Hier vanmiddag dikke 3 uur in het ziekenhuis geweest. Om half 1 vanmiddag verloor ik ineens een plas vloeistof. Ik dacht meteen mijn vliezen dus het ziekenhuis gebeld. Daar aangekomen eerst een tijdje aan het ctg apparaat daarna echo en daarna kijken of het vruchtwater was. Het staafje verkleurde niet dus volgens de gyneacoloog geen vruchtwater tenminste niet op dat moment. Wel kon het vruchtwater geweest zijn en dat het hoofdje nu als stop fungeert of het was afscheiding. Persoonlijk vond ik het voor afscheiding wel erg waterig, veel en zoet ruiken. Toen zei de gyneacoloog dat het waarschijnlijk toch vruchtwater is geweest en dat ik waarschijnlijk een hoge vlies breuk heb. Maar ze vertelde er wel gelijk bij dat het niets hoeft te beteken en dat het zomaar nog een aantal weken kan duren. Wel moet ik het in de gaten houden. Als ik meer verlies moet ik terug komen, maar voor nu doen ze dus niets. Beeb wat jammer dat jullie meisje niet mee naar huis mag. Hopelijk morgen.
Dames.. wat maken jullie het spannend zo. Hardlopertje, wat lastig dat je niet 100% weet wat het geweest is!
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1e kindje ♥jongen♥ Isolabella - 1e kindje -31 ♥meisje♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥ 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥ 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 12 meisjes 10 jongens 6 verrassingen Afspraken 01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk 03 jul - 4dogs82 - afspraak vk 06 jul - Flengeltje - afspraak vk 06 jul - Lana1986 - afspraak vk 07 jul - Mam1991 - afspraak vk 10 jul - Hardlopertje - controle gyneacoloog 13 jul - Mikjez - afspraak vk 13 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ 27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm 28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Ik heb juist ontzettend veel zin, maar mijn man nu niet zo meer. Hooguit 1x per week mag het gebeuren maar heb ik wel eens weken geen sex meer gehad. Blijkbaar is zo'n dikke buik hebben niet echt aantrekkelijk ofzo.
Update door mijn slapenloze weken en heftige snelle bevalling was ik natuurlijk dood en dood moe! Mijn borstvoeding komt wel op gang maar omdat Sun nog een beetje kleins is en ze het heel goed doet en alleen hoeft te bewijzen dat ze aankomt voor we naar huis mochten zijn we haar aan het bijvoeden sinds gister! Voor mijn gevoel ook fijn want nu zie je als ze wat binnen krijgt en ik kolf zo ver t gaat een beetje! Gister zooooo moe en Sun was onrustig dat ik een pil gekregen heb om te slapen, en ze haar lekker meegenomen hebben om te tutten!! En mij een pil gegeven!!Nou ik heb geslapen als een Oss hoe fijn!! Maar om 4 uur werd ik wakker en miste haar zo toen zeiden ze dat ze haar meer extra voeding hebben gegeven en ze dus nu heel tevreden ligt te slapen....t arme ding had zon honger!!! Ik heb haar bij de dames gelaten kan niet wachten haar om 6 uur weer te zien en weer proberen te voeden! En mama nog klein beetje bijtanken nu t nog kan!! Tip van mij: slaap zo veel mogelijk als het kan wanneer je moe bent! Je krachten heb je hard nodig !ik ben weer opgeknapt en haar afgeven toen ze overstuur was was niet leuk maar voor mij en haar uiteindelijk wel heel goed! Straks vol frisse moed verder.. Hou jullie kindjes hoe lang ook maar lekker binnen tot ze groot genoeg zijn dan is de start veel fijner!!!.. Hier nog een biddend kind en haar!!!
