16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Dat heb ik ook ben zo nieuwsgierig. .

ik heb wel schoonmaak drang maar eigelijk lukt het me niet meer.
    Nog wel wat opgeruimd vandaag met veel pauzes tussen Door.

Ben soms zo onrustig wil gewoon dat alles schoon en opgeruimd is als ze komt.

2. Gember

Gember Niet meer actief

Liesje, wat vervelend die onrust zonder dat je er aan kunt toegeven zeg maar. Ik heb bewust vandaag meer gedaan omdat ik komende dagen mezelf wil dwingen me niet teveel in te spannen met de hitte. Zelfs niet-zwangeren moeten een rustiger tempo aanhouden, dus wij al helemaal! Kom je je dagen wel door zo? Soms denk ik: "jeetje, misschien is ze er al eind volgende week. Help wat snel!" Maar dan: "misschien komt ze pas over een maand!!" Zo vreemd om over zoiets levensveranderend geen enkele controle te hebben!

3. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Hai dames! Wat een hitte vandaag. Vanmorgen de stad ingeweest met vl en ons meisje. Merk dat het lopen bijna niet meer gaat. Daarna even lekker op bed en s middags in t badje met mn dochter. De energie is inderdaad bij mij ook weg maar heb wel de onrust dat alles nog niet naar mijn zin klaar is. Wil t liefst alles nog een keer poetsen en dergelijke maar ach komt vanzelf goed. Wel slaap ik s nachts bijna niet, moet echt 12x per nacht eruit om te plassen daar wordt je helemaal gek van en overdag stukken minder dus heeft toch met liggen te maken denk ik.

4. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zo zwembad staat :D
    de dopjes passen gelukkig haha.

Verder bij de gyn geweest, zweette me kapot :)

Ukkie gaat prima, nu zo'n 3 kilo, nog netjes op de middellijn :)
    Verder is hij ingedaald, wat ik ook al dacht van onder voelt het anders, daarnaast ipv meer plassen is het minder , want snachts hoef ik er teminste niet meer uit.

6 juli weer terug, gaat snel. ..

5. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Jaaaah ons nieuwe iets kleinere badje staat, op dit moment ff weinig ruimte achter het huis dus ff naar de action geweest en deze gekocht. Hopelijk is ie morgen iets warmer dan nu want hij is gevuld met grondwater van 14 graden brrrrrr

6. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Lekker mrd die wilde ik ook maar was op.
    nu gewoon een simpele.

Vk was net hier verloor vocht maar was geen vruchtwater.
    Al de hele avond kramp en steken, ze was wel ingedaald dus dat voelde ik waarsc.

Hopelijk een goede nacht straks , en morgen relaxen in mn badje😄

7. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Mooi bad mrd
    Wij hebben deze.
    Beetje groot kon zelfs "zwemmen" mini baantjes trekken, heb hem vanavond dus geprobeerd :D heerlijk haha

8. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @liesje hier hadden ze er gelukkig nog 3 staan toen ik er kwam .

@kimberly wij hebben anders ook zo'n groot bad staan. 1 van 2,5 bij 3 meter. Maar nu ff geen ruimte voor. we hebben nog wel een ander bad, maar daar zit vis in :p die is 3lengte bij 3 breedte bij 2m diep :D maar daar ga ik nu niet in zwemmen.

9. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dit was vorig jaar zomer, lekker tussen de koi's zwemmen :D

10. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ooh ik ben echt jaloers, wij hebben helemaal geen badje. Ik heb alleen een grote plastic opslagdoos waar ik met mijn voeten in kan :( We wonen wel aan een kanaal maar dat ligt volgens mij echt vol met puin en is ook niet echt schoon water :(

11. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Deed dat indalen bij jullie ook zeer?
    Wat een scherpe steken zeg..

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Baby, fijn dat de cyste weg is!

MRD, hier hetzelfde, maar dan al vanaf week 25 ofzo helemaal niks ;) hij zei dat het komt omdat hij de baby zovaak ziet en voelt bewegen dat hij het een naar idee vindt.... ;)
    Mooi bad zeg! Ziet er erg relax uit met die zitjes, ik heb alleen een schelp in de tuin voor de honden, ik ben bang dat een opblaasbad hier zo lek zal zijn (drukke lompe hondjes).
    Wat er in je vluchtkoffertje moet kan je online wel vinden. Ik zou hem wel vast volledig inpakken als ik jou was, vooral omdat je thuis wil bevallen, als je dan op het laatste moment toch naar het ZH moet heb je daar geen tijd meer voor, ik kan bijvoorbeeld de laatste dingen gewoon nog rustig gaan inpakken als de weeen eenmaal beginnen ;)
    Hier geen harde borsten, ook nog geen lekkende trouwens..
    Succes vandaag! En lekker joh, tussen de vissen zwemmen :D kriebelt dat niet aan je tenen en benen, of proberen ze je niet op te eten? :p

Seurebeure, wat een mooi meisje ♥

Warmte, hier een ventilator op de slaapkamer en een airco in de woonkamer ;) dus ik houd het wel uit, alleen zat mijn man te miepen dat hij het koud had 's nachts, dus ik zei al "Heb jij even pech!! Je hebt ook zo'n last van maagzuur en zere bekken 's nachts hé?!!" :) arme man :D

LadyL, fijn dat je baby nog goed ligt!!
    Niet onzeker zijn over je buik joh, als je kijkt bij die buikenfoto's hier op het forum zie je ook zooooveel verschillen ;)

