Mooi ladyl! Net wezen wokken. Pittig gegeten, hartste stukken ananas gegeten met een glaasje bitter lemon en nog even samen het bed ingedoken Geloof er totaal niet in maar wie weet
Wauw LadyL wat een mooie buik! En alleennop je buik zit t, mazzelll!! Bij mij is t rondom haha! Ik heb nu aan de binnnekant van mijn liezen rode plekken door t warme weer is mn huid tegen elkaar gaan schuren en is nu stuk... Lekker pijnlijk! Nu even lekker in bad en dan bed opmaken en slapen!!
Mooie buik ladyL!! Dit is de mijne.. Haha liesje duim voor je dat het helpt 😂 Ventje in de buik is vandaag erg rustig. Verder veel last van de warmte helaas 😔
Haha, ben je het zo zat, Liesje? Ik drink al maanden bitter lemon zonder resultaat, maar wie weet! Mooie buik hoor mam1991! Jij draagt ook vooral naar voren zie ik? Mriek88, ik had altijd al stevige benen en billen, dus ben stiekem erg blij dat die 15 kg extra bij mij vooral op mijn buik zit Pfff, ik weet niet wat ik heb vandaag maar ik moet mezelf zo afremmen! Barst van de energie en ga dus snel te veel doen. Vanochtend al de badkamer schoongemaakt, bed verschoond, was weggevouwen, net een lijstje gemaakt met wat ik vooruit kan koken en invriezen, camera aan de lader gelegd en wil eigenlijk heel graag de vluchttas verder inpakken... Het is echt hollen of stilstaan lijkt het wel! Rare hormonen
Haha LadyL zelfde hier, wil teveel doen en mn lichaam kan t niet bijbenen, stond net de koelkast schoon te maken toen vroeg mn vriend of alles goed ging haha.. Mn dag morgen ook al weer ingepland met taken!! Maar t meeste is nu aan kant dus ik zeg kom maar op baby 😜
Oog wat een mooie buiken mijne is ingedeukt en leeg ook raar!! Wat een hitte mijn orinces ligt vandaag lekker in de romper!! En slaapt heerlijk!! Heb wel een dilemma miss hebben jullie tips... Een van mijn beste vriendinnen heeft een dochter van 14. Mijn vriend vind vind mijn vriendin niet leuk... Hij accepteerd haar maar dat is het ook.. Dat heeft ook terechte redenen.. Haar dochter is op t moment aan het ontsporen doet echt foute dingen heeft echt een kut houding. Ze kwamen in t ziekenhuis op bezoek en ze hing boven mijn kind zonder handen te wassen en had een grote bek en riep dat het matje in mijn bed stonk allemaal prima maar mijn vriend zit zich telkens een beetje op te fokken door de houding en o dat mijn vriendin echt een puinhoop van haar opvoeding maakt ( dat vind ik ook maar goed het is haar leven) hij haat het dat ze altijd haar problemen maakt en ze elke keer zelfde fouten maakt en mij dan opslokt als het fout gaat! Maar goed vanmiddag lag ik op de bank, en ging de deur bel staat haar dochter aan de deur met een vriendin. Mijn vriend doet open en zegt ze: ja aangezien ik moet wachten met bezoek kom ik zelf maar want anders zie ik haar niet. Nou ik had een kraamtranen dag achter de rug dus was heerlijk aan t knuffelen na ook wat bezoek en Sun had het voor haar termijn ook gewoon druk gehad dus ik hield haar vast. Zegt ze: ja hallo mag ik haar nou. Eens vast houden en iedereen mag t maar ik niet anyway grote bek.. En ze bemoeide zich met iets persoonlijks van Omar mijn vriend. Ik heb haar gezegd dat ik wilde dat ze weg zouden gaan en ik wel een keer een afspraak met bezoek maak... Nou mijn vriend werd toen ze weg gingen dus boos op mij : want hij wil haar niet meer bij zijn dochter enij is haar grote bek zat. Dat snap ik best kan ik me een deel wel in vinden maar mijn vriend vergeet wel dat haar moeder wel een van mijn vriendinnen is ondanks ik ook vind dat ze er een potje van maakt.... Hoe moet ik dit dan gaan regelen... Mijn vriendin zeggen dat ze niet welkom is? Dat kan toch niet?? Ik ben sowieso iets makkelijker met haar vast laten houden hij heeft hetl liever niet... Nou de kaartjes zijn vandaag de deur uitgegaan er komt de komende tijdens best veel visite hoe ga ik hier in godsnaam mee om... Zonder stress???Hij zitnu aluren met headset op te gamen en ik ben heerlijk aan t tutten met mijn dame maar echt gezellig is het dus niet sinds vanmiddag wie heeft er tips! Jullie zuilen wel niet echt behoefte hebben in die soort vragen omdat jullie allemaal zitten te wachten op jullie beebjes maar wat zouden jullie doen?? Ik kan het ergens anders niet echt delen net nu ik last heb van kraamtranen
Lastig.. maar vind wel heel brutaal van dat meisje, miss toch een keer rustig met je vriendin praten als alles weer een beetje rustig is.
Jeetje Seurebeure, wat een lastig probleem inderdaad. Weet je, het is misschien wel de dochter van je vriendin, maar Sun is jouw dochter en in jouw huis heeft visite zich aan jouw regels te houden. Dus als zij iets doet dat jou niet zint (handen niet wassen, grote bek opzetten) mag je daar gewoon wat van zeggen! Dat is niet alsof je je bemoeit met de opvoedkeuzes van je vriendin. Ik snap dat je dat misschien moeilijk vindt, maar het gaat wel om jouw pasgeboren kind...
