16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa precies! was ook wel een beetje een tegenvaller dat t niks was..

Ik heb geen verstand van hoe rugweeën voelen, ik weet wel dat er ook rug-voorweeën zijn.. Op internet stond het dat het voelt alsof je het heel erg in je rug hebt of een zeurende pijn in je rug of extreme spanning op rug.. toch best wel uiteenlopend dus.

Ik denk dat sommige meiden hier wel meer van weten.

2. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Ervaring heb ik niet echt want ging zo snel ik had alleen weeën in m'n schaambot en de persweeen echt onderin stuitje en gevoel als of er een enorme drol moet konen ( sorry) maar volgens mij zijn d'r verschillende weeën dat er met die buikkrampen wat gaat gebeuren is zeker...
    Verder weet je lichaam precies als t zo ver is!! Daar moet je op vertrouwen

En vruchtwater dat is echt zoet en witte vlokjes ook daar twijfel je niet aan als t er uit komt!!

3. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ja het zijn ook zeker geen echte weeen. daarvoor is het veel te mild. Maar het is een hele erge zeurende pijn en ik hoop natuurlijk stiekem dat t doorzet...

4. Seurebeure

Volgens mij zegt dat ook niks want ik had niets toen vliezen braken 2 uur later beetje krampen daar onder en weer een uur later wist ik niet wat me overkwam met pijn... En t begint toch ergens!! Lijkt me erg spannend!! Ik heb geen tijd gehad iets te voelen dus dit lijkt me ook heel lastig!

5. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Net toch vriendlief maar even gezegd dat t wel een erg zeurende pijn is....lig nu met een kruikje in mn rug in de hoop dat t de pijn beetje verzacht.

Ga zo nog wel ff mee met rolstoel boodschappen doen anders word ik helemaal gek thuis hele dag...

6. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Hier ook nog niks.. Vanmorgen weer slijm, dus hoop dat in ieder geval wat oplevert voor als we wel gaan bevallen. Voelt wel wat zeurend. Had dit bij dochter ook paar dagen van te voren..

Strippen doen ze hier bij vk ook niet voor 39 wkn en dan ook alleen als je zelf om vraagt. En denk dat dan nog wel aan ligt welke vk je treft. Normaal dacht ik hier vanaf 41 wk ofzo

4dogs wat een mooie keuken! Helemaal mijn smaak.

Rugweeen bij dochter gehad en deden erg veel pijn. Lastig uit te leggen hoe voelde. Moet ook zeggen dat ik al pijn in rug had toenertijd ging wel mee op m'n weeën en trok ook in bovenbenen.

Hier ook nog maar even genieten van het mooie weer vandaag!

7. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    @monique hier strippen ze normaal ook niet voor 39...alleen omdat ik echt niet meer kan lopen en liever niet ingeleid word is het soort van laatste poging voor het inleiden

8. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik had vannacht echt 2 flinke (voor)weeën.. Maar daar bleef t ook bij.. Nu ben ik er ineens helemaal van overtuigd dat het toch binnenkort gaat gebeuren, terwijl dit helemaal niks hoeft te betekenen hahaha

9. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nicky1989 Ik denk dat je er goed aan gedaan hebt om toch wat tegen je vriend te zeggen.
    Toch nog even naar buiten voor jou gelukkig!

Ik kan hier toch niet zo lekker meer genieten van het weer..
    Normaal kan ik met 40 graden nog heeerlijk van de zon genieten en over de boulevard lopen, maar sinds de zwangerschap voel me letterlijk opzwellen bij elke zonnestraal haha!
    Hebben jullie nergens last van of stoort het jullie niet zo?

Ik hoop in Augustus nog wat zonnestraaltjes te kunnen pakken!:D

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Wat spannend zo allemaal bij iedereen!
    Hopelijk zet het snel door.

Rugweeën heb ik ook niet gehad.
    Allen in de buik.
    Die begonnen direct na het breken van de vliezen.
    Eerst heel zachtjes maar wel met regelmaat.
    En ze werden langzaam aan heftiger.

Het begint hier weer aardig warm te worden al.
    We hebben net al boodschappen gedaan met ons meisje.
    Kunnen we vanmiddag lekker luieren :)

Is papa's beurt om te verschonen zo en ze ligt me toch scheten te laten. Volgens mij heeft ie er een aardig klusje aan zo :D

11. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik ben veel binnen door het vele liggen en doordat ik bijna niet beweeg voelt t allemaal minder warm.

Ik heb wel t geluk dat ik geen tot weinig vocht vasthoud (bij 35+ wel dikke enkels) dus dat mazzeltje heb ik wel. Lijkt me heel vervelend als je zoveel vocht vasthoud.

Ik zit een beetje met dat je juist niet moet gaan stilligen en wachten als het begint...en nu met die rugpijn probeer ik iets te bewegen maar dan protesteerd mn belken echt meteen....maar van stilliggen komt de boel ook niet op gang.

