16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    LadyL, succes met de versiepoging. Hopelijk werkt jullie kleintje mee en ligt hij/zij straks mooi met het hoofdje naar beneden.

Ik denk ook wat lichte menstruatiekrampen te voelen zo af en toe. Doet m'n lichaam toch iets ;).

2. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Succes LadyL!!!

3. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Jaaaa, meteen bij de eerste poging gelukt! :D Man, dat is echt NIET prettig. Gelukkig had ik hele fijne dokters die me afleidden en heel rustig bleven. Nu nog even aan de monitor en straks een echo om te checken hoe de baby nu ligt. Hopen dat ie niet weer terugdraait!

4. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat een goed nieuws 😃😃😃 duimen dat de kleine blijft liggen

5. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ooh wat fijn! Nou hopen dat ie netjes blijft zitten zo ;)

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Seurebeure, heel erg gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Sun! :D

Fijn dat de draaipoging is gelukt!! Yeeeeh :)

Hier zo naar ziekenhuis en dan kijken we weer verder :) gaat nog steeds prima op elke avond harde buiken na. Zijn trouwens ook niet echt vervelend hoor.. 37 weken alweer, tjongejonge, gaat best snel ineens zo. Vluchttas nog niet ingepakt, kamertje is wel klaar, nog even schoonmaken en dan zal ik een foto maken :) en dan maar eens wat protectie onder t bed leggen ;)

7. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hoi meiden, ik kom hier toch af en toe nog even spieken hoor, helemaal nu het aftellen echt begonnen is en er zelfs al babynieuws is.

Beeb en Seurebeure, gefeliciteerd!

Hier gaat alles zn gangetje, sinds vandaag met verlof. Regelmatig harde buiken, duidelijk teken dat ik de laatste tijd nog veel te veel deed, dus goed signaal om nu echt eens rustig aan te gaan doen. Maarja, net verhuisd, dus rustig aan doen is lastig. Babykamer is bijna klaar, volgende week komt mn nieuwe keuken, daarna gaan we rustig doen haha.

Succes met de laatste loodjes allemaal!

8. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Oh LadyL wat fijn dat het gelukt is!! Lijkt me inderdaad geen fijn gevoel maar wel fijn dat het de eerste keer lukte. En leuk al dat babynieuws!! Ik hoop stiekem dat ik de volgende ben hihi, geniet nog wel van dat bewegen in mn buik maar heb zoveel kwaaltjes dat hij of zij van mij nu ook wel mag komen. Vanmorgen mn hele huis nog ev e op zn kop gezet en nu even op de bank!

9. Gember

Gember Niet meer actief

Vk is langs geweest: geen ontsluiting, wel wat zachtere baarmoederhals, maar dat is normaal. Baby is ingedaald, maar niet vast, want hoofdje kon nog wat worden gedraaid. Pijn kan dus nog door indaling komen of toch al wat subtiele voorbereiding op... Moet vandaag helemaal niks doen (daar gaan m'n poetsplannen :p) en bellen als het tegen etenstijd niet wat minder is. En sowieso bellen als het erger wordt. Dat toucheren kan toch niet iets op gang brengen toch? Niet zoals strippen of zo. Kramp is sinds toucheren namelijk wel iets sterker en baby duwt nu met billen tegen m'n ribben aan, wat ze eerst niet deed. Hoe dan ook, ik heb niet het idee dat ik de 40 weken haal, maar misschien zegt het allemaal niks. We zien wel.

Baby86, hoe was het inhet zkh met de cyste?

LadyL, wat super dat hij/zij is gedraaid!!! Nu blijven zitten! Zei de arts iets over de kans dat ze nu nog terug draaien?

4dogs, fijn dat het al wat beter gaat met de rode billetjes. ;)

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat fijn dat het draaien is gelukt LadyL!

Ze is hier vanmiddag gemeten op 44cm.
    We mochten nog niet naar huis.
    Misschien morgen wel.
    Hoop het wel, ben het wel beetje zat ondertussen.
    Borstvoeding gaat steeds beter.
    Ze heeft vanmiddag aan 2 kanten gedronken :)

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Fijn dat het draaien is gelukt LadyL!!

Baby, ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen wbt de cyste!

Beeb, jammer dat jullie nog niet naar huis mogen, hopelijk morgen ;) och, klein schattig meisje! Maar ze heeft een mooie bolle toet, dus gewoon klein maar fijn ;)

Mikjez, ik heb ook al een tijdje veel harde buien, prettig is het niet, maar ook niet heel storend, het begint te wennen :p

Wijffie, ik doe de hele dag "niks" en heb ook veel last (al een paar weken) van harde buiken, dus het hoeft niet per definitie te betekenen dat je teveel doet, maar als je dat zelf vermoed zal het vast zo zijn ;) nu genieten van je verlof!

Gember, fijn dat je nog geen ontsluiting hebt! Mooi nog eventjes laten zitten, is toch fijner als je wel direct naar huis mag na de bevalling :)
    Volgens mij kan het toucheren niks in gang zetten, denk ik hoor...?
    Hopelijk voel je je snel beter! Hier heb ik ook het vermoeden dat ze niet blijft zitten tot week 40 :) we wachten rustig af ;)
    En bedankt, voelde echt niet prettig, arme baby's als ze last van rode billetjes hebben!!
    En ook bedankt voor de TV tip van gister, ik heb eerst de aflevering van vorige week online gekeken, daarna was het 9u en kon ik zo door kijken ;)
    Wel jammer dat ik de oudere afleveringen niet kon zien, krijg een melding dat ze niet beschikbaar zijn :( erg jammer, was wel erg nieuwsgierig naar de rest geworden, misschien komen er ooit herhalingen?

