16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ik zou ook gewoon bellen als je het niet vertrouwt, Gember! Zeker als het aanhoudt, want je verliest ook een hoop vocht door diarree en dat is in deze hitte niet goed voor je.

Kimberly, wat een gezeik inderdaad! Lijkt me een hoop stress die je nu niet kunt gebruiken. Wat naar van je maatje, sterkte vandaag dan...

Hier nog altijd geen echte voortekenen, weinig harde buiken tenzij ik echt teveel doe (zware boodschappen tillen en zo), dus hoewel ik had verwacht dat de baby vroeg zou komen, denk ik nu dat het nog wel even duurt. Nou ja, zolang het maar na zondag is, dan zit ik op 37 weken en 'mag' het. Maar nog zes weken trek ik echt niet...

2. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Inderdaad gember bellen als je niet vertrouwd! Beter een keer te veel als te weinig!

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hoe is het nu gember?

Wat een plaknacht weer hè bah.
    Ben dr zo klaar mee ben overal dik en opgezet liefst blijf ik binnen met een zak over mn kop:/

4. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Wie weet krijgen we straks een berichtje van gember dat ze bevallen is ;)

5. Gember

Gember Niet meer actief

Nou nog geen bevalling hoor haha! Ik voelde me niet zo lekker, vandaar dat ik even stil was. ;) Gisteravond van 20:00-23:00 harde buiken gehad om de 5-10 minuten. Rond 21:30 ging ik in bed liggen en kwam er ook menstruatiekramp bij. Tegelijkertijd werd ik zo moe van het beroerde gevoel dat ik in slaap viel rond 23:00. De vk heb ik niet gebeld. Vanochtend ging het beter. Nog steeds harde buiken ieder uur of anderhalf uur, maar minder pijnlijk. Ik kijk het dus even aan. Mijn angst is alleen dat ik ontsluiting krijg zonder dat het heel erg pijn doet. M'n moeder en oma hadden dit bij al hun kinderen namelijk (dus misschien is het erfelijk). Dat de weeën best te doen zijn totdat er 7 cm is of zo. Heel onrustig geslapen (ook door de warmte) en nu dus niet zo fit. Wel even een blokje om geweest voor wat beweging, maar poe poe dat wordt steeds zwaarder!

Hoe is het met jullie? Vandaag rustig aan hoop ik?

6. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Klinkt vervelend, Gember!! Hoop dat het snel beter gaat, dat wil je er met dit weer echt niet bij hebben...

Hier gaat het redelijk, ik zweet me te pletter maar ga zo lekker in ons badje zitten. Nu nog even binnen schuilen. Had al vroeg besloten dat ik niet meer aan ging trekken dan een bikini, haha. Manlief is nog heel lief op en neer geweest om onze stoel op te halen, nu is de babykamer echt compleet! :D

7. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier ook helemaal te pletter zweten van de warmte. Wij gaan vanmiddag dan ook ff lekker afkoelen in de rivier hier om te hoek samen met de hond die heeft het ook enorm warm. Volgens mij heb ik nog geen ontsluiting dus dan mag het nog zwemmen in natuurwater.

Word wel iedere ochtend nu met een harde buik wakker.

p.s. hier ook gewoon lekker in de bikini hoor ;) zal mij een worst wezen wat mensen denken. Ik schaam mij niet voor mijn dikke buik :D

8. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Vervelend gember! Zou anders toch even bellen als je het niet vertrouwd hoor, hopelijk voel je je snel beter!

Hoe is het met de 2 babytjes, hebben die geen last van de warmte? Zijn jullie al een beetje meer gewend?

Hier vandaag 38 weken en van mij mag ze komen hoor hha. Wat een hitte vandaag zeg. Tot nu ging het nog wel, heb gister en eergister nog vanalles in huis gedaan, maar vandaag echt niet hoor. Vannochtend lekker de hele ochtend met L in de jacuzzi bij schoonouders gehangen en misschien ga ik vanmiddag nog even als ze wakker wordt, dan is het nog wel een beetje vol te houden;)

9. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Zooo updAte: Sun was weer afgevallen gisteren ondanks de borst voeding en bijvoeding... Voeden duurde een dik uur en ze kwam om de twee! Moest vandaag aankomen anders moesten we miss terug..haar gelekleurtje begint weg te gaan. Mijn borsten zijn aan een beginnende ontsteking en ik heb pijn helgeel pijn kolven helpt niet en er komt niet genoeg uit om Sun tevreden te houden. Dus dacht afgelopen nacht ik ga alleen kunstvoeding geven... Nou ik moest haar wakker maken en ze was heel tevreden! Je hoort r niet! Vandaag vol spanning op de weegschaal en yessss 30gram erbij!!! Conclusie : doei tiet, hallo fles ben r klaar mee mijn meisje is zoveel blijer zo en mij geeft t rust heb alles uit de kast getrokken maar wat een hel!! Ze doet t dus gewoon goed!! En ze is zo knap, of zeg ik t omdat ik r moeder ben?? :) kom op dames snel gaan bevallen ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!! Hier een relaxe foto naar haar nacht!!! Afgelopen nacht!! Een foto met r pop(je) hihihihi en een foto van d'r bil vlek wat betekend dat ze donkerder gaat worden joehoe!!!!!!