Rugpijn en onderbuikpijn nog steeds met vlaagjes. En misselijk!!

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik ben gek op het warme weer,krijg er energie van.
    heb ik wel nodig denk ik om op de been te blijven, want die nachten zijn helemaal niks.

Nog steeds minder beweging dan normaal, dus vanochtend weer ff lopen porren, kreeg me een schop whaha kind boos :D

13. Seurebeure

Oooooh spannend!!!! Wij liggen hier vandaag lekker op bed lees Sun in haar bed mama ook in haar eigen bed!! Gaan straks nog wel even wandelen en Sun gaat strax lekker douchen met papa! Verder de wasmachine draait op volle toeren! Dit weekend weinig bezoek dus rustig aan met z'n 3 e ook wel lekker!!

14. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Heb wel hevige rugweeen gehad tijdens de bevalling van m'n eerste. Denk niet dat er rug voorweeen bestaan. Weet t niet zeker maar rugweeen heb je alleen tijdens de ontsluitingsfase.

15. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    bij de bevalling van mijn dochter is het net zo gegaan zoals bij seurebeure. Alleen braken. Snachts mijn vliezen en heb ik tot 6 uur savonds nergens last van gehad en om 19:58 uur is onze dochter geboren. Van geen 1 wee naar persweeen dus eigenlijk geen idee hoe weeën voelen.
    Ik ben benieuwd hoe het nu zal gaan.

Hier is het vandaag wel lekker weer rond de 25 graden en in de schaduw heerlijk uit te houden.
    Nog even door poetsen en dan ga ik ook heerlijk in de schaduw op mijn bedje liggen Hihi.

16. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Jeetje, ineens drie pagina's bij te lezen! Hier ook nog geen babynieuws helaas, hoewel ik vannacht wel wakker werd van een drukkend gevoel en steken. Ook vandaag af en toe nog last van. Denk dat de baby nog verder aan het indalen is. Als ik dan oefen met de epi-no, wordt dat ding er ook ineens wat uitgeduwd, haha.

Welkom Nicky! Ik zou ook even checken op schimmelinfectie idd.

4dogs, mooie keuken zeg! Fijn dat ie nu klaar is :D

Spannend Flengeltje, wie weet is het toch vruchtwater maar dan een heel klein beetje? Dat kan als je vliezen bovenin breken en het zo'n beetje langs je baby sijpelt. Even in de gaten houden wel!

Hier is het wel warm, maar niet zo heel warm als vorige week gelukkig. Vanochtend even de keuken schoongemaakt en verder lekker in de tuin gezeten met een vriendin terwijl haar peuter in ons badje spetterde.

17. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik lig te janken in mn bed. Moet t ff kwijt en heb t gevoel dat ik hier wel ff mag zeiken.

Mn vriend is vanmiddag en vanavond weg. Optreden met band. Hij zou zijn zoontje, mijn stiefzoontje van acht, meenemen. Maar nu komt mn vriend net met t briljante plan dat hij wel bij mij kan blijven en dan haalt ie m na het eten wel op als optreden bijna begint.

Ik heb al zoveel pijn vandaag en voel me niet lekker en mn stiefzoontje is super lief maar betekend wel dat ik moet (ver)zorgen en niet even alleen ben zoals ik hoopte.

Net aangegeven hoe dat dan moet. Of ie echt verqacht dat ik ga koken....en dan zegt mn vriend....nee k regel wel iets maar je bent wel in een beetje een rare bui...

Ik heb gewoon pijn....en voel me labiel en moe. Kan ook geen hulp vragen want mn zus is op vakantie, schoonzus ook, mn ouders ook....mn schoonmoeder komt straks ff kop thee drinken hoop sat ik dan beetje beter voel

18. Gember

Gember Niet meer actief

Nicky, wat naar zeg...klinkt een beetje lullig van je vriend eerlijk gezegd. Kan je schoonmoeder niet inspringen? Het is haar kleinzoon neem ik aan?

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Zo, daar zou ik ook boos om worden! Hij dumpt zijn zoontje nu eigenlijk bij jou, lekker makkelijk. Gewoon aangeven dat je daar de energie niet voor hebt en dat je ernaar uitgekeken had om even rustig tijd voor jezelf te hebben.

20. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Hoor net dat t iets genuanceerder is. Hij gaat even naar een verjaardag van een tante (met zn moeder hier in de buurt). dan komt ie terug en mn vriend haalt m dan weer hier op.

Ben gewoon zo op vam het niet slapen en de bekkenpijn. Voel me zo onbegrepen.

Mn schoonmoeder bood aan dat ik daar wel mag eten. Maar zou niet weten hoe ik er moet komen....fietsen gaat niet, lopen is uitgesloten en mn vriend heeft auto mee.

Sorry ik klaagspam wel beetje topic vol....

Deel Deze Pagina