Liesje, hier ook, eerst 1x per week naar de wc, sinds 1,5week weer netjes om de dag ongeveer :)
    Ook veel afscheiding hier, wel irritant met die hitte! Durf nu niet meer goed maandverband te gebruiken (ivm broeien), heb gister Kotex gekocht, zou beter zijn, maar zit heel irritant (dikke lappen) en heb het idee dat het net zo broeit als maandverband met plastic er in... ;)

Kimberly, super mooi bad! Zo 1 zou ik ook wel willen! :cool:

Gember, lekker bezig geweest! Jij liever dan ik :p ik zit lekker bij de airco en het boeit me even niet meer dat 1 van mn witte hondjes haaruitval heeft en het hier onder de haren zit, ik heb zaterdag gestofzuigd en gedweild en zondag was het alweer een ravage, ik heb me er bij neergelegd, woensdag krijgen we de nieuwe keuken, misschien dat ik daarvoor nog even een stofzuiger erdoor haal en daarna mag mijn man dat nog een keer doen en een keer dweilen (ga ik wel even boven zitten, want hij slaat altijd allemaal stukken over en daar kan ik heeel slecht tegen :p), ik moet het gewoon niet meer doen, zere en dikke voeten, zere bekken, sterretjes zien (lage bloeddruk)..
    Ik kan die afleveringen écht niet terug kijken, alles geprobeerd, denk dat ik me moet aanmelden bij "NPO Plus", is de eerste maand gratis zag ik, dus dan moet het wel lukken om alle afleveringen terug te kijken ;) afzetters trouwens, we betalen met zn allen al voor de NPO ;) :)

Mriek, hier gaat het lopen ook niet fijn meer, rustig aan doen ;) Balen dat je zo vaak moet plassen in de nacht, hier gelukkig maar 2 of 3x.

Indalen, ja hier ook flinke steken down under. hard hoofd :)

Sterkte met de hitte vandaag!!

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Fijn dat alles goed was Kimberly! Gaat hard met de afspraken nu hè? Ik mag morgen weer langs voor controle en vanaf dan elke week.

Liesje, wat spannend van dat vochtverlies! Heb je een beetje kunnen slapen? Indalen is bij mij nog niet echt begonnen denk ik, had gisteravond wel veel kramp maar geen echte steken.

Zometeen gezellig koffie drinken met de meiden van mijn zwangerschapscursus, ben benieuwd wie daarvan als eerste gaat bevallen! Denk dat ik verder vandaag heel weinig ga doen, het is nu al warm... Fijne dag!

14. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Beeb, hoe gaat het? Zijn jullie al lekker thuis? :)

15. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Ja wij zijn thuis!
    Gisteren rond 13.00 thuis gekomen.
    Gelijk de kraamzorg op de stoep.
    Wat is dat zwaar zeg ppff. Volgens mij kost dit mij meer energie dan wanneer ik alles alleen zou doen.
    Zal blij zijn als het zaterdag is, dan is ze voor het laatst haha.

De nacht is redelijk goed gegaan.
    Was alleen moeilijk na de laatste voeding van 23.00.
    Ze kon der draai niet vinden in bed en heeft tijdje krampjes gehad.
    Dus heb van 1.30 tot 3.00 geslapen en toen ging de wekker voor de volgende voeding.
    Vanaf die voeding heeft ze doorgeslapen tot aan de volgende van 7.00.

Lig nu al weer op bed.
    Vond zij verstandig. En dan vraag ik me af wat zij aan het doen is :p
    Vreselijk als mensen al je kasten optrekken haha.
    Gelukkig maar een uurtje tot de volgende voeding.

En vanmiddag gaat ze lekker de tummy tub in!

Sterkte vandaag voor iedereen!!
    Tis nu al niet lekker meer qua temp.
    Word een lange dag!

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Fijn dat jullie thuis zijn Beeb! Maar als je niet blij bent met je kraamzorg, meteen melden en vragen om een andere. Heeft helemaal geen zin om je nog dagenlang druk te maken omdat het niet klikt.

Seurebeure, hoe is het met jullie?

17. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ladyl ja redelijk geslapen..
    Maar ben het zo zat, ik weet dat het nog wel 5 weken kan duren en probeer me daar ook op in te stellen, maar hoop elke dag toch stiekem dat het zover islam.
    Hebben jullie dat ook?
    Zo nieuwsgierig naar ons meisje..

Veel plezier ladyl

18. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat fijn Beeb! Mij lijkt het ook niks, zo'n vreemde in mijn huis :) ook al is ze misschien nog zo aardig, ik hoop dat het went na 1 of 2 dagen, anders stuur ik dr gewoon weg hoor :p

Liesje, ja van mij mag ze ook wel vanaf morgen komen hoor :) :)

19. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Mag ik komen badderen bij jullie:p
    Wat een weer..
    Zelfs mijn i pad is traag.

Ik hou het hier amper vol...
    Haha

Baby, fijn dat de cyste weg is!!

Seurebeure, wat een plaatje!!

Vanmiddag co in ziekenhuis en echo.
    Verder hou ik me heel rustig.

Meerdere van jullie ook een zwangerschapsmasker?:(

Beeb, fijn dat jullie thuis zijn.
    Ben jij eigenlijk thuis met de uk seurebeure?

Xxx

Sterkte vandaag

20. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ps Liesje, ik heb dat ook.
    Kan niet wachten tot ons ventje er is.
    Nu ook wel spannend, is hij gezond, hoe ziet hij eruit allemaal die dingen.

2 meiden al in de groep, wanneer dienen de eerste boys zich aan??

Deel Deze Pagina