net geprobeerd te bellen, antwoord apparaat, over kwartier nog ff weer (de assistente was even bezig) en anders bel ik de 'bevallingslijn' toch maar
Net gesproken met VK. Als ze om de drie minuten blijven maar ook een minuut aanhouden (is nu ongeveer 45 sec) dan moet ik weer bellen of als vliezen breken of er slijmprop/slijmerig bloed uit komt. Pffff wachten dus maar het klonk wel als begin bevalling of flink goed voorwerk! @baby86: Het is deels vergoed uit mijn zorgverzekering. Had het al gedaan voor bekkenpijn (naast bekkenfysiotherapeut) maar de accupunctuur deed daarvoor weinig....maar.....toen met VK overlegd en die vond accupunctuur een vriendelijke methode om je lijf klaar te stomen.... Enneuh baad het niet dan schaad het niet je kan altijd je verloskundige vragen. Wel handig om naar een échte praktijk te gaan (dus niet een of ander vaag adres want het is best link als ze het 'verkeerde' prikken
Seurebeure, wat gaat ze goed!! Leuk dat we bijna dezelfde tijden hebben We waren zo klaar bij het consultatiebureau. De tijd nemen voor je doen ze niet zeg maar. Ze woog 2445 maar volgens mij klopt er geen hout van. Afgelopen donderdag was ze 2280. Dan is ze wel keihard gegroeid in 3 dagen! Vervelend dat er elke keer met een andere weegschaal gewogen word, heb je niks aan!
Fijn van de goede controle mamameisje! Ook super dat het zo goed gaat mt de 2 beebjes, dat ze maar snel gezelschap mogen krijgen Dat is indd wel flink gegroeid beeb87! Maar misschien heeft ze wel opeens een spurtje? Spannend Nicky, hopelijk zet het door! Dat is wel flinke verhoging van bloeddruk indd Mikjez, hopelijk is de CTG goed! Hier vannochtend bij de gyn geweest. Alles was gelukkig goed met de beeb, maar ze ligt nog steeds erg hoog. Maandag weer controle en als ze dan nog niet aan het indalen is willen ze een ks plannen ivm vorige bevalling. Wordt nu spannend dus, hopelijk deze week wat actie!
og even een vraag: Ze komen nu om de 3-4 minuten met echt 1-1,5 min aanhouden. Ga zo dus maar weer eens bellen, uur is net voorbij wil het nog even half uurtje aankijken Maar: zouden jullie oma vast inseinen en de jonge man vanavond laten logeren? Of zou het nog wel goed gaan tot morgenvroeg? __________________
Hopelijk zet het door nicky.. Hier was de chagrijnige gyn zomaar goed gemutst. Netjes weer uitleggen over keuze keizersnede /natuurlijke bevalling. Dat ik nog maals moet nadenken als ik wel ingeleid zou moeten worden om wat voor rede dan ook omdat er dan op een andere manier spanning op het litteken komt, het wordt geforceerd. maar op dit moment blijf ik gewoon bij de natuurlijke bevalling, als het zover is dat ik opnieuw zou moeten beslissen, zie ik wel wat de artsen daar voorstellen. netjes ingedaald, schatting was 2700/3300 met de geboorte. Zelf een bloeddruk van 120/76 volgens hem netjes Volgende week weer heen. al hoop ik natuurlijk van niet
Ik zou persoonlijk jullie kleine man op laten halen. Maar dat is omdat ik binnen 2 uur ben bevallen bij onze dochter. Dus ik weet niet hoe snel jij bij jullie zoontje bent bevallen. Maar op basis daarvan zou ik mijn keuze maken. Een 2de gaat altijd sneller zeggen ze. Hopelijk zet het door en lezen we hier over niet al te veel uurtje baby nieuws succes!!!
Zou ik ook doen nicky, anders bel je haat vast hoe t er voor staat dat ze er vast rekening mee houd dat het vanavond nog wel is kon gaan gebeuren en dan ff afwachten wat de vk zegt.. ma t klinkt wel behoorlijk alsof t begonnen is hoor! Succes iig!!