Wat een mooie foto's Seurebeure. Hier slapeloze nachten ik kan mijn draai niet meer vinden en alles begint pijn te doen. Ben vandaar ook niet echt zo extreem aktief nu ff. Heb tijd zat maar gewoon geen zin. Ik hoop eigenlijk niet dat ik zo snel al zal bevallen want wil toch echt thuis bevallen, maar mijn schoonmoeder zei al omdat ik echt een natuurkindje ben dat ze verwacht dat ik zo rond volle maan beval. Dat zijn er 2 deze maand. Of 2 juli (hoop ik niet want ben dan 36.2) en de 31ste daar hoop ik meer op want dan zijn er nog niemand jarig in onze familie maar zal toch zien dat het allemaal anders loopt. De kleine is hier ook volgens mij aan het indalen want moest ineens veel vaker naar de wc vanacht en met bewegingen van de kleine heb ik soms het gevoel alsof hij/zij het hoofd er uit wil steken en flinke headbumps daar beneden aan het geven is. Wat bij mij dus wel veel pijn doet. En op dit moment merk ik ook het verschil niet meer tussen een harde buik of de kleine die helemaal naar voren in mijn buik ligt. Ik kan hem of haar gewoon helemaal voelen liggen als ik zit of loop. Hij/zij ligt zo ver naar voren dat mijn buik gewoon ontzettend gespannen aanvoelt en dus ook hard. Sommige plekken waar niets zit kan nog iets ingedrukt worden maar de huid staat op dit moment echt gewoon strak
Ahhh wat een lieve fotos Seurebeure! En al dat haar! 😍 @reddragon: vervelend dat je zo slecht slaapt! Kan je overdag nog een paar uurtjes pakken of lukt dat ook niet? Ik heb het gevoel dat ik opeens wel erg rap zwaarder aan het worden ben! Hoop dat het 'maar' vocht is, maar zit opeens op een kilo extra in 2 dagen 😳. Verder zat ik tot nog toe op +11, maar als dit zo doorgaat..... Succes allemaal met het warme weer! Ik ga zo maar eens proberen een flinke kan ijskoffie (decaf...) te maken!
Goedemorgen allemaal! Seurebeure, wat een prachtig kind zeg, wow! Dat haar: geweldig! Fijn dat jullie zo goed verzorgd worden en de tijd hebben om samen bij te komen. Hardlopertje, vreemd joh! Jammer dat het onduidelijk is wat het was. Goed in de gaten houden en rustig aan zou ik zeggen! Isolabella, hier kom ik de afgelopen weken ook sneller aan. Snap niet waar het aan ligt, want ik eet hetzelfde. Misschien beweeg ik iets minder? Ik zit nu op totaal +11,5 kg en wilde eigenlijk niet boven de 12 uitkomen, maar vrees dat dat er net niet in zit... Goed idee van de ijskoffie! Krampen zijn bij mij vanochtend wat minder dan afgelopen dagen. Heb ook redelijk geslapen, maar werd om 4:00 heel warm wakker. Nu het dekbed uit de hoes gehaald en ventilator erbij. En aangezien het wat beter gaat, zometeen lekker wat poetsen en dan vanmiddag plat en Wimbledon kijken. De baby beweegt goed, maar zat gisteren na het vk-bezoek echt zo raar te draaien, porren en doen. Deed zeer! Misschien dat ze door het indalen iets anders ligt of zo. Tot vanochtend vroeg had ik nog een klein beetje bruin bloedverlies bij het afvegen af en toe. Vk zei gisteren dat dat zou kunnen voorkomen, vanwege het toucheren, maar voelt natuurlijk niet helemaal fijn. Nog 2 dagen tot de 37-wekengrens!
Prachtig Seurebeure!! Ook al zo'n mooi bos met haar Hardloperijen, dat is een flinke domper Hopelijk zet het toch snel door.
