16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Met jouw en je kleintje alles goed?

2. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Egoïstisch of niet snap je volkomen hoor! Zie het dus niet als egoïsme.
    Fijn dan toch dat de verloskundige zo mee denkt en mee werkt :)

Voor mij zit dat er niet in, ivm litekenweefsel is het blijkbaar beter dat het vanzelf op gang komt gaf de vorige gyn aan.
    Dus zal braaf wachten, en slecht slapen hahahaha

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Haedlopertje niet egoïstisch hoor! Veel mensen zegen tegen me geniet er nog mar even van. . Maar kan gewoon niet genieten ben er zo klaar mee, het idee dat het nog een maand kan duren vreselijk!

Nickey hopelijk komt je mannetje snel!!

Net ook nog even druk geweest in de slaapkamer hopelijk heeft het geholpen en begint het vannacht :)

4. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Zijn er nog meer tips die helpen ;)
    Ik drink dus frambozenblad thee. Maar bewegen, traplopen en sex zitten er dus niet in voor mij door bekkenproblemen.

Ik hoop echt zoooooo dat het snel gebeurd. Slapen jullie ook zo k.u.t.? Door de pijn slaap ik slecht maar ook gewoon dat je elke 2 uur wakker word gewoon van de slapeloosheid?

5. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ja vaak als ik eenmaal moet plassen kan ik niet echt meer slapen.
    Kan ook alleen nog op mn linker zij.

Ze zegen pittig eten
    bitter lemon
    ananas hart

6. Gember

Gember Niet meer actief

Hier weer veel te vroeg wakker. :$ De voorweeën gingen gisteravond weer heen en weer. Nu volop kramp, zo begint de dag altijd. Ik probeer er niet op te letten, maar ben toch benieuwd of het nog zoden aan de dijk zet. ;)

Hardlopertje, wie zijn wij om te oordelen toch? Iedere zwangerschap is anders, dus volg je gevoel! Fijn dat je gyn/vk meewerkt!

Nicky, welkom en ik hoop dat je uk snel komt. 22 uur per dag aan bed gekluisterd lijkt me vreselijk! :( Hoe kom je je dagen door?

7. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Jaaa alles goed meisje doet t heel goed en mama hersteld ook goed was alleen onverwacht en heftig en heel snel voor de eerste dus ff wennen en doordat ze vroeg was heb ik me ook zorgen genaakt over afvallen en zo maar we doen t nu allemaal alleen en je moeder gevoel geeft feilloos aan hoe je t moet doen dus daar hou ik me aan vast en dan moet je nog zoveel mogelijk genieten want ze blijven heel kort zo klein!!

Meisjes zijn ze er al???? Ik hoop t echt!!!!

8. Meisje@12345

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Helaas hier nog niet. .
    Mn vrienden en moeder denken vannacht hopelijk hebben ze gelijk!

Seurbeure vind trouwens zo^n mooie naam! Hoor je ook niet vaak.

9. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Hier niks gebeurd vannacht. Wel veel harde buiken, extra rugpijn (hoger dan mn bekkenpijn) en voel me wel anders vanochtend. Mja....kan ook wishfull thinking zijn. Voel me gewoon niet zolekker

Ja die 22 uur per dag is saai, lang....dus probeer beetje te lezen, te slapen, spelletje op telefoon, nog meer lezen....

10. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Kep nog wel even een vraag: ik heb een beetje witte vlokjes als ik afveeg. Ik vermoed toch een candida schimmelinfectie. Is wel verstandig om die even vóór de bevalling nog aan te pakken met xon vaginaaltablet denk ik of niet
    Ivm besmetten kindje en spruw?

11. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ja schimmel aanpakken.
    Kun je echt beter doen.
    hier ook nog alles rustig, alleen slaap zoooooooo slecht!!!!!
    Nu nog ff na zwangerfit!!!

Fijne dag dames
    Zet Rm op haha

12. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Oke dan haal k toch ff zon tablet. Sinds gisteravond last van dus ben er optijd bij

13. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Haha ik lees mijn vorige post nu nog eens door. Sorry voor de spelfouten.
    Ach ik weet ook wel dat ieder lichaam anders is, maar ik voel me vooral schuldig naar mijn man toe voor mijn geklaag. Terwijl hij zoveel doet en zo lief voor ons is. Hij vind mijn gevoel volkomen onterecht. En vind dat ik het heel goed doe. Ook voel ik me vaak schuldig tegen over vrouwen die niet zwanger kunnen worden of die er heel veel moeite voor hebben moeten doen. Die zijn al lang blij denk ik dan en ik klaag alleen maar.

