Altij bellen als je twijfelt! Als je het ineens zo hals over de kop overkomt als bij mij dan is t ook niet fijn en verloskundige zijn er ook voor zorgen! En als je daardoor gerust gesteld kunt worden en wat relaxter is t fijner voor je zelf!! En daar ik t is bijna zo ver dus er gebeurd ook echt wel wat daar binnen!!! Lekker bellen dus
Nou, maar gebeld dan. Vk zei dat het duidelijk voorweeën zijn en dat het haar niet zou verbazen als ik een dezer dagen zou gaan bevallen omdat het aan het toenemen is. Ik schrok even toen ze dat zei! Maar ze zei ook dat het bij sommige vrouwen voorkomt in de laatste weken en soms gaat het gewoon weg. Dus ja, de tijd zal het leren. De warmte heeft er niks mee te maken zei ze. Wel heel rustig aan doen natuurlijk (doe ik al). Ben zo benieuwd...
Spannend miss lig je aankomende nacht wel heeeel hard te werken!! Of t duurt nog even maar weet je er gebeurd vanalles!! Dus lang duurt t vast niet meer! Ik wacht vol spanning op de volgende baby's ben zooooo benieuwd naar de ervaringen en fotosssss Nu beetje gerustgesteld???
Ja, wel gerustgesteld. Alleen opeens poetsdrang, doordat dit in m'n achterhoofd zit, waar ik in deze hitte niet aan kan toegeven. En dat ik opeens de katten dit weekend ipv volgend weekend hun vlooienmiddel wil geven, want wat als de baby komt?! Hahaha
Hihihi hoort erbij denk ik! Ik weet t niet want ik had niet veel geregeld omdat ik geen tijd had... Maar ook dan komt t goed!! Dingen niet af hebben is heel niet zo erg heeft de kleine geen last van.. Ik had bijv bed niet omhoog nou heb ik nu nog niet hoor en is geen probleem! Huis was ook niet opgeruimd nou dat is t nu wel dus proberen niet te druk te maken in de hitte straks moet je nog hard genoeg werken!!!
Zooo ff lekker gezwommen in het riviertje hier dicht bij samen met mijn man en de hond. Buikje valt liggend altijd best wel mee . Meeste zakt weg.
Ach ja, komt allemaal wel goed! Zou voor mij wel een goede les zijn om flink verrast te worden door de bevalling (maar zo voelt het waarschijnlijk sowieso), aangezien ik nogal een controlfreak ben. LadyL, trek je het nog een beetje met die hitte? Veel was gedaan? En gaat de Tour vandaag niet door jouw stad? Mriek, fijn dat het geen blaasontsteking is, maar daarom nog niet minder vervelend natuurlijk! MRD, ziet er goed uit zo in bikini! Was het fijn aan het water?
Gember het blijft lastig want voor je gevoel ben je nooit klaar. Wat je vandaag klaar hebt gemaakt wil je eigenlijk morgen weer doen! Snap je gevoel wel blijft lastig om dat los te laten.
Dat klopt Gember! Maar ik vond het veel en veel te warm om iets anders te doen dan chillen in de achtertuin, haha. Misschien dat we morgen even gaan kijken, ze komen hier vlakbij langs. Ben alleen bang dat het lang staan wordt, bovendien zonder schaduw of wc in de buurt... Vind het wel leuk maar ik heb er niet echt iets mee hoor. Ziet er goed uit MRD! Ik hield het in de zon echt niet vol, heb de hele middag in de schaduw gezeten Mriek, fijn dat het geen blaasontsteking was! Hoop dat het snel weer beter gaat.
Oh vreselijk zeg, heb ik op Facebook gezet lekker in de rivier gezwommen en liggen zonnen aan de kant, loopt er weer 1 te zeiken dat ik niet goed bij mijn hoofd ben dat ik in open water zwem want als ik ontsluiting zou hebben is dat schadelijk voor het kind. Volgens mijn verloskundige die ik vanmiddag gevraagd heb kan het alleen kwaad als je vruchtwater gebroken is. Want dan heb je kans op infecties. En dan zou dat heten dat ik thuis ook niet in mijn whirlpool zou mogen zitten, want ook dat is en bron van bacteriën. En hoe deden ze dat vroeger dan? Oma's en overgrootmoeders die in de open meertjes zwommen? En in Afrika wat ze bijna geen schone wateren hebben? Dat kind moet ook altijd wat te zeiken hebben over mij blijkbaar. Want het begon al over foto's van de blote buik dat kon toch echt niet... Diaree bij mij is ook weer voorbij, heb waarschijnlijk gewoon iets verkeerd gegeten. En voel mij ook weer gewoon fit en kan weer van alles eten zonder problemen. Dus mijn bevalling zal nog wel ff duren
Ja missreddragon die mensrn heb je altijd er tussen zitten! Lekker van genieten en die bikini kan prima! Trots zijn op die buik 😀.