Hardlopertje, wat vervelend die onzekerheid... Hoop dat het toch redelijk snel begint! Seurebeure, wat een mooie foto's en wauw, dat haar! Fijn dat je even wat meer hebt kunnen slapen, al snap ik dat het helemaal niet leuk is om je kleine meid daarvoor 'weg' te geven. MRD, jammer dat je zo slecht slaapt! Ik heb net als Gember de ventilator al van zolder gehaald, dat scheelt echt een stuk. Ik heb me al een tijdje niet gewogen, maar ik zat de vorige keer op +15. Iets meer dan ik had gewild, maar ach. Het is niet alsof ik er als een olifant bijloop, het meeste zit echt op mijn buik en van achteren zie je het niet eens Zo te voelen ligt ons kindje nog steeds mooi met het hoofdje naar beneden. Ik voel elke ochtend even als ik op mijn rug lig en had vanochtend voor het eerst in tijden dat ik niet heel duidelijk zo'n harde ronding voelde. Wel nog steeds een beurse plek vlak boven mijn schaambeen van het draaien (ze duwen echt wel 10 cm in je buik) en meer kramp dan de afgelopen dagen. Zal er wel bij horen, ik verwacht dat het kindje zal gaan indalen nu het de goede kant op ligt. Vannacht ook nog om twee uur naar beneden voor een paar happen aardappelsalade, haha. Had ineens zo'n honger maar toen ik er eenmaal stond, kreeg ik niks weg en was ik heel moe. Typisch! Hebben jullie nog spannende plannen voor vandaag? Ik ga vanochtend even de stad in met een zwangere vriendin en daarna vooral zitten met de voeten omhoog, wordt veel te warm hier.
@Ladyl wij hebben de ventilator ook al op de kamer staan, maar het heeft bij mij niet echt met de warmte te maken. Ik kan momenteel helemaal niet erg lang meer op mijn zij liggen dan moet ik mij al weer omdraaien. Ik slaap denk ik hooguit 4 tot 5 uur per nacht momenteel en overdag lukt het mij gewoon niet om te slapen. Ik zit denk ik ook met te veel aan mijn hoofd op dit moment. Want ik hoop niet dat de kleine bijvoorbeeld deze week al komt, mijn schoonvader is zondag 65 en geeft een feest. En rond mijn uitgerekende datum dan moet mijn eigen vader naar het ziekenhuis om een grote poliep van 5 cm te laten verwijderen uit zijn darm wat ook nog eens een risico operatie is En in de tussentijd heb ik hier het gevoel dat ik geen donder opschiet in huis. Mijn man werkt momenteel weer ruim 60 uur in de week en andere hulp heb ik niet die ff kan helpen met huishouden etc. dus moet alles zelf doen. Ben nu al wel begonnen met het wassen van de babykleren en andere babyspullen. Dat had ik ook nog steeds niet gedaan. Kan het mooi zo buiten lekker drogen. Zaterdag hadden we eigenlijk nog naar de Ikea gewild om een waterdichte molton te halen voor het bed. Diegene die ik nu heb is al wat verouderd en komen langzaam gaatjes in de waterdichte laag. (heb m per ongeluk 1 keer te heet gewassen, daar kunnen ze niet zo goed tegen) Maar aangezien het zo enorm warm word weet ik het nog niet zo goed of we wel of niet zullen gaan. En we willen toch nog ff naar de babydump een nieuw matrasje halen voor in de kinderwagen. Ik vind die er nu in zit wel heel erg dun. Zometeen mijn bevallingsplan nog ff doornemen of alles er wel in staat, en dan zal zo de 2e was van vandaag ook wel klaar zijn en de 1e was wel droog zijn. Morgen eens kijken hoe de kleine er bij ligt in mijn buik, hij/zij is iig nog steeds enorm bewegelijk en kan nog steeds flink trappen. Dus ben erg benieuwd hoeveel ie gegroeid is. De vorige keer was ie iets kleiner dan de richtlijn, maar had wel lange benen. (heeft ie van de vader meegekregen ) En voor de rest ga ik vandaag niet zo heel erg veel doen dan alleen de was want heb het nu al bloedheet. Het is ruim 30 graden al hier buiten in de schaduw en wil niet weten wat het in de zon is. Zo einde geklaag vanuit hier en ben benieuwd wanneer de volgende zich meld
Hier alles lekker een meisje wat zeer tevreden is als ze maar kan eten!' Bevallingsplan had ik nog niet.. Bed is nog niet omhoog vluchtkoffer stond niet klaar maar ook die dingen lopen vanzelf als het zover is!!
