16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Zo dames had een hoop bij te lezen. Ga even proberen te reageren op een aantal wat ik zo onthouden heb 😀😀. MRD blij te horen dat alles goed was, Kellie hoop ook dat t snel komt, Nicky spannendd allemaal maar vliezen breken hoeft niet perse te betekenen dat t uit zichzeld begint, begon t bij mi ook nier bij de eerste zou daarom morgen wel even je vk bellen om te overleggen en dr op de hoogte te brengen, na 24 uur wordt je anders overgedragen aan ziekenhuis als de bevalling niet uit zichzelf begint. Lady L blij om te horen dar met jou kindje ook alles goed waa, hele geruststelling. Gember dat gevoel dat de baby zo laag zit herken ik heel erg! Vanmorgen met vl weer nr ziekenhuis geweest, ze vermoeden toch iets van een niersteentje maar hij heeft nu pijnstilling en is gewoon thuis. Mijn controle vanmiddag was goed. Dinsdag gaan ze mij strippen als t niet voor die tijd er is! Ben benieuwd morgen 40 weken!! Kom maar op kleine 😀😀! Ik ga nu slapen want al twee nachten niet geslapen! Zal je net zien dat de baby zich vannacht aankondigt 😂! Eerst bijslapen!! Fijne avond

2. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat naar dat er zo slecht geslapen wordt snachts meiden:(

Jeetje Gember ik hoop dat de acupunctuur goed werkt en dat het anders maar snel uit zichzelf mag komen.. Lijkt me onwijs zwaar voor je!
    Hier inderdaad ook soms heel duidelijk het hoofdje van de kleine tussen m'n benen.. Ook als ik loop soms een soort getik of gekraak, zou dat komen doordat de bekken soepeler wordt?

MRD, gelukkig was alles goed!! ik herken het wel.. weinig bewegingen thuis en bij de ctg helemaal los gaan.. Heel hard tegen het apparaat aantrappen enzo!:p
    Geen idee of vitaminen effect hebben op kindsbewegingen. Misschien gewoon weer beginnen met slikken en kijken of het iets uitmaakt..

LadyL jeetje was een dag! lekker niks doen inderdaad! Fijn dat de echo ook goed was!

Nicky je houdt het inderdaad wel erg spannend!:D

Aaah Kellieee dat zou wel heel gaaf zijn als het klopt wat je broer zegt. Hier heeft iedereen het gevoel dat de kleine de 16e (dus morgen al) komt.
    Zou me nog niet eens heel gek lijken, aangezien de voorweeën steeds sneller achter elkaar komen en heviger worden. Alleen stoppen ze nu soms steeds :(

Hoe zit het eigenlijk met seks op dit termijn?
    Ik durf niet zo goed meer.. bang dat ik ontsluiting heb en misschien toch soms wat vruchtwater verlies ofzo..
    Weet niet wat de regels daaromtrent zijn..

3. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Als je vliezen gebroken zijn mag je geen sex meer hebben anders nog wel volgens mij.

Maar hier kan t niet ivm bekken maar daarnaast.....vind ik t ook echt niet tof meer met moe zijn, dikke buik, laatst even een moetje om te kijken of t de weeen op kon wekken maar (sorry voor de details) kep een half blik glijmiddel nodig en dan nog werkt t niet echt. Denk oa door de bekkenpijn dat ik niet echt kan ontspannen

Dus heb de hoop op sex maar even opgegeven. ;)

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Fijn dat je echo goed was mrd!
    Die meting zou ik niet heel serieus nemen.
    Ligt er maar net aan hoe precies er gemeten is.
    Denk niet dat minder beweging ligt aan niet nemen van vitamines.
    Met deze termijn word het gewoon echt een stuk minder. Maar geen rede om er niet voor aan de bel te trekken.
    Dat je nog steeds het geslacht niet weet vind ik zo gaaf!
    Was mij nooit gelukt haha.
    Niet ontzettend nieuwsgierig?

