Vind ik ook knap ja! Ik trek echt nog maar heel weinig qua werk en ik hoef niet eens veel te staan of lopen! Mooie foto weer Beeb Hier gisteravond de laatste avond van de zwangerschapscursus gehad, deze keer met partners. Werden we ook heerlijk gemasseerd en zo Zegt mijn man op de fiets terug naar huis heel trots, 'nou eigenlijk wist ik bijna alles al hoor!' Ik had hem namelijk een tijdje terug een boek 'aanpakken voor aanstaande vaders' kado gedaan, geschreven door een mannelijke verloskundige. Vond hij eerst maar zo-zo, maar uiteindelijk was ie er toch wel enthousiast over, haha. Kindje ligt hier nog steeds in stuit, vanavond voor het eerst aan de moxasticks en morgen liggingsecho. Ik heb zelf het idee dat ons ukkie af en toe heel erg hard probeert om nog zelf te draaien, maar dat dat dan niet helemaal goed lukt. Er is in ieder geval regelmatig zo'n gewoel en getrappel in mijn buik te voelen dat zelfs mijn man verbaasd is.
Knap Kimberley, wordt al moe van het lezen wat jij vandaag allemaal doet 😜 Mooie buik beeb! Welk soort namen vinden jullie mooi? Kunnen we misschien beetje mee denken met jullie persoonlijk vind ik yara en Veerle helemaal geweldig!
Voor mij is DE naam Vayenne maar hij vind het 3x niks. Hij wilt het liefst een echt Hollandse naam. Maar namen als Emma, Fenna, Larissa vind hij niet mooi (ik wel). Hij is meer van Laura, Michelle, Daphne enzo. Beetje ouderwets
Haha, nou dat zijn anders ook geen Hollandse namen Wat vind je van Sophie? Klassiek maar niet ouderwets.
Oh jeetje Beeb! Nog steeds geen naam! Uiteindelijk vinden jullie echt wel een naam die jullie allebei mooi vinden. Ik ben een beetje half in shock of zo... De vrouw die gisteren in Hoofddorp is neergeschoten had haar nagelstudio en woont naast de zwangerschapsyogaclub... Niet dat ik haar persoonlijk kende of wel eens heb gezien, maar op een of andere manier raakt het met toch.
Woww deel 2 alweer, gaat snel! Mooie buikfoto's zag ik weer voorbij komen! Lastig dat jullie het niet eens zijn over de naam Beeb87. Ben niet echt goed in het bedenken van namen, was allang blij dat we zelf een naam hadden hha, sorry Knap hoor Kimberly dat je dat nog allemaal doet! Hier moet ik nog een rapport afmaken en heb ik volgende week nog tentamen, maar kan me er echt niet meer toezetten. Ben het echt zat en wil nestelen Fijn dat alle controles weer goed waren! Balen dat je kindje nogsteeds in stuit ligt LadyL, hopelijk helpen die sticks! Hier ben ik gisteren voor het eerste bij de gyn geweest, gelukkig was alles goed, maar het viel toch een beetje tegen. Moesten eerst 45 min wachten voor de echo en toen nog 45 min voor de afspraak Baby is nog niet ingedaald en de gyn kwam ook niet heel positief over alsof die dacht dat het nog ging gebeuren. Hij zei dat ze het wel altijd een kans willen geven, maar me bekken zijn blijkbaar ongustig waardoor de baby over een soort hobbel moet ofzo. Ze kwamer er ook gisteren pas mee dat L blijkbaar met der hoofd gedraaid lag waardoor ze er sowieso nooit uit had kunnen komen, wel appart want vorige keer zeiden ze dat ze niet precies wisten waarom ze niet indaalde Ze vergaten ook nog 2x me bloeddruk te meten dus ik weet niet, had niet een heel positief gevoel toen ik weer naar huis ging, je wil toch het idee krijgen dat alles een beetje goed geregeld is ofzo hha. Nja alles wat in ieder geval goed met beebje en dat is het belangrijkst natuurlijk! Vandaag had ik ook nog een soort voorlichting over de bevalling bij een verpleegkundige en toen gelukkig al een beter gevoel Hebben ze ook wat dingen verteld over geplande ks, mocht dat het toch worden en ben nu toch wel wat geruster.