Hier straks voor de laatste keer zwangerschaps-oefeningen, ben ik wel blij om, want ik zie nu al op tegen "het bruggetje" en het "lucht fietsen" :) het wordt te zwaar ... de andere oefeningen zal ik wel thuis blijven doen, maar die 2 niet meer :cool:
    De baby is hier trouwens behoorlijk druk en ook echt sterk aan het worden, heb af en toe echt het gevoel of ik uit elkaar word geduwd :$ moet dr voetjes/knietjes/kontje dan echt tegenhouden, puilt helemaal uit :)
    Fijne avond!

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    16 juli
    Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥
    Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥
    Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥

22 juli
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1e kindje ♥jongen♥
    Isolabella - 1e kindje -31 ♥meisje♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥

25 juli
    Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥

29 juli
    Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

12 meisjes
    10 jongens
    6 verrassingen

Afspraken

01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk
    03 jul - 4dogs82 - afspraak vk
    06 jul - Flengeltje - afspraak vk
    06 jul - Lana1986 - afspraak vk
    10 jul - Hardlopertje - controle gyneacoloog
    13 jul - Mikjez - afspraak vk
    13 jul - Flengeltje - afspraak vk
    20 jul - Flengeltje - afspraak vk

Bevallen

4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆

27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm
    28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje
    ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★

13. Gember

Gember Niet meer actief

Jammer Beeb dat jullie nog niet naar huis mogen. Morgen hopelijk dan wel! Fijn dat het goed gaat!

4dogs, wat raar dat je de rest niet kunt terugkijken. Ook niet online? Het is al eerder uitgezonden op België Canvas. De aflevering over Rio was ook erg interessant: 70-75% geplande keizersnedes daar! :$ Dat gevoel van uit elkaar geduwd worden herken ik wel. Grote meiden met weinig ruimte he! :p

Hele middag op de bank gelegen, wat geslapen en nog steeds kramp. Ik kan wel gewoon m'n basic dingen doen hoor, maar echt schoonmaken en zo doe ik nu niet. Weet niet of ik de vk moet bellen...ze zei als het vanmiddag niet minder wordt te bellen. Tja.

14. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Jaaa goed nieuws!! Cyste is verdwenen! :D :D alleen nu had die man het erover dat ze nogal groot is..hij zegt 3 kilo en dat ze er al uit ziet als een kind van 40 weken..vind wel raar want met 31 weken lag ze nog onder het gemiddelde was ze wat aan de kleine kant. Nu was mijn dochter ook groot 3478 bij een geboorte van 35 wk maar heb van velen hier in de buurt gehoord dat deze man (gynacoloog) het veel over grote / te zware baby's heeft en dat na de geboorte niet zo blijkt te zijn..afwachten dus maar.
    Heb woensdag weer controle bij vk en ook groei en liggingsecho dus ik hoor wel wat zij zeggen.

Hopen dat je morgen naar huis mag beeb, vast als ze het zo goed doet!!

15. Gember

Gember Niet meer actief

Wat fijn, baby86! Toen ik op controle ging met jouw termijn zei m'n vk dat de baby ook op 3 kg wordt geschat. Zij zei dat dat normaal is. Beetje verschillende standaarden misschien? Zou me er niet druk om maken! Je meisje doet het goed!

16. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ja zie wel...is echt een raaaare man die gynacoloog hie, hoor zoveel slechte verhalen over hem.. dank je wel Gember stelt me wel weer gerust ;)

17. Gember

Gember Niet meer actief

Gewoon op je gevoel af gaan Baby! Kun je niet naar een andere volgende keer?

Na het toucheren vanmiddag voelt m'n buik wat anders. Krampen zijn misschien iets minder, maar heb een rare sensatie in m'n buik. Alsof de baby dieper zakt. Een soort zwaar zakkend gevoel, moeilijk te beschrijven. Word er soms wat misselijk van. De baby port en doet ook veel op een manier die mij wat pijn doet. Niet eerder gehad.

Wil echt dat het morgen wat beter is. M'n handen jeuken om te poetsen, vreselijk!! :$

18. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Gefeliciteerd seurebeure! Prachtig meisje, fijn dat alles goed gaat! Lekker genieten:)

Super dat de versie meteen gelukt is LadyL, hopelijk blijft die nu netjes liggen;)!

Jammer dat jullie nog niet naar huis mochten beeb87, hopelijk morgen! Wel fijn dat de bv goed gaat!

Baby86, fijn dat de cyste weg was! Volgens mij zitten ze er best wel vaak naast met schatting van gewicht, dus misschien nu ook wel?

T wordt wel spannend hier nu het bij iedereen zo rommelt! Hier nog niet veel aan de hand, af en toe wat harde buiken maar volgens mij zit ze nog wel prima. Donderdag eindelijk helemaal klaar, ben er echt aan toe, slaap de laatste tijd ook niet echt super dus ben blij als het donderdag is;)

19. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Nou ik loop verder gewoon bij verloskundige, gynacoloog was alleen nu voor de cyste ;)
    En qua poetsen gewoon aan toegeven voor zover mogelijk ;) ik heb laatst ook gewoon om 22.30 nog de ramen staan wassen zo ineens MOEST het gebeuren, haha ach lekker toch zo'n schoon huis. Hier vliegen de pakjes allesreiniger doekjes erdoor laatst al een pakje per dag haha ik krijg dan iedere keer zo'n gevoel van ja stel dat het vanavond/vannacht begint ;) :p

20. Gember

Gember Niet meer actief

Dat heb ik dus ook: stel dat het begint en je vloer zal maar niet gedweild zijn. :$ Geeft me rust. :p Alleen nu gaat het fysiek gewoon even niet, hopelijk morgen wel weer. De baby duwt echt zo hard in m'n linkerzij, doet zeer... :(

Deel Deze Pagina