Hoe is het nu MRD? Hier net een hikkend kind haha. Zelf de hik hebben is al iritant , moet zeggen dit ook wel
MRD al nieuws?? @kimberley. De hik is in het begin wel grappig (van je kindje) maar na een paar minuutjes vind ik het ook irritant worden Ik vloei nog steeds van strippen en de hardebuiken/voorweeen komen af en toe. Hoop vannacht te slapen zodat we morgen uitgerust naar de gyneacoloog kunnen.
Ben weer thuis. Hartfilmpje was goed. Had gisteren al dat ie minder bewoog overdag en vandaag weer. Had vanavond afspraak bij de vk en die vinden het dan toch wel fijner dat ik ff en hartfilmpje en ook een echo liet maken. Dus moet morgen nog even een echo laten maken om te kijken of ik nog voldoende vruchtwater heb een of de kleine nog genoeg bewegingsruimte heeft. Anders kan het nog zijn dat ik eerder ingeleid word.
Hopelijk is alles goed, mrd? Nicky, ik hoop voor je dat het door zet en zo niet dat je in ieder geval lekker kunt slapen. Ik hoop voor ons allemaal dat de babyboom nu eindelijk eens gaat komen.
MRD fijn dat het hartfilmpje goed was. Ben benieuwd wat de echo morgen uitwijst.... Hardlopertje ik hoop het ook hoewel ik nu wel beetje koudwatervrees krijg (dacht net...mss gebeurd het vannacht wel....en toen dacht ik....neee whaaa maar kan ik dat wel.....en toen dacht ik ach er gebeurd vast niets.....en toen besefte ik me, oja maar dan weet ik morgen wanneer het wél gaat gebeuren dmv inleiden. Hellup ) Dus ik denk dat ik zo maar eens moet gaan slapen
Wat ze mij ook nog verteld hebben is dat het ook wel eens voor zou kunnen komen dat een verminderde activiteit ook een voorteken kon zijn voor een naderende bevalling. Dus ben erg benieuwd. Heb verder nog nergens last van gehad.
Ja dat kan zeker, had mn vk het nog over vandaag. Hoop het voor je! Hier weer even een reminder to myself waarom ik eerder ingeleid hoop/ga worden. Ik lig in bed. Toch boven (mag eiglk geen trap lopen als k zoveel last heb maar alleen slapen durf ik niet xo goed na strippen en rommelen)maar weet me geen houding te geven van de bekkenpijn. Op mn rug doet zeer op mn zij ook en elke beweging om om te draaien is echt kreunen van de pijn. Kut bekken....sorry voor mn taal. Maar ben er ff helemaal klaar mee. Geen voorweeen meer. Nog wel menstruatieachtige kramp en vloei ook nog beetje door strippen....hoop dat k paar uurtjes slaap pak
Lig weer eens wakker. Nu keiharde buik met kramp onderin en heel erg misselijk. Ben het helemaal zat... Morgen bel ik misschien de vk of ik niet een dag eerder kan komen voor controle. Nog actie bij jullie?
Fijn dat het hartfilmpje goed was mrd. Hopelijk komt de bevalling snel zelf op gang dan. Gember, misschien lekker voor je buik om een kersenpittenkussen warm te maken. Sterkte!
Nou dames wat een berichten allemaal weer! Gelukkig was alles goed MRD. Ik ben net terug uit het ziekenhuis niet nuet voor mezelf maar voor vl die heeft of nierstenen of ontstoken blindedarm, maar nu mocht hij toch mee nr huis (hij wilde perse thuis slapen) want morgen gaan ze pas verder kijken! Maar morgen om 9 uur melden in ziekenhuis dus kort nachtje! Slaap lekker allemaal
Oeh bah, mriek ik hoop dat ze snel vinden wat t is! Hier sinds kwartier w3er wakker vd pijn. Sliep net sinds 2 uur
Hier ook weer een gebroken nacht. Kan maar niet de slaap bevatten. Mijn linker zij ligt niet lekker en kan ook niet te lang op mijn rechter zij liggen. En dan nog het maagzuur wat mij de hele nacht al omhoog komt. Dus naar we aan de rennies. En waarschijnlijk ben ik in mijn onderbewustzijn toch te veel zorgen aan het maken over de kleine uk. Hopelijk is dan vandaag de echo ook goed en is er geen reden om zorgen te maken.
Aah wat moet t zwaar zijn voor je , ik denk dat je uk t echt wel goed doet!! Maar dat mama zich enorm aan t voorbereiden is op de bevalling en deze zich niet lang meer laat wachten!! En dan heb je eindelijk je kleine in je armen!! Ff volhouden!!! Hier ook onrustige nacht pffff wij blijven lekker in bed vandaag!!!
MRD, fijn dat het hartfilmpje goed was. Hopelijk de echo vandaag ook. Ik heb vorige week precies hetzelfde gehad en alles was prima. Komt vast goed! Mriek, wat naar zeg voor je man! Veel beterschap en sterkte vandaag! Goede timing van zijn lichaam! Nicky, spannend...! Heb je weeën?
Hier na lang woelen uiteindelijk wel nog kunnen slapen gelukkig. Vannacht en nu weer voorweeën om de 5-7 minuten. Daarnaast ontzettende pijn laag in m'n buik bij m'n bekken. Vannacht voelde ik het babyhoofdje daar wat draaien, dus dat was het waarschijnlijk. Voelde heel vreemd! Ik trek het niet nog een dag te wachten op controle, die voorweeën zijn zo vermoeiend, dus straks even bellen.
Hier ook een bijna slapeloze nacht. Miep had na de voeding van 02.00 besloten dat slapen helemaaaal nodig is. Om 03.00 nog is aangelegd in de hoop dat ze er flink moe van zal raken maar nee. Tot aan 05.00 liep ze alleen maar te etteren in bed. Na deze voeding weer lekker terug naar bed tot aan de volgende voeding van 10.00. Sterkte allemaal weer vandaag! Kom maar baby's!!
Heey! Nee geen weeen....echt bekkenpijn.... Vanochtend wel prop verloren....en rommelt wel... Zo naar gyn! Ben benieuwd....