Dat zei ik ook al tegen hem haha. Maar hij vind het Hollands klinken Sophie vind ik leuk voor een klein meisje maar niet voor een volwassen vrouw. Jenn, kan me voorstellen dat het je toch aangrijpt. Het is een plek waar je zelf ook regelmatig komt. Sterkte! Vervelend die afspraak Vlindertje. Klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Hopelijk is de volgende afspraak beter!
Hoi meiden, Ik vind het ook schandalig lang dat ik niks van me heb laten horen. Shame on me. Ik heb wel een goede reden, dat dan weer wel. We zijn eindelijk oververhuisd en de babykamer is klaar. Wel nog hier en daar wat puin en nu 3,5 week zonder keuken maar dat is bijzaak. Ik ben heel erg benieuwd hoe het met iedereen is. Hoe het met jullie zelf is, met jullie baby tjes en alles eromheen. Zijn jullie al helemaal klaar voor het moment supreme. Ik las overigens het vreselijke verhaal van Iez. Onvoorstelbaar hoe erg dit voor hun is.. En dat het hun al eens is overkomen. Hoeveel pech kun je hebben. Vreselijk. Ik moet er ook heel veel aan denken. Bij mij gaat het tot nu toe heel erg goed, na het bezoekje in Maastricht moet ik in mijn eigen ziekenhuis iedere 2 weken voor een echo en dat is gelukkig tot nu toe altijd goed! Baby is gemiddeld en vruchtwater nog steeds tegen teveel aan. Nu het moment dichterbij komt met de bevalling vind ik het ook steeds spannender, omdat we dan zekerheid hebben over de eventuele slokdarmafwijking en andere. Maar zelf heb ik er een heel goed gevoel bij. Ik denk dat ons ukje mooi gezond is. Hebben jullie trouwens ook veel last van menstruatiepijn? Die soms echt om het kwartier flink op komt zetten. Ik heb nu al een aantal keer gedacht dat het ging beginnen. Dames, ik laat jullie niet langer meer in de steek en ga weer gezellig mee kletsen aangezien ik er nu weer tijd voor heb!!!! Fijne dag nog. Ps. Is er al iemand bevallen in de tussentijd????
Welkom terug Vlindermama! Fijn dat alles goed gaat met jou en de beeb. Zal ook wel een hoop rust geven dat (bijna) alles nu achter de rug is met de verhuizing en het kamertje nu. Die van ons is ook zo goed als klaar, alleen nog even wachten op de stoel (en alles wassen) Jenn, kan me voorstellen dat je er toch even naar van bent hoor! Het is ook niet zomaar iets wat er gebeurd is... Ik hoop dat jullie binnenkort toch een mooie naam vinden Beeb! Het is ook ontzettend lastig hoor, wij hebben echt superlang zitten twijfelen over onze namen!
Dag dames! ik lees hier ook al weer maaaaanden mee, maar heb niet zo actief in dit onderdeel gepost door tijdgebrek. Inmiddels gaat ook morgen mijn verlof in, dus ik kom me weer eens gezellig melden Ik heb me de laatste drie dagen werk echt doorheen moeten slepen en had aangeven dat ik halve dagen ging doen. Dat was gelukkig geen probleem, want mijn werk was al zo goed als af. Morgen nog een halve dag les geven (1 van mijn 3 banen....), en dan zit het erop, ben ik alleen nog ondernemer en kan ik lekker zelf besluiten of ik wat dingetjes wil doen of niet Fijn te lezen dat het met veel mensen zo goed gaat (ook ik heb het verhaal van arme Iez gevolgd ) Laten we hopen dat dat nog even zo blijft, en ik ben benieuwd wanneer de eerste babies komen!
Welkom Isolabella! Geloof niet dat ik je naam eerder voorbij heb zien komen in dit topic Als je wil, kun je je gegevens erbij zetten in de lijst. Fijn dat je werkgever begrip heeft voor de situatie! Hoe voel je je verder?
Vanmiddag 4 uur gezeten met zware menstruatie pijn en af en aan harde buiken. Toch weer afgezakt en nou komt het net weer opzetten ppff. Zit al weer een uur met een kruik op de bank. Hopelijk duurt het niet weer 4 uur.
