bevallen, ben wel klaar met dat zwanger zijn. Helaas nog geen enkel teken... Geen harde buiken, geen voorweeen. Alleen slecht kunnen slapen en sago :D

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wauw Seurebeure!
    Spannend meid. Zet hem op!!

Mijn verhaal: :)
    Vrijdag om 17.15 zijn dus mijn vliezen gebroken.
    Ml was net thuis uit z'n werk en omgekleed. We wilde net gaan eten! Eigenlijk direct begonnen de weeën op te komen. Heel ver weg maar wel met regelmaat. Totaal nog niet voorbereid dus spullen gepakt, easybase en maxi cosi de auto in. Ondertussen ook mijn ouders gebeld zodat ze de hond konden komen ophalen.
    Toen het hondje was opgehaald nog de rest van de spullen gepakt en toen zijn we gegaan. Weeën werden in de auto al wat krachtiger maar zat toch steeds zo'n 4 minuten tussen. Vlak voor de afrit ontstond er file dus net geluk gehad!
    Eenmaal in het ziekenhuis werden de weeën snel heftiger en kwamen ze korter op elkaar. Kon ze soms best moeilijk wegpuffen omdat er weinig tijd was om bij te komen.
    Ging allemaal niet erg snel. Om 20.30 pas 2 cm ontsluiting. Dus gewoon lekker verder puffen! Soms zakte de weeën iets af maar werden ook snel weer heftiger.
    Om 22.30 had ik soms al persweeën die ik niet weggepuft kreeg! Dacht ik even dat het de goede kant uit ging! Helaas, pas 7cm ontsluiting. Het werd echt wel heel moeilijk om alles weg te puffen, wist me ook heen houding meer aan te nemen. Weet ook nog steeds niet hoe maar ben ook de laatste 3cm zonder pijnbestrijding door gekomen!
    Toen werd het uiteindelijk 01.10 en had ik 10cm! Heerlijk dat meepersen, echt een verademing. Ze dachten dat ze een sterrenkijker was dus hij wilde nog even met de echo kijken of het echt zo was maar dat lukte niet meer.
    Het persen verliep eigenlijk heel soepel. Een aantal persweeën toch weg moeten puffen omdat Vayenne het zwaar kreeg. Ze had wat meer zuurstof nodig. Gelukkig pakte ze dat heel snel op!
    En toen kwam daar eindelijk het hoofdje. Ml heeft het gezien en ik mocht even voelen. Ik dacht dat ie van z'n graatje zou gaan met kijken maar dat gebeurde toch niet hahaha. Toen het hoofdje stond kon ik het ook zien. En met nog maar 2 keer persen lag ze heerlijk op mijn buik om 02.16 ❤️
    Ze heeft een tijdje bij me gelegen en toen heeft ml de navelstreng doorgeknipt. Ook daarbij is ie blijven staan haha. Al vrij snel daarna kwam ook de placenta los. Was trouwens een hele kleine placenta. Heb minimaal bloedverlies gehad en heb 4 hechtingen.
    Tussen het hechten door heeft ie me nog een half uur laten liggen in de beugels omdat ie opgeroepen werd! Niet zo tof maar ik lag eigenlijk wel best haha. Ons meisje was der en ze lag heel tevreden op mijn buik.
    Toen is ze gewogen en aangekleed en hebben wij een broodje gekregen. Nog even lekker gedoucht daarna en toen naar zaal gebracht.
    Minimaal geslapen want inmiddels was het al bijna 5.00.
    Heb super begeleiding gehad en vreselijk veel steun van ml.
    Had vanuit mijn punt niet beter gekund allemaal.
    En nu lig ik hier met een klein meisje met krampjes omdat ze perse meer wilde drinken haha. 20cc flesvoeding en nog zo'n 1,5cc borstvoeding. Knappe meid!

Als ze het zo goed blijft doen bestaat de kans dat we morgen naar huis mogen!

11. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Oh heerlijk beeb! Ligt ze op de couveuse afdeling of gewoon bij jou op de kamer? Fijn dat alles zo goed gaat! Genieten he zijn zulke mooie kostbare momenten.. ❤

12. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Wat spannend Seurebeure! Heel veel succes!! :D

13. Gember

Gember Niet meer actief

Heel veel succes Seurebeure!!!

14. Gember

Gember Niet meer actief

Beeb, wat een mooi verhaal! Klinkt vrij perfect allemaal, wat heerlijk! En wat een schatje, mooi dat haar. :) Geniet!!

15. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Seurebeure heel veel succes! Het bevallen gaat wel in een rap tempo zo haha.

Hier sinds een half uur hele pijnlijke voorweeen tenminste ik denk dat dat het zijn. Bah niets aan. Maar ja beetje voorwerk is ook wel goed wordt gezegd dus we wachten af Hihi.

Mooi verhaal beeb heerlijk genieten. Hopelijk mag ze snel mee naar huis.

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Seurebeure succes!!

Mooi verhaal beeb87 :)

Hier wel harde buiken, maar geheid dat ik nog een tijdje kan wachten haha

17. Gember

Gember Niet meer actief

Denk dat het hier ook nog wel even duurt, maar heb echt geen idee... Iedere dag wel last van "menstruatiekrampen" (nu ook), vaak harde buiken en baby voelt heel erg ingedaald. Ik waggel nu behoorlijk haha. De baby beweegt lekker veel, dus ze heeft het blijkbaar naar haat zin. ;) Ik hoop dat ze rond 39 weken komt, maar je hebt het niet voor het kiezen! :D

Tv-tip: Birth Day op NPO 2, zondagavond 21:00. Over geboortes over de gehele wereld. Ook op uitzending gemist. Heel mooi!

18. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier sinds deze week een ander gevoel daaronder in het bekken, dus vermoedelijk ingedaald of bezig met, sindsdien ook aan het waggelen haha.

Misschien kijken, ligt eraan, vl hoeft dat allemaal niet te zien haha

19. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend seurebeure! Heel veel succes!!

Beeb wat een mooi verhaal! Ik kan niet wachten haha!

Hier af en toe wel wat voorweeen maar niet heel vaak en heftig.. Meer last van mn bekken, maar ik kan ook echt heel moeilijk rust nemen :D

20. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    hahaha leuk om te lezen dat we allemaal dezelfde klachten aan het ontwikkelen zijn. Leuk is natuurlijk niet het goede woord maar jullie snappen hopelijk wat/hoe ik bedoel.

Hier zijn de voorweeen afgenomen maar heb zojuist wel mijn slijmprop verloren. Ik weet dat het niets zegt maar onbewust denk ik er toch veel aan. Wat hormonen wel niet met je kunnen doen. ik ben normaal uber nuchter maar momenteel.

Deel Deze Pagina