Het enige wat ik idd nog niet heb is vluchtkoffer en dan de kleertjes enzo gewassen. Heb ook geen idee wat ik allemaal mee moet nemen. zo bevallingsplan is klaar en kan morgenavond met de verloskundige doorgenomen worden. Hebben jullie dat trouwens ook dat jullie borsten soms wat harder aanvoelen? Heb nu echt weer zo'n momentje dat ie hard aanvoelt en ook lichtelijk pijnlijk is.
Wat een mooi meisje! Hier rustig aan, badje gekocht voor de rest van de week. Gister enorme steken van onder gehad, benieuwd of ze ingedaald is donderdag weer naar de vk . Veder blíjven de krampen, verlies veel vocht maar denk af scheiding. Moet ik vaak naar de wc terwijl ik daarvoor obstipatie had. Vind wel steeds spannender worden,kijk er ook enorm naar uit.
Hier dagje bezig geweest met het zwembad, dacht vandaag heerlijk te kunnen dobberem maar helaas , de pomp mist 2 dopjes en gelijk werkt het niet . Hopelijk vnv geluk met een andere pomp Straks naar de gyn voor controle wel op de fiets vl heeft late dienst ( dus half uur fietsen ) Verder rustig aan gedaan vandaag, maar opzich kan ik prima tegen de hitte,nog geen last van opgezwollen voeten enzo
Hè wat jammer van het zwembad Kimberly! Hoop voor je dat het met die andere pomp wel gaat lukken. Vanochtend even een rondje binnenstad gedaan, lekkere verzorgingsproducten voor mezelf gekocht, een mutsje voor de baby en een setje moltons voor het wiegje. Stond ik met mijn buit bij de kassa, vraagt de caissière: "hoe ver ben je, vier maanden?" Nou nee, acht... Moest er wel om lachen maar voelde me ook meteen onzeker over mijn buik Merk trouwens wel dat ik vaker moet plassen en meer steken van onderen heb dan voor de versie. Zou ons ukkie aan het indalen zijn?
LadyL, wat een suffe opmerking van de caissiere zeg! Iedere buik is toch anders! Die steken klinken wel als indaling inderdaad. Fijn dat het nu zo goed gaat! Kimberly, balen van het zwembad... Wel heerlijk als het er straks staat met die hittegolf. Seurebeure, heerlijk dat het goed gaat! Houden zo! Liesje, ja, spannend he dit aftellen! Ik ben zo benieuwd wie wanneer de volgende is. Zo leuk om te volgen hoe het zal gaan. Mrd, vervelend dat jij zoveel moet doen en dat je onrustig slaapt. Van 10-14 gepoetst als een malle! Had enorm veel energie, kramp was nagenoeg over en alles moest schoon! Ben benieuwd of het een voorteken is. Alle kastjes en vensterbanken met een sopje gedaan, koelkast schoongemaakt en daarna alles gezogen en gedweild. Lekker gedoucht na afloop en rest van de middag op de bank, maar eigenlijk niet echt moe. Zo'n onrustig gevoel. Wil een dezer dagen de enveloppen afmaken met adressen en de keukenkastjes poetsen. De ene dag voel ik me zo, de andere ben ik niks waard, dus ik maak er maar gebruik van wanneer ik me energiek voel. Nu dat ik de kleintjes van Seure en Beeb heb gezien gaat het steeds meer kriebelen! Ben zo nieuwsgierig naar ons meisje.