Mriek, hoop voor je dat de kleine eerder komt en dat je niet gestript hoeft te worden.
    Op naar een goede nachtrust!

Flengeltje, seks mag nog totdat je vliezen zijn gebroken.
    Als je toch nog graag wilt maar twijfelt over het verlies van vruchtwater kan je condoom gebruiken toch?

5. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wat een gerommel dames! Hier wat meer harde buiken dan normaal, totaal niet pijnlijk dus zal wel niets wezen haha.

Worden jullie ook gek van het bemoeizuchtige gedrag van mensen om jullie heen? Krijg net een berichtje van mn vader via FB dat mijn zusje dacht dat ik aan het bevallen was.
    WANT.. nu komt het.. ik was om 17:00 uur voor het laatst online op whatsapp en ik reageerde niet op haar berichtje die ze 7 minuten!!!!! geleden mij heeft gestuurd.
    Zwaar irritant.. heb maar gezegd dat ik naast mijn dikke buik ook nog een leven heb ;) stel dat de bevalling nog 4 weken op zich laat wachten.. pff kan ik het elke dag aan horen van mensen of ik al IETS voel.

6. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    @beeb87 ja word wel steeds nieuwschieriger :) maar die laatste paar weken kunnen we ook nog wel doorkomen ;)

7. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ja herkenbaar!

Mijn ouders zijn eerder terug van vakantie ivm slecht weer. Hele familie aan de lijn...of k bevallen was....uhh nee....

8. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    @flengeltje: dat getik lijkt me niet je bekken hoor. Die van mij kan echt niet losser (totale verwekintverweking) maar voel wel tikjes als dr baby de hik heeft of beweegt in mn bekken. Dus denk dat je dat voelt?

(Srry voor typefouten mobiel doet stom)

9. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

#929 Seurebeure, 15 jul 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 jul 2015
    Ik zie dat als lieve bezorgde mensen toch?? Als ze niet naar je om kijken is ook niet leuk!! Mensen zijn ook net als jij nieuwsgierig naar dat kleine wormpieik zou t als positief opvatten!!!

Sun en ik liggen samen in bed en zijn aan t kletsen over jullie baby's en gaan maar eens een kaarsje aansteken dat ze snel komen want de stralingen helpen geen biet!!

Meisjes puf zeeeeeeeeee kom op!!! Sun zegt: buiten is t veel leuker kom maar gauw!!!

10. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Maar komop.. 7 minuten niet reageren op een whatsapp. Als dat de komende dagen zo moet gaan dat er verwacht wordt dag ik maar direct moet reageren dan ligt mijn telefoon snel in de kast 😁 get a life

Oh heerlijk dat samen tutten in bed 😊 geniet er lekker van, ze worden zo snel groot 😥

11. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mam1991 lijkt mij inderdaad ook heeel irritant! Ik word al gek van de appjes elke dag van vrienden en familie die vragen of het al zover is.. Nee jongens en anders horen jullie het echt als het er is!

Nicky1989 vandaag heeft de kleine vaak de hik gehad en had niet het idee dat dat ook als dat getik voelde. Ik heb het veel met traplopen dat ik het opmerk.. Kan inderdaad ook bewegen zijn hoor! Arm kind blijft zn hoofd stoten:p

Seurebeure ik heb het berichtje voorgelezen aan onze kleine hoor! Hopelijk doet hij er wat mee :D

12. Gember

Gember Niet meer actief

Kleine update: net (een deel van) m'n slijmprop verloren denk ik! Het was helderrode afscheiding en een deel kwam er in 1 keer uit, nu nog een beetje met afvegen. Sorry voor de details. :) Meiden die "de prop" al kwijt zijn: hoe lang is het geleden en merken jullie verschil in het gerommel? M'n buik voelt harder aan en m'n vagina-regione zeg maar voelt alsof het zwaar ongesteld is, anders dan eerst. ;)

Mam1991, jeeeezus dat zou ik ook heel irritant vinden! Vrees dat m'n schoonmoeder mij ook van bevallen zou "verdenken" als ik niet snel genoeg op whatsapp reageer... Je hebt nog een leven inderdaad, hallo! :p

Mriek, spannende nacht! Morgen voor jou en Jenn dé datum! Fijn dat je in ieder geval een strip-optie hebt, maar hopelijk niet nodig!

