Liesje, wat naar dat je je zo voelt. Komt het door de zwangerschap of zijn er andere dingen? Misschien helpt het om even wat afleiding buitenshuis te zoeken? Of misschien helpt het schoonmaken wel hihi. Lekker alles openzetten in huis, dan koelt het vast snel af! Irritant dat de krampen niet doorzetten...herkenbaar...
Echt gerommel is het hier nog niet, geloof ook niet dat het vroeg gaat komen, hij laat me vast nog een tijdje zo lopen want hij zit wel lekker in mijn buik haha. Bij de eerste was het slijmprop verliezen en later de weeën, amper een harde buik laat staan de pijntjes die ik nu heb. Best grappig dat het idd zo is daar elke bevalling anders is, maar ook wel vervelend, nu weet ik nog niet hoe het allemaal gaat
Nee al de hele week weinig geslapen. Net weer mn koffie uit mn handen laten vallen en staan de tranen alweer in mn ogen. reageer snel alles af op mn vriend wat voor hem ook niet leuk is. Vanavond even samen wat eten. Dacht zal ik sex proberen wie weet wekt het wat op haha. Misschien als ik vanavond wat meer energie heb Hebben jullie ook zo'n zin om te naam te vertellen? Nog even geduld.. Benieuwd wie de volgende is
Hoera, vandaag de 37 weken gehaald! Gisteravond kreeg ik ineens wat menstruatiekramp in mijn buik en rug, vanochtend bij het opstaan weer. Toch denk ik niet dat het nu al gaat komen, daarvoor is de baby inderdaad nog te veel aan het bewegen in mijn buik. Hij/zij is om zijn as gedraaid gisteren, word nu links ipv rechts geschopt Voel nog wel duidelijk billen tegen mijn navel drukken, dus het is vast geen sterrenkijker! Vandaag komt mijn zwager langs (als het hem lukt Door de drukte met de Tour te komen) om te overleggen over het omgooien van onze tuin en dan wil ik hem eigenlijk ook meteen vragen om te helpen met de klossen onder het bed te zetten. Kan dat ook weer van mijn to do lijstje af! Het begint hier net te regenen, superfijn! Eindelijk verkoeling! Gisteren was het echt nog lang broeierig, dat slaapt zo rot...
Ohh eindelijk weer een lekker nachtje geslapen! En nu lekker in de tuin, betere temperaturen zo! Ik ben ook benieuwd wie de volgende is. Overdag voel ik de baby echt een stuk minder, en gisterenavond had ik wel erge krampen en rugpijn maar nu weer afgezakt dus zal allemaal voorwerk zijn. Ik ga ook nog even de noodtassen controleren van dochter en mn eigen ziekenhuistas en wat rommelen in huis. Heb gelijk weer meer zin om wat te doen nu de ergste warmte weg is. Liesje wat vervelend en weinig slaap wordt je humeur inderdaad niet beter van! Hopelijk koelt het vandaag goed af dat je vanavond goed slaapt!!
LadyL, gefeliciteerd met de 37 weken! Goed idee van de klossen, want dat moet jij nu zeker niet gaan doen met je man. Geniet van de verkoeling! Mriek, spannend hoor dat voorwerk! Ik ben ook zo benieuwd wie de volgende is. Fijn dat je goed hebt geslapen! Kimberly, spannend hoor! Grappig inderdaad hoe iedere zwangerschap en bevalling anders zijn. Liesje, vervelend joh! Even tijd voor elkaar kan heel erg helpen. Wij ergerden ons van de week ook aan elkaar en zijn toen even uit gaan lunchen. Hielp meteen! Ik ga de naam van ons meisje hier niet vertellen, want dat voelt te prive, maar ik kan niet wachten om het met onze familie en vrienden te delen na de geboorte! Lijkt me zo mooi om haar te presenteren! Net de lakens verschoond, na al die klamme nachten wel fijn, en wat dingen schoongemaakt. Katten hebben hun vlooienmiddel weer gehad hahaha. Is dat weer een geruststelling. M'n man maakt zo ons trappenhuis schoon en ik doe morgen hier binnen de vloer. Ik probeer niet teveel op 1 dag te doen. Dus verder rustig aan vandaag. Fijne zondag allemaal!
Ja hier maandag vlooienmiddel halen. 2 katten waren een paar uurtjes aan het struinen officieel binnenkatten. de 1 is achter mij aangelopen de tuin is niet opgemerkt, zat opeens op de tuintafel naar binnen te kijken, de ander door domme vl. ze zitten hier in de bench, en die stond open omdat ze naar binnen gingen. deze bleef echter liggen dus vl zei ooh laat maar hij heeft er nooit meer aan gedacht dus foetie. met dit weer komt er dus ZEKER even een vlooienmiddel, vorig jaar een plaag gehad , dat hoeft niet nog eens.
Oeh ja, dan is het wel oppassen inderdaad. Die van ons komen alleen op het balkon, maar zeker met dit weer zitten ze daar erg vaak. Dus vlooienmiddel is vooral voor de zekerheid. Ook regelmatig ontwormen met baby in huis.
Hier zijn de harde buiken/voorweeen savonds wat minder geworden. Ik hoop dat het niet al te lang meer op zich laat wachten maar ja dat kan natuurlijk ook niet ben al 38 + 2 weken. Hier is het vandaag ook erg aangenaam. Wij hebben de voordeur en de schuifpui open staan even lekker door tochten. Verder ben ik vandaag bezig met de wc en de badkamer goed doen. Kan dat ook weer van mijn lijstje af. Hopelijk blijft het weer de komende tijd zoals het nu is. Niet te warm niet te koud heerlijk. Ik ben ook erg benieuwd wie de volgende gaat zijn. Succes dames.