Nou ja klaag modus uit. Hier ga ik vandaag lekker verder het huis schoonmaken. Ik moet alleen de woonkamer en de keuken nog en dan is het hele huis weer heerlijk fris.

14. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier nog niks helaas...

Dus gewoon verder af wachten en gaan genieten van het mooie weer vandaag :D

15. Seurebeure

Thanks! Vonden wij ook al moet je d'r van houden de een vind t vreselijk de ander geweldig!! :)

16. Seurebeure

Jammer dat mijn instralings poging niet geholpen heeft! :(

17. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hardlopertje, ik vind het fijn dat je je er bewust van bent, maar je gevoel hoef je daarvoor niet weg te drukken ;)
    Ik denk vooral vaak snachts als ik weer overeind ben geschoten omdat ik maagzuur in mn mond krijg "oooow wanneer beval ik nou!?!", maar overdag denk ik meestal "het is zooo snel gegaan, nu maximaal nog maar 3,5week :$".

Seurebeure, ik dacht de eerste keer toen ik haar naam hoorde "oke, bijzonder", nu vind ik het een hele leuke en schattige naam :D

Gember, phoe 6uur wakker :( ik was ook om 5:45 wakker, om te plassen, maar daarna lekker tot bijna 9uur geslapen :)
    Vervelend van die muziek vd buren terwijl je even wil ontspannend, wij wonen in een soort hofje met een veldje, daar speelden vorige week 3 avonden achter elkaar een groep van zo'n 15/20 kinderen (geen van allen woont hier in dit stukje??) en die maakten veeel herrie ;) en dat ging op de 3e avond gewoon door tot kwart voor 11, toen is mijn man er toch maar even heen gelopen :p
    Daarna zijn ze niet meer geweest, toeval of ze zijn allemaal op vakantie :D

Nicky, welkom, ik heb geen verstand van schimmel, dus ik zou het niet weten..? VK even vragen?? Of Google? :)

Flengeltje, ik heb ook het idee dat mijn buik (vooral aan de bovenkant) minder dik is, hier is ze inderdaad flink ingedaald, dus dat zal het denk ik zijn ;)

Mamasmeisje, prachtig kamertje!!! Dat wolk lampje is erg schattig!

Even onze mooie nieuwe keuken showen, ben er zo blij mee :D (tegels komen eind deze maand nog op de muur :) )

18. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Seurebeure beter instralen want t heeft niet geholpen 😂😂. Wel weer slecht geslapen. Nu gras aan het maaien en wil nog de ramen zemen maar wordt steeds zwaarder terwijl ik mij zo schuldig naar vl voel die zoveel doet en ik kan niet eens gras maaien en ramen zemen achter elkaar.. Maarja nog even volhouden en dan kan het weer! Ik wacht vol spanning af op de weeen of jullie berichten 😜

19. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nicky1989 Welkom! hoe meer man hoe meer vreugd! Wat heftig zeg 22 uur!
    Ik hoop dat het snel mag komen voor je!

Jaaaa mooie keuken 4dogs!

Ik werd vannacht wakker en er liep vloeistof uit me.. Ik dacht gelijk dat m'n vliezen braken.. Ik ging gister met veel buikkrampen slapen dus het zou ook niet zo gek geweest, maar toen ik naar de wc liep zag ik niets meer dan veel afscheiding? Het was ook echt geurloos.. dus ik heb maar een schone onderbroek aangetrokken en ben weer gaan slapen. :p

Ik hoop dat die babyboom hier in de groep snel uitbreekt.. mijn geduld is ook zo goed als op..

20. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Oh flengeltje wat spannend. Dan denk je toch even JAAAAAAA

Even vraagje aan de ervaren dames. Ik heb al de hele nacht en ochtend helerge rugpijn (dus niet mn normale bekkenpijn maar wat hoger midden vd rug zeg maar). Zeurende pijn, niet krampend....maar echt alsof het flink erin is geschoten. Maar dr spieren zijn wel gewoon zacht en los...

Ik heb al vaak oefen weeeen en voorweeen gehad maar altijd in mn buik. Zouden dit beginnende rugweeen kunnen zijn? Of zie ik nu dingen die er helemaal niet kunnen zijn.
    Mn vriend is vanmiddag en vanavond weg dus wil m noet ongerust maken dus noem t maar beetje last van mn rug. Maar zou t kunnen?

Deel Deze Pagina