Nicky, ik zou jullie zoon ook laten ophalen. Geeft wat meer rust en dan kan het misschien beter doorzetten. En zo niet, dan is het gewoon een nachtje logeren. Succes!!! LadyL, goed dat je rustig aan doet! Nog serietips? Ik ben Grace and Frankie aan het kijken. Vlindertje, wat vervelend dat de baby nog niet is ingedaald. Hoop dat ze dat alsnog doet en een ks wordt vermeden. Kimberly, fijn dat de controle meeviel! Morgen lekker pedicure mét voetmassage dan! Heb de afgelopen dagen echt het gevoel dat de baby er bijna uit komt. Giga druk van onderen, niet normaal. Voorweeën ook af en aan met regelmaat een halfuurtje en dan weer niks.
Ik ben bezig aan Gilmore Girls. Normaal totaal niet mijn ding, maar nu wel even lekker verstand op nul. Kijkt lekker weg, zeg maar. Nadeel van zo'n dag niks: ik verveel me te pletter!! Net online dus maar potloden en kleurboek voor volwassenen besteld, kan ik toch "bezig" blijven.
Herkenbaar! Die potloden en dat kleurboek heb ik ook al. Gekocht toen ik door de misselijkheid soms niks kon in het eerste trimester.
Ik zou m ook op laten halen, lijkt er idd op dat het begonnen is. Bah wat ben ik ineen misselijk De hele dag niets aan de hand geweest heb nog ff luiers gestreken voor de bevalling en de hond ff flink onder handen genomen. Dikke tas met haar is er uit gekomen. Madam is lekker flink in de rui ineens, en had eigenlijk gehoopt dat het voorbij zou zijn voordat de kleine er zou zijn. Maar dat kan nog wel ff duren nu. En ook ineens een ontzettende druk op mijn darmen/anus maar als ik naar het toilet ga komt er maar niets. Wel veel opboeren op dit moment... bah....
Ik kan wel janken.... Wss toch voorweeen. Nog geen ontsluiting. wel verstrijken baarmoedermond (is op de helft). Als het toeneemt vanavond bellen. Anders morgen voor strippen komen. Ze is er morgrn zelf dus das wel fijn. Kan ze vergelijken of er progressie in zit... Mn vriend is drukker met zn werk/laptop dan met mij en probeer niet te lateb merken hoeveel pijn ik heb voor N stiefzoontje. Laten hem dus nog maar hier er zal weinig gaan gebeuren vanavond. Hoewel zr t niet uitsloot geloof ik er niet. Zul je zien dat ze morgen ook niet kunnen strippen omdat ik geen ontsluiting heb. en inleidbaar ben je dan ook niet. Zei ze net letterlijk moet je baarmoeder toch al goed voor liggen. Bah
Kom op nicky je hebt nog een hele avond en nacht voor je, er kan nog genoeg gebeuren!! Misschien even tepels stimuleren? Ik krijg er wel flink kramp van in me buik misschien voor jou net ff t laatste zetje daardoor.. en balen van je vriend idd.. kan ik ook nooit zo goed tegen..
Tnx baby86. Hoopte het gewoon zo....Probeer zo maar even wat te eten. @misdragon hoop dat je misselijkheid beetje afneemt...of dat de kleine zich meld en zich zo aankondigd! Qua series: orange is the new black, rita (netflix beide) of hotel babylon
Oeeeehhhh spannend!! De nacht is nog lang Nicky!!! Succes!!! En beeb hier ook gewogen na 70 cc melk dus sja ik ga er vanuit wel wat aangekomen maar niet teveel hoor!!
Duh! Vergeten dat eraf te trekken haha. Zij had ook net voeding gehad. Dan zou ze 2375 wegen en 95 gram zijn aangekomen sinds donderdag. Drinkt Sun 7x per dag 70cc?
Wat een teleurstelling is dat! denk je dat het toch wel wat heeft gedaan en dan hoor je dit. Ik duim voor je dat het alsnog vannacht wat doet.