16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Mriek, hoe gaat het nu?

Hier echt beroerd geslapen en nu alweer wakker. Mug in de kamer, zeurende katten en te warm zonder ventilator. :( Vraag me af of je wel met ventilator in de kamer mag slapen met een baby. Ervaring? Anders doe ik geen oog dicht met 15 graden of meer snachts...

2. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Nog steeds aan het overgeven dus straks even vk bellen om te overleggen. En denk dat ventilator wle mag als de baby maar niet op de tocht staat. Denk ik hoor maar kraamhulp weet dat vast

3. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat vervelend mriek. .
    Gisteren avond erg veel gerommel helaas weer gestopt

Had even de hoop dat het zou Door zetten .

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Goed dat je gaat bellen mriek.
    Zo doorlopen kan ook niet.

Gember, baby mag inderdaad niet in de tocht liggen.
    Zou het overleggen met de kraamzorg.

Liesje, is er bij jou al is gekeken hoe het ervoor staat?
    Jij loopt ook al lang met voorweeën.

5. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier was t 35 graden toen we thuis kwamen ook ventilator gebruikt als ze niet op tocht liggen en als je je kind goed aankleed kan t wel wij deden m de andere kant op richten, vind je je weg wel in.., hier vanmorgen lekker volgepoept door kleine wat een poep machine!!!

Ohhhh baby's jullie zijn d'r bijnaaaaaa kom maar gauwwwwwww

6. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Nou verloskundige denkt aan griepje. Zegt ze neem
    Maar paracetemol. Ik zeg ja maar heb geen koorts ofzo alleen maar spugen. Ja zegt ze is griepje dus tsjaa wat moet je ermee..

7. Gember

Gember Niet meer actief

Tx voor de ventilatortips! Komt vast goed tzt.

Liesje, idd misschien even laten toucheren? Rommelt ook best vaak bij jou.

Mriek, goed dat je de vk belt. Wat naar zeg, bah! Beterschap!

Hier gelukkig nog wat uurtjes geslapen. Nu nog wel wat brak en meteen weer voorweeën. Vannacht had ik ook ieder wakker moment voorweeën, gisteravond ook volop. Wanneer zet het nou door grrrr...

Ondertussen irritante smsjes van m'n schoonmoeder die steeds loopt te voorspellen dat de baby vast ergens komende week komt. Wat weet jij nou, denk ik dan. Het legt bij mij zo'n druk erop. Wacht gewoon geduldig tot het zover is en doe geen voorspellingen! :x Ze bedoelt het vast niet verkeerd, maar ik vind het nu wel irritant worden.

8. Gember

Gember Niet meer actief

Mriek, ik heb in week 18 of zo ook buikgriep gehad. Dacht eerst voedselvergiftiging, maar kotsen ging maar door. Het zou dus best kunnen... Voel je de baby nog wel goed? Dat is het belangrijkste. Verder heel veel rust nemen. Pcm helpt niet echt tegen buikgriep.

9. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nog geen babynieuws? Ik kon vanmorgen niet uit m'n nest komen. Had er helemaal geen zin in om op te staan en ook maar iets te gaan doen. Weer een enorme brakke nacht achter de rug en nog steeds iedere keer misselijk. Maar vandaag 38 weken, dus het eind naderd ;)

10. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Mriek, hoe voel je je nu?

Hier ook nog niks, had gisteravond lekker een bad laten vollopen want toch ook weer voorweeën en harde buiken, maar de baby zit er nog prima blijkbaar. Gelukkig wel een stuk beter geslapen vannacht, maar toch weinig energie merk ik. Mijn moeder komt zo heerlijk het huis van boven tot onder schoonmaken, zo lief! Ik heb maar een mooie bos bloemen en een lekkere lunch in huis gehaald.

Gember, dat voorspellen doen mijn vrienden en kennissen ook, zeker als ik een tijdje niet reageer op de app ;) "Oh, ze is vast aan het bevallen!" Ik laat het maar een beetje van me afglijden...

Sterkte allemaal vandaag dames!

11. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Nog geen baby's?!?! Op seure en Beeb na zijn wij wel traag 😜😜.

Hier een redelijk goede nacht gehad. Nets wakker 😁

12. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Spannende en zware tijden deze laatste weekjes/dagen. Hier vooral veel last van maagzuur, ook overdag sinds gister. Erg vervelend, maar zo kom ik tenminste niet meer teveel aan ... te misselijk om te eten :)
    Baby is lekker druk.

Gember, irritant van je schoonmoeder. Mijn schoonmoeder appt steeds met teksten als "nog 5 weken....", "nog 3 weken.....", ook irritant, ze vraagt wel aan mn man hoe het met me gaat, maar niet aan mij. Ik antwoord steeds met "ja" :p lekker kort ;)
    Birth Day gekeken, was indd een droevige toestand daar in India :(

Fijne dag dames, en sterkte met alle kwaaltjes, ik ben heel benieuwd wanneer we baby nieuws te lezen krijgen ;)

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Nou ja, de baby's zijn allemaal nog prima op tijd hoor ;) De eerste werd eigenlijk pas overmorgen verwacht hè :p

14. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Ja Dat is ook zo ladymaar toch 😁. Komt waarschijnlijk omdat m'n geduld op is.