10. Seurebeure

11. Seurebeure

Bil vlek echt mini billen zelfs kleding maat 50 verzuipt ze

12. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Babybilletjes! :D Fijn dat het nu goed gaat, dat is inderdaad een duidelijke zaak. Mooie meid is het hoor!

13. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Aaaaaaahhh wat een beauty seurebeure!!! En wat goed van je om de knoop door te hakken wat betreft de voeding, een tevreden meisje gaat voor alles dan maar geen borstvoeding, dan heb je je best gedaan toch!

14. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat een knappe meid Seurebeure!
    Als je meisje tevreden is met kv is het helemaal prima toch
    Bv moet je alleen doen als je het zelf ook prettig vind anders gaat het je tegen staan.

Gember, vervelend al die harde buiken.
    Kunnen best voorweeën zijn!
    Vervelend maar wel spannend.

Ons meisje heeft geen last van de warmte.
    Ze slaap goed, drinkt goed en groeit goed!
    Ze zit op 10 gram na al weer op haar geboorte gewicht!
    Tis echt een heel erg tevreden meisje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,7 KB
      Weergaven:
      5
  15. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Wat fijn, blije en tevreden baby's! :D

Wat een hitte, ik douche wel 3 (gister 4x) op een dag, lekkere koude douches :)

Sterkte met de harde buiken dames, hier zo'n 8 a 10 per dag en veel steken/drukkend gevoel down under, ook vannacht diarree, maar komt denk ik vd warmte... we wachten weer rustig verder af :p

16. Gember

Gember Niet meer actief

Seurebeure en Beeb87, wat een mooie meiden! :) Geniet van jullie dames!

En voor de rest van ons: sterkte met de warmte en hou het koooeeel! Ik zit binnen met de ventilator aan. Af en toe een voetenbad of koude washand. De harde buiken komen en gaan nog steeds. Twijfel de hele tijd wel/niet de vk bellen. Voel me zo'n miep als ik bel (ligt aan mij hoor, niet aan hun reactie). Misschien is het niks/misschien brengt het wel al wat teweeg. Verder dikke voeten en heel moe. Maar dat zal iedereen wel hebben nu. ;)

17. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Aah wat een lieve foto's. En als je met kv beter voelt gewoon doen, gaat tenslotte om Sun en waar zij zich goed bij voelt. Vriendin van mij is op het moment aan t bevallen wat lijkt me dat erg nu in de hitte. Ik zit alleen maar binnen en af en toe een plons in t bad, wat is t warm. Blaasontsteking had ik gelukkig niet.. Nu dacht de vk dat de baby gewoon erg op mn blaas en van onder aan t drukken is waardoor t zo voelt. Baby moet nog even blijven zitten, vl is naar een festival en komt morgenochtend terug.. Pff hij liever dan ik haha. Rustig aan dames!!

18. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Oh en Gember bel anders even om te overleggen met je vk beter even zekerheid, misschien kan zij telefonisch al je geruststellen!!

19. Seurebeure

Wat een moppie ook!!hier heeft ze t ook warm!! BV's is echt leuk als t werkt maar met zulke ontplofte ballen :)-) sorry voor taal) is het niet te doen, op zich de moeite waard t te proberen en door te zetten maar als je dan ziet dat t meisje te weinig krijgt en disma/prematuur is en afvalt dan ben je wel klaar.... Poging was goed!! 😂

20. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Vervelend al die harde buiken dames! Heb ik eigenlijk nog helemaal geen last van, ergens heel lekker natuurlijk maar dus ook nog geen voortekenen dat het bijna klaar is... Want met deze hitte ben ik het wel echt zat nu! Vanochtend ging het nog wel, maar nu is het echt wachten op dat onweer... Ondertussen ook wat wasjes aan het draaien en buiten laten drogen, dat gaat als een speer nu. Wat een hoop zeg! Alleen al aan al het witte spul heb ik vier ladingen, dan ook nog kleur straks... o_O

Deel Deze Pagina