Zover ik weet is het idd als je vliezen zijn gebroken, de opmerking over afrika werkt niet echt mee want daar is de babysterfte juist ERG hoog Hier weer wat menstruatie krampjes, uk nog lekker druk en regelmatig de hik. Afkoelen hier was lekker in het zwembad
Ja ok, maar ook daar gaat het ook wel goed, maar vroeger wist je soms niet eens hoe lang je al zwanger was. Dus ja dan ging je ook gewoon lekker verkoeling zoeken in de dichtstbijzijnde meertje of riviertje.
Sommige mensen moeten gewoon altijd wat te zeiken hebben joh, die hebben zelf geen leven of zo. Ik kreeg een paar weken terug ook al de opmerking dat ik toch vooral niet met mijn buik in de zon mocht zitten (bij 18 graden). Als jouw vk zegt dat het okee is... Ik heb ook altijd gehoord dat het geldt bij ontsluiting en niet bij gebroken vliezen (idd ook bubbelbad mijden), maar laat je vooral niet gek maken.
Oooh ik ben nu bijna een week mama enne er komen dagelijks mensen voorbij die wat vinden of zeggen! Maar weet je de een zegt dit de ander dat maar je moet lekker je eigen gevoel volgen want die is altijd goed!!! De komende tijd gaan waarsch zich heel veel mensen bemoeien met dingen!! Of bij hun moest t zo en zo... Ik kreeg vandaag van iemand te horen dat ik alles spenen etc elke 24 uur moet koken terwijl ze er op terug gekomen zijnd je alles de eerste keer moet doen en erna alleen afspoelen met warm en erna koud water... Omdat kindjes anders niets opbouwen... En volgend jaar kan t wel eens allemaal anders zijn.. Denk dat we daar de komende maanden allemaal last van gaan krijgen!! Ik hoop dat je een heerlijke zwemdag hebt gehad vandaag in dat watertje!!! Lekker niks van aantrekken
Gewoon doen wat je je zelf prettig bij voelt Dit deed ik zelfs terwijl het consultatiebureau wat anders zei. Ik lig ondertussen op bed, uk heeft alweer de hik, omdraaien doe ik met zeer veel moeite en de spieren daaronder zijn los om het zo maar te zeggen haha. Los en pijnlijk. Ook nog steeds menstruatie achtige krampjes en meerdere harde buiken. Ik ken het allemaal niet van de eerste, toen liep ik met gemak nog naar de stad met 39 weken. Nu al met opstaan heb ik al een harde buik. Nog ff doorbijten
nier naar luisteren mrd. Als jouw VK zegt dat het kan dan kan het. Lekker van genieten! Vind het allemaal onwijs spannend hier! Ben zo benieuwd wie de volgende is die de kleine in de armen mag houden. Ik mag sinds 2 dagen het kolven bij de nachtvoeding overslaan omdat ik giga veel kolf per keer. Ik kolf vaak dubbele voeding en soms nog meer. Gisteren wakker geworden met flink harde volle borsten maar na het kolven was het weg. Nu vanochtend blijft de linker borst pijnlijk met harde schijven. Had het al goed warm gehouden en toen was het weg maar nou komt het weer terug. Hopelijk word het geen borstontsteking! Straks komt de vk nog even langs om te kijken hoe het gaat. Dit is onze eerste dag zonder kraamzorg.
Goedemorgen allemaal, hoe gaat het? Soms is het angstvallig stil hier...is er iemand (aan het) bevallen? En zijn jullie ook zo opgelucht dat het wat is afgekoeld? Het is net alsof ik weer beter kan nadenken. MRD, wat de anderen ook zeggen: sommigen moeten gewoon zeuren of hebben overal een mening over die ze willen ventileren. Laat het van je afglijden en trek je eigen plan. Bovendien zul je straks inderdaad genoeg meningen over je heen krijgen als de baby er eenmaal is, wat Seurebeure zegt. Kimberly, rommelt het bij jou ook nog steeds? LadyL, wat zag jouw bad er heerlijk uit zeg! De volle zon is ook niks voor mij, dus onder zo'n parasol lijkt me het einde. Bij het zien van de mensen langs de Tour kreeg ik het al benauwd, lijkt me niks! De hele avond en nacht heeft het bij mij weer gerommeld. 'S avonds worden die voorweeën erger. In bed kwamen de harde buiken weer iedere 5-10 minuten en waren ze best pijnlijk. De menstruatiekrampen er ook bij. Steeds het idee: "gaat het nu beginnen?" Tegelijkertijd voel ik de baby overdag, wanneer de harde buiken minder vaak komen, volop bewegen. Enerzijds denk ik door het gerommel dat het snel zou kunnen beginnen, anderzijds lijkt de baby het nog naar haar zin te hebben adhv die bewegingen. Ik vermoed (en hoop!) alleen dat het niet echt voorbij de 39 weken zal gaan, maar ja wie zal het zeggen. Nu voelt het nog net te vroeg of zo, liever na 38 weken!
Hier ws het nog erg warm op de slaapkamer. Heb 4uurtjes geslapen ben zo moe. . Zit niet lekker in mn vel overal om huilen. Gisteren weer heftige krampen nu ook maar het zet ook niet Door zo vervelend. Vamiddag maar even poetsen met die warme dagen weinig in huis gedaan.