Gember, inderdaad irritant van die schoonmoeder. Wel herkenbaar. Ik kreeg van de week een appje met de tekst... Volgens mij rommelt het bij jou. Irriteert mij ook tot op het bot. En als het wel zo zou zijn, dan zou ik het naar niet vertellen. Heb lekker pas 's avonds laat terug geappt dat alles nog rustig was. Tis eigenlijk niet m'n schoonmoeder maar m'n schoonstiefmoeder. Ben gewoon ook heel bang dat als ze er wel lucht van krijgen dat ze naar het ziekenhuis rijden en gaan zitten wachten op de gang. Bij mijn schoonzusje stond namelijk de hele familie al meteen op de gang terwijl zij nog werd gehecht 😳. Dat wil ik sowieso voorkomen. Ik wil gewoon eerst even een paar uurtjes met z'n drieën zijn voordat de hele familie komt.... Zo dat lucht best op 😊.

15. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Wat heb ik het dan rustig zo zonder schoonmoeder ;D ;)
    Niemand die zeurt, ook mijn eigen ouders niet.

Gister bij de gyn geweest dat geef ik dan door en dan is het klaar.
    de enige die een voorspelling heeft gedaan is mijn stiefvader , die had gedroomd dat hij de 16de kwam.
    nou nog 2 dagen dan haha kom maar op, die mag van mij wel uitkomen haha.

Verder vandaag echt ontzettend goed geslapen, lagen er voor 12en in, en werd wakker toen het licht werd ( geen idee hoelaat) daarna doorgeslapen tot half 9 en dan nog eens ingedommeld tot 10 :)
    zalig.

Vl gaat de post lopen vandaag ik mag niet meer, jammer want vind het altijd wel lekker haha.

En ik zo aankleden en dan de was maar even doen, 1 keer overslaan en met 4 kinderen in huis lopen we weer achter :)

16. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij mij eigenlijk geen voorspellingen gedaan, mn vriend is een maand te vroeg geboren en ik 1 dag te laat, dus maakte hij er van dat ie dan morgen moet komen. Ik hoop het, maar denk het niet. Voorweeen zijn weer helemaal weg heb alleen een beetje een zwaar gevoel in mn onderbuik ofzo. We gaan het zien, moet natuurlijk officieel nog 2 weken ;)

17. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Ik moet donderdag weer naar de vk benieuwd wat ze zegt.
    Gerommel kan ook zijn omdat ze nog niet ingedaald is ze is aan het jojo én dr in eruit zei ze😈

Gelukkig nog wel in slaap gevallen, nu weer buikpijn hopelijk zet het door.

Hebben jullie ook dat je slaapt en mi e wakker wordt?

18. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik reageer straks even op de rest, maar moet t ff kwijt:

Ben net gestript!Het deed wel zeer zeg....pfffff 😫 verheug me nu al op bevallen 🙊😫 maar....tis gelukt.

Krijg doorverwijzing voor inleiding en word daarover gebeld maar baarmoederhals was verstreken en had zelfs 1 cm ontsluiting. Dus....gister was nie voor niks ;)

Voel me best wel hoopvol dat ie snel komt. Maar kan ook rustig nog weekje duren ;)

Verga echt van de kramp en harde buiken nu. Maar is meer constant (door strippen) maar wie weet zet t door en worden t weeen......

Spannund

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Oei, klinkt heftig inderdaad Nicky!! Wel fijn om te weten dat het niet voor niks was, maar toch... Sterkte, met een beetje geluk heb je morgen om deze tijd je kindje in je armen :)

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    hoop het voor je Nicky, dat het doorzet.

Hier word het ook allemaal zwaarder vind ik. Met het wandelen voel ik gewoon een ontzettende neerwaartse druk op mijn schaambeen en in de bekken. Het lukt me net om per keer een half uur te wandelen met de hond. Gelukkig heeft onze hond er met dit weer ook weinig zin in dus dat scheelt weer.

Gember dat met dat voorspellen heb ik hier ook wel last van. Ik zelf trek er niet zo veel van aan gewoon omdat het bij ons natuurlijk ook nog steeds een verassing is wat het gaat worden. Er zijn gewoon al vrienden die een pol bij houden wat het gaat worden en wanneer het geboren word. Zij zijn er drukker mee dan wij hoor. Maar bij ons loopt de spanning nu ook wel een beetje op wanneer komt het en wat is het. 8 maanden nergens last van gehad en nu word het echt spannend :)

Deel Deze Pagina