16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Nog even door oefenen Nicky :D :D :D

2. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    16 juli
    Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥
    Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥
    Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥

22 juli
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Isolabella - 1e kindje -31 ♥meisje♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥

25 juli
    Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥

29 juli
    Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥

30 juli
    Nicky1989 - 1e kindje - 25 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

12 meisjes
    8 jongens
    5 verrassingen

Afspraken

14 jul - Mam1991 - afspraak vk
    14 jul - Nicky1989 - afspraak vk voor strippen
    15 jul - LadyL - afspraak vk
    15 jul - Nicky1989 - afspraak gyn ivm inleiden (voorgesprek + plannen)
    16 jul - Hardlopertje - afspraak gyn
    16 jul - Hardlopertje - afspraak klinisch vk voor strippen
    16 jul - Gember - afspraak vk
    17 jul - 4dogs82 - afspraak vk
    20 jul - Flengeltje - afspraak vk
    20 jul - LadyL - afspraak vk
    23 jul - Gember - afspraak vk
    24 jul - 4dogs82 - afspraak vk

Bevallen

4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm
    28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje
    ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★

3. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Hahahaha top, thanks 4dogs
    Ben nog een forum beginner ;)

Nog een vraagje, de sterretjes onderaan, de namen die daarin staan wat is er met deze forumgebruikers gebeurd zijn dat vlinderkindjes?

4. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Ja klopt, dat zijn vlinderkindjes. Ook van Iez, haar dochtertje heeft het helaas niet gered.

5. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    :( Wat vreselijk!!

6. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    @gember ik zou als ik jou was donderdag is ff flink aankaarten bij je vk hoe t er voor staat nu..al 2 wk zo last van voorweeen je raakt helemaal uitgeput zo..straks heb je niet genoeg energie voor het echte werk! Misschien willen ze jou ook wel strippen zodat het eens door gaat zetten.. poeh als ik in jou situatie zat zou ik me geen raad meer weten hoor, ik heb 2x flinke voorweeen gehad verdeeld over 2 weken maar als je dit dag in dag uit hebt.... lijkt me toch dat de vk dit ook moet vinden. Succes iig!!

7. Gember

Gember Niet meer actief

Dankjewel Baby. Ik ga het donderdag bespreken inderdaad. Het is niet zo dat ik niets kan doen tijdens de voorweeën, want ik raak er inmiddels aan gewend. :) Maar ik moet wel even rustig in en uit ademen tot ze voorbij zijn. Hoop dat ze me na 40 weken misschien al willen strippen ipv na 41 weken. Al lees ik wisselende dingen over of het zinvol is voor 41 weken.

8. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Ik zou gewoon vragen of t nu niet vast kan...

Poeeehh ik heb echt zulke dikke voeten kan amper nog lopen.. ze knappen zowat uit elkaar echt niet normaal.. ik weet ook niet goed meer wat ik er aan moet doen..alles al gedaan.. me vriendin zei al je moet gewoon bevallen enigste goeie oplossing.. ;) dus baby..graaagg komt u maar!!

9. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gewoon gaan vragen Gember! Kan me goed voorstellen dat dit erg slopend is.

hier vandaag controle gehad. Niks bijzonders eigenlijk.. de kleine is nog niet ingedaald en zit voorlopig prima lijkt het. We wachten dus gewoon af.

10. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ook bij de vk geweest vanmiddag. Geen bijzonderheden. Hij is een klein stukje gezakt alleen ligt nog niet vast. Maar bij een 2e is dat normaal zei ze en mn dochter daalde ook pas vlak voor de bevalling in

11. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Zo wat een verhalen weer ben weer bijgelezen! Ik vandaag een hangdag en alleen geslapen toen mn dochter op bed lag! Schoonmoeder wilde dr wel meenemen zodat ik kon slapen maar daar ben ik te eigenwijs voor 😀. Sinds vanmiddag niet meer gespuugd dus hoop dat dit het was. Straks lekker vroeg naar bed en bijslapen. Morgen weer controle bij vk ben benieuwd, want donderdag ben ik 40 weken. Maar hij of zij mag nog steeds zsm eruit komen! 😉😉

12. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nou meld mij ook maar weer ff, lig nu in het ziekenhuis aan de ctg ivm verminderde activiteit. Dus hopelijk is het niets en mag ik gewoon straks weer naar huis.

13. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Oh balen MRD! Hoop dat het allemaal toch meevalt! Mijn kleintje beweegt vandaag ook wat minder maar ik moet morgenochtend naar de VK, dus ik zit het nog maar even uit...

Mriek, fijn dat je niet meer gespuugd hebt. Met een beetje geluk is het ergste nu voorbij idd.

Mijn man vraagt tegenwoordig als ik zeg dat ik buikpijn heb meteen wat voor pijn het is, en elke avond zegt ie dat het die nacht wel mag komen :p Schattig, maar ergens ook wel vervelend aan het worden. Want ja, ik kan er niks aan veranderen, het komt wanneer het komt...

14. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    @MRD hoop dat alles goed is/blijft!!! En je snel naar huis mag of dattie komt ;)

@LadyL: Hier idem dito qua man betreft ;) elke trap onder mn ribben waardoor ik omhoog schiet...HEB JE WEEEEN???

En mooiste: Gister had ik dus voorweeen en toen de verloskundige kwam zei ie, "Ja t valt wel mee hoor, als het echte weeen waren dan wist ze het wel zeker"
    Kon wel een baksteen naar zn hoofd gooien ;) was natuurlijk goed bedoelde opmerking ;)

15. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Even een vraagje: Ik heb dus sinds gister die voorweeen die geen weeen waren volgens de VK (ook geen voorweeen want niet mn hele buik werd hard alleen de bovenste deel). Toch heb ik dus ontsluiting ervan gekregen (en ze zijn niet verandert nadat VK weg ging) dus het waren wss toch voorweeen (volgen jullie het nog? ;))

Nu heb ik dus de hele middag en avond al pijnlijke harde buiken en rugpijn maar het onderste gedeelte van mijn buik blijft redelijk 'zacht'. Zeg maar een handpalm boven schaambeen vanaf daar word het hard en onder mn ribben doet t echt knetter veel zeer. Het is beetje vergelijkbaar met harde buik n.a.v. een voetje wat onder je ribben zit. Alleen dan de hele avond en middag ;)

Zouden het toch voorweeen zijn, net als gister maar dat ze toch wat 'hoger' zitten ofzo. Heb ook rugpijn en tijdens die pijn doet ademen ook beetje zeer bij mn ribben. Tis eigenlijk voornamelijk rechterkant die zeer doet. Net onder mn ribben.

Of zou het toch gewoon beweging/voetjes zijn?

16. Gember

Gember Niet meer actief

Nicky, klinkt op zich wel als voorweeën. Bij mij wordt wel m'n hele buik hard, dus onder, midden en boven. Wel is het vaak aan 1 kant harder en groter omdat daar de baby zit op dat moment. Als je twijfelt over hoe het gaat, bel je vk!

17. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ja ik dnek dus wel dat dit weer voorweeen zijn...
    Nja mooi laten gaan en mag van mij ook wel doorzetten hoor vannacht ;);)
    Heb ze onregelmatig dus kijk t wel even aan. Maar t voelt echt als voorweeen alleen onderste randje (ca 6 cm) van mn buik blijft zacht. Kindje ligt wel volledig ingedaald...en heb echt weinig vet/redelijk oppervlakkig (klein) buikje volgens Verloskundige maar toch voelt t beetje alsof ik daar mss net wat meer vetjes zitten waardoor het zachter blijft ofzo...

Bij de rest vd dames alles rustig?

18. Gember

Gember Niet meer actief

Even afwachten dan! Spannend hoor!!!
    Hier ook weer veel voorweeën waar ik misselijk van wordt, bluh... :(

MRD, sterkte met de ctg en hopelijk is alles goed!

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hopelijk is alles goed mrd!

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hopelijk is er niks aan de hand MRD.

Hier ook wat meer voorweeen en wat vaker maar zoals iedereen zegt: zodra het echte weeën zijn hoef je niet meer na te denken of het weeën zijn, ze worden pijnlijk en pijnlijker en op het moment dat je ze echt moet wegpuffen en tussendoor bij moet komen, kan je verwachten dat het wel echt begonnen is. Wanneer je tussen de harde buiken gewoon nog leuke gesprekken kan voeren is er nog niks aan de hand.
    Het lastige is dat er ook gevallen bekend zijn waarbij mensen helemaal geen last hebben van de weeën en ineens moeten persen, maar voor mezelf ga ik ervan uit dat ik bij de grote massa hoor ;)

Deel Deze Pagina