Heel lastig en ja ze is heeel erg niet leuk en vreselijk!! Prima buik hoor!!!!! Zal nog een vreselijke foto van mijn prinses sturen!!! 😜
Wauw wat is t toch een mooi meisje 😀! En wat een haartjes! Maar ja wel eeb lastig probleem! Maar ben t eens met LadyL qua jouw regels enzo. En luister t zijn kleine dingen die je op dat moment zegt van handen wassen en een beetje rustig en jouw vriendin moet ook jouw regels accepteren net zoals jij haar accepteert. Kan mij jouw vriend ook wel een beetje voorstellen zo'n druktemaker met een grote mond die jullie geluk even verpest maar snap jouw gevoel ook. Blijft lastig maar geef echt je grenzen aan zeker in je kraamweek en de periode erna, je wordt al zo geleefd door anderen vond ik...
Mooi meisje Seurebeure! En wat betreft die puberdochter; Snap de boosheid en stress maar probeer je kraamtijd er niet door te laten beïnvloeden. Geniet van je kleine meid, die heeft alle aandacht nodig. En blijft t doorgaan, dan zou ik je vriendin erop aanspreken dat als d'r dochter zo blijft doen, ze niet welkom is. Hier nog even buikfoto van net 37.2 wkn:
Aah Seurebeure wat lief, begin jaloers te worden, ik wil ook knuffelen hihi Hier is mijn zoon zijn fiets gezien! Zwervers hebben hem te pakken, stonden bij de soepbus hier, en stond op te scheppen over zijn nieuwe fiets. Ex is nu opzoek. En anders morgen heen, + wijkagent bellen. Hopelijk krijgen we hem terug ...
Seurebeure, lastige situatie zeg.. Als ik het goed begrijp, wilt jou vriend dat die dochter niet meer langskomt en jij vind het niet heel erg, maar natuurlijk wel dat ze zich misdraagt. Ik zou komende tijd aan je vriendin laten weten dat zij wel welkom is maar haar dochter niet, als je het vervelend vindt om direct te zeggen wat de reden daartoe is, kan je ook zeggen dat het al zo druk wordt de komende tijd met alle kraambezoek, maar dat zij alleen wel welkom is. 14 jarige kunnen prima alleen thuis blijven dus het is niet zo dat ze perse meedoet met haar moeder vanwege leeftijd. Mocht je dit een goede oplossing vinden, praat er met je vriend over dat je het over een tijdje weer probeert met dochter van vriendin. Als hij het hier niet mee eens is, maar jij het wel wilt proberen, kan je altijd zorgen dat vriend niet thuis is, in overleg met vriend uiteraard, zodat hij zich niet groen en geel hoeft te ergeren aan haar. Hoop dat je wat aan mijn advies hebt
Goedemorgen, Seurebeure, wat een prachtkind zeg! En wat betreft de dochter van je vriendin: ik begrijp dat je je vriendin niet voor het hoofd wilt stoten, maar ik zou toch echt je grenzen aangeven. De dochter klinkt behoorlijk brutaal, dus ik snap wel dat je vriend haar er liever niet bij wil hebben. Alleen is het lullig dat hij dan weer boos wordt op jou. Ik zou proberen met je vriendin te praten dat het niet werkt zo met bezoek. Zou ze toch moeten begrijpen, want zovel gevraagd is het niet handen wassen en rustig zijn. Mooie buiken dames! Hier vandaag ook redelijk veel energie. Alleen begon m'n dag suf: zit ik om 7:30 klaar voor een monteur, word ik gebeld dat er een fout is gemaakt in de agenda en dat hij dus niet komt. Helemaal voor niks vroeg opgestaan. Nu maar proberen van de tijd gebruik te maken door een vroege start te krijgen met huishouden. Verder nog steeds vaak harde buiken, waardoor ik de baby wat minder vaak voel sinds gisteren. Soms maak ik me dan wat ongerust. Vanochtend is ze weer wat meer aanwezig, al is het vooral geschuif wat ik voel.
Goedemorgen dames. Gember wat balen van die monteur. Ach inderdaad je huishouden een begin maken ook altijd lekker! Ik heb al gestofzogen en gedweild en ni even met mn dochter op de bank Bumba kijken. Wel rustig aan met de harde buiken. En dat minder voelen herken ik heel erg, heb t ook maar op t laatst hebben ze ook niet zoveel ruimte meer dus kan het kloppen zei de verloskundige maar t blijft toch dat je je ongerust maakt.
Wat een prachtige buiken dames! Ja klopt ladyL, draag hem naar voren ☺️ Vorige zwangerschap was heel EEG naar de zijkant haha Prachtige baby seurebeure Pff dat is even flink balen gember! Huis aan kant maken is ook wel fijn 😊 hier ook begonnen, inmiddels beneden alles af gedaan met een doekje, gestofzuigt en de hondenkleed buiten uitgehangen om uit te waaien. Straks boven wat wasgoed opruimen. En een wasje draaien
Wat een fanatieke dames zeg, zo vroeg op de ochtend Hier ben ik nog moed aan het verzamelen om aan het huis te beginnen. Voel me eigenlijk sinds 2 dagen niet zo fit, veel misselijk, last van me darmen en gewoon last van me lijf eigenlijk. Mja zal er wel bij horen. Moet zo ook weer naar de gyn, ben beniewd. Prachtig meisje seurebeure! Lastige situatie. Anders kun je misschien in ieder geval bij de vriendin aangeven dat het nu niet de bedoeling is dat ze zomaar voor je deur staat omdat je net bent bevallen en er ook heel veel andere kraamvisite komt. Dat wordt dan gewoon te druk. Als ze dan een keel bellen om langs te komen is het misschien nog lastig, maar in jou huis gelden jou regels in ieder geval toch!