Flengeltje en Kellie, hoop dat de voorspellingen uitkomen! En ik hoop dat ik me bij jullie aan mah sluiten dan hihi. :p

MRD, wat fijn dat alles goed was!!!

13. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Jeetje wat een verhalen hier weer. Spannend hoor. Wanneer zal de volgende zich nou weer aandienen. Morgen idd de dag maar denk niet dat ie morgen al komt. Behalve wat kleine krampjes heb ik nog steeds nergens last van 😁

14. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Gember spannend 😃 bij ons 1e zoontje verloor ik de slijmprop en 2 dagen later is hij geboren. Nooit gerommel of voorweeen gehad bij hem

15. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Gember heb bij de eerste nooit slijmprop gezien en nu ben ik m twee dagen kwijt maar voel t niet anders!
    Jenn ik voel ook nog niets anders dus maar weer afwachten. Maar bij de eerste kwam t ook uit t niets dus we zien t wel!!! 40 weken hebbenwe gehaald nu moeten de baby's niet zo eigenwijs meer zijn 😀

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Hier slijmprop en daarna de weeën bij de eerste.
    Verder stuitert de uk hier door mijn buik heen, echt extreem! Lijkt wel of die eruit wil maar dan via de verkeerde kant pfff .
    Zo maar slapen en hopelijk is hij rustig daarna.

Hopelijk morgen baby nieuws hier in de groep

17. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gember, Hier slijmprop (of groot deel?) kwijt bij ruim 35w!
    Pas gerommel sinds 37w1d geloofik.. Heeft bij mij dus niks uitgemaakt :D

18. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    @gember vannacht/ochtend slijmprop verloren en rommelt net als de rest van de week. Ik werd net wakker en dacht....fuck ik heb persdrang....help....en toen....onee ik moet poepen.....oke je word echt soort van paranoia he als je erop wacht....

Het rommelt wel flink. Toch echt wat krampen weer, voor de vijfde (!!) keer ontlasting vandaag. Verlies slijmerig rood slijm.ben benieuwd of er vannacht nog wat gebeurd....en als er niks gebeurd lieve baby dan wil mama graag paar uur slapen ;))

Dat via de zijkant eruit herken ik wel. Zo voelde t gister bij mij. Alsof ie onder mn ribben door mn huid heen wou.....vandaag wel genoeg beweging maar wel wat kalmer aan gelukkig

19. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

7 min is wel extreem ja maar ook hun zijn van slag!!! Als je t zegt zullen ze t vast snappen!

Whoehoeeee t blijft spannend elke keer in te loggen!!! Leef zo met jullie mee!!!

20. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Oh bah net weer wakker vanwege een flinke lading maagzuur wat omhoog komt een moest meteen naar ff naar de wc want had ook best wel buikpijn. Mijn buik voelde wel redelijk hard aan maar ik voelde ook precies waar ons kindje lag dus weer de vraag was dit een harde buik of ligt ons kindje weer zo ver naar voren. Kan gewoon niet het onderscheid maken. Maarja ik wakker en kindje ook wakker in mijn buik en begint nu wel lekker druk te doen. Helpt niet echt tegen het maagzuur, en ook niet om in slaap te komen. Dus maar weer ff wat rennies achter de kiezen en hopelijk val ik nog weer in slaap. Word momenteel helemaal lusteloos en slapjes van al die gebroken nachten. En mijn man heeft er momenteel ook last van als ik er steeds wakker van word en loop te draaien en woelen in bed.

Deel Deze Pagina