Jeetje, dat is wel echt heftig! Misschien helpt een warme douche of een bad beter dan een kruik? Sterkte in ieder geval
Beeb87, wat naar die pijn... Inderdaad warmte opzoeken helpt misschien. Hoop dat het gauw wegtrekt en anders de vk bellen hoor! Wel fijn dat alles af is in huis. Alleen balen dat jullie niet uit de naam komen... Wij hadden een jongensnaam al in ons hoofd, maar voor ons meisje hebben we echt moeten zoeken, dus suggesties heb ik niet echt. Sorry! Succes! Mooie buik ook. LadyL, succes vanavond met de sticks en hopelijk zet het meteen zoden aan de dijk en is morgen alles goed. Zou wel perfect zijn! Kimberly, hoe hou je het vol? Petje af hoor! Nu bijna klaar, dan wel rustig aan doen he! Jenn, lijkt me ook erg heftig zo dichtbij... Vlindertje, wat vervelend hoe je afspraak liep. Zo hoort het natuurlijk niet te gaan. Hopelijk vanaf nu weer beter. Vlindermama, welkom terug en fijn dat alles goed gaat! Welkom Isolabella. Hier vandaag afscheid genomen op m'n werk. Wel een gek gevoel ineens, maar vooral errrg fijn... Ik moest nog wat laatste dingen afronden vanochtend en kreeg meteen weer hele harde buiken waar ik 's middags van moest bijkomen, dus het is echt tijd om te stoppen. Morgen lekker koffiedrinken met een vriendin en zo probeer ik iedere dag wat leuks te plannen. Heerlijk zo! Ondertussen kijken onze ouders echt ontzettend uit naar de komst van de kleine, zo schattig. Ze kunnen niet wachten haha.
Het is iets afgezakt maar helemaal weggaan doet het niet dus ik stap nog even onder de douche. Is geen regelmaat ingekomen maar was toch wel even spannend. Ga er niet vanuit dat er al iets begonnen is eigenlijk. Volgende week pas weer controle. Ja die naam is gewoon drama haha. Geboortekaartje is in ieder geval al besteld. Hoeven we daar niet meer aan te denken. Geniet van je verlof Gember!!
Welkom terug Vlindermama! Een naam , tja we waren eruit en nu twijfel ik weer Tja het is wel een naam waar die het altijd mee moet gaan doen he. Verder gaat het werk prima, het fietsen gaat niet meer zo makkelijk dus op dat punt is stoppen wel beter. Verder vandaag een rot dag gehad. het begon met 1 van de harde schijven leeghalen ik heb alles netjes ingedeeld, verwijder ik nog de verkeerde 150 gig aan spelletjes foetsie... Heel slim. Daarna fietsenwinkel omdat de versnelling van de fiets van de oudste kapot was. Ik wist precies wat ik moest hebben maar nee die stomme vent moest en zou de fiets zien. mijn reactie ja en dan kan ik er nog voor betalen ook... tjee de grijns die hij toen op zijn smoelwerk had en beaamde dat ik dat idd moest , mafkees :x echt kom er nu echt nooit meer. Dus kon met de herenfiets in de eerste versnelling naar een vertrouwde fietsenwinkel, en die heeft hem tijdelijk gefikst voor wel 4,- Ik vroeg om 1 dingetje en deze beste man zette hem zonder pardon in de fiets. wel door het fietsen nu pijnlijke rug bekken en benen, maar goed de oudste heeft morgen kamp en 30 km fietsen in versnelling 1 is geen doen. Leven gaat gewoon door, ook met een dikke buik wat gewoon in de weg begint te zitten
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥ Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ MaBad - 1ekindje ♥jongen♥ Isolabella - 1e kindje -31 ♥meisje♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli 30 juli Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 11 meisjes 9 jongens 6 verrassingen Afspraken 22 jun - Mriek88 - afspraak vk 24 jun - Mam1991 - afspraak vk 24 Jun - LadyL - afspraak vk (liggingsecho) 26 jun - 4dogs82 - afspraak vk 26 jun - Kimberly33 - afspraak vk 29 jun - Mikjez - afspraak vk 29 jun - LadyL - afspraak vk (versie) 29 jun - Mam1991 - liggingsecho vk 29 jun - Flengeltje - afspraak vk 01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk 06 jul - Flengeltje - afspraak vk 10 jul - Hardlopertje - controle gyneacoloog 13 jul - Mikjez afspraak vk 13 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Zo, ik heb mezelf weer op de lijst gezet Ik had er een tijdje opgestaan in het vorige topic, maar daar is ooit denk ik een oudere gekopieerd, en toen ben ik verdwenen @Beeb: Ik hoop dat het douchen een beetje helpt voor je! Lijkt me inderdaad ook spannend. Succes!!