Joehoe! Ook ik ben nog niet bevallen hoor. Ook nog weinig voortekenen van een bevalling. Af en toe wat menstruatiekrampen 's avonds maar daar blijft het dan wel bij. Gelukkig wordt het volgende week wat koeler dat is namelijk stukken beter voor m'n humeur
Echt wel! We hebben tuin op het zuiden, man heeft een doek opgehangen tegen de zon. Heerlijk in de schaduw met de voetjes in het water 😊 zoontje lekker in het water spelen
Heerlijk he! Ben zo blij dat het weer afgekoeld is. Dan merk ik nu pas hoeveel invloed het heeft gehad de afgelopen dagen. Hardlopertje: hier precies hetzelfde, harde buiken zijn een stuk minder geworden in de avond. Kimberly: Wij hebben ook een plaag gehad 2 jaar geleden, wat een hel zeg. Op een gegeven moment maar iemand laten komen die heel het huis onder heeft gespoten, 2 dagen luchten en toen waren we er vanaf. Nu standaard vlooienbanden en met de vervanging na 6 maanden nog een extra vlokill pilletje. Gember: Hier ook alles in delen schoonmaken is zo best te doen, al hoewel ik meer ben van alles in 1x aanpakken en ff klaar.. maarja dat gaat nu echt niet meer Mriek: fijn dat alles klaarstaat! Hier ben ik morgen 38 weken, maar de vluchttas staat nog maar half ingepakt beetje slecht.. maar heb niet het gevoel dat het uber uber nodig is ofzo.. straks nog maar wat dingetjes opzoeken en inpakken LadyL: Is het zo dat de baby minder gaat bewegen als de bevalling in zicht komt? Toevallig vandaag het gevoel dat hij minder beweegt.. nog genoeg om me geen zorgen te maken, maar het voelt toch anders aan ofzo.. Liesje: Ik herken je hormoonwervelwind maar al te goed! Ik had er vorige week ook heel erg last van Succes met de hormomen! Gisternacht heb ik mn darmen flink geleegd. Lees dat het een voorteken kán zijn. Spannend hoor, ben in principe wel klaar voor om de kleine te ontmoeten!
Hier werkte bolfo gold ERG goed, vlooien waren zo weg haha nu alles open hier en in huis omdertussen bijna 3 graad naar beneden.
Het begon hier ineens wel heel erg hard te waaien! Had wel iets minder gemogen haha. Hoor het nu in de verte rommelen. Hopelijk niet weer onweer. We hebben het nu 26 graden in huis. Is best lekker haha.
Pfff hier goed boos, 1 keer gaat de oudste met de fiets naar zijn vader wordt die ... uit de tuin gejat , echt ik ben woest! !!! Ding is gewoon niet in de schuur gezet. Die fiets kon die nog zo lang mee doen ben bang dat pappa weer met 1 of ander barrel terug komt dat accepteer ik echt niet. Ding koste ons veel geld, en nu omdat ze niet voorzichtig zijn weg
Kimberly, wat vervelend zeg van de fiets... Gedoe!! Klinkt hier en daar wel spannend met voortekenen. We wachten het af! Het is niet zo dat de baby minder beweegt als de bevalling komt, volgens mij. Het is meer zo dat je de baby minder voelt door de samentrekkingen van de baarmoeder. Hier nog steeds meer voorweeën in de avond, maar vandaag overdag ook. Verder zooo moe vanmiddag! Heb maar liefst 2 dutjes van een uur gedaan. Vanavond ook op tijd naar bed nu het zo koel is. Wat een verademing dit weer! Ik hoop echt dat het zo blijft. Ik heb veel meer energie om dingen te doen en voel me daardoor veeeeeeel blijer.
He wat balen van de fiets Kimberly!! Mensen moeten gewoon met hun tengels van andermans spullen afblijven Zo, het Tourcircus is inmiddels weggetrokken, is de stad ook weer normaal bereikbaar. Was wel even spannend, want als ons ukkie had besloten vandaag te komen, hadden we vrij moeilijk bij het ziekenhuis kunnen komen. Nou ja, is nu niet meer van toepassing gelukkig Vandaag ondanks de hitte goed bezig geweest. Inmiddels staan de klossen onder het bed, wat een hoogte man!! Niet normaal... Ik ben flink lang, maar ik denk dat ik haast een trapje nodig ga hebben om in bed te stappen! Het wiegje is opgemaakt, met een beetje moeite. Best lastig nog om alles strak te krijgen. De adressenlijst is ook bijna klaar, alleen nog wat adressen van familie checken bij mijn ouders. Geeft een hoop rust! Morgen nog wat laatste babywasjes draaien en dan kan ik de commode opnieuw inruimen. Volgens mij heeft mijn man trouwens stiekem ook last van nesteldrang, hij heeft de keuken van top tot teen gesopt, zelfs de filters van de afzuigkap in de vaatwasser gezet! Hij had laatst ook al de voorraadkast uitgeruimd en schoongemaakt Vind het helemaal niet erg, maar wel grappig!
Fijn dat het Tourcircus weer voorbij is, LadyL! Lijkt me toch een stressvol idee om in die drukte naar het zkh te gaan. Wat grappig van je man en z'n nesteldrang! Heerlijk dat zo'n klusje dan gedaan is. Dat zie ik die van mij nog niet doen. Fijn dat de wasjes ook klaar zijn. Ik heb al een paar weken moltons en hoeslakens op de wieg en het ledikant liggen met een stuk plastic erover tegen stof. Als de bevalling begint, maak ik de wieg met schoon goed snel op of als we thuiskomen. Hoog he, het bed op klossen! Wij hebben het sinds een week en moesten erg wennen, maar vinden het nu wel knus. Ik gebruik een klein keukentrapje als opstap.