16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gezellig hier s nachts :-/
    Hier ook wakker van kramp, maagzuur, bewegen van de kleine lange nacht zo.

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ja kan ook al niet in slaap vallen weer. Loop nu continu op te boeren en krijg nu lichtelijk menstruatie achtige krampen.

3. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik word wakker om te plassen, niks aan de hand. Ga weer in bed liggen en ineens voel ik weer krampen in mn buik. K probeer nog te ontdekken of t nou (voor)weeen zijn of wat anders want het zit voornamelijk aan 1 kant van mn buik, rug en benen...

4. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier wel aan beide kanten steken en trekt ook die naar de benen toe, maar heb eerder het gevoel dat het echt constant is ipv dat er een pauze tussen zit. Dus denk gewoon aan krampen of zoiets en niet echt aan voor weeën.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Gezellig weer hier! :D Dank voor de slijmprop-info! Kan dus alle kanten op... Heb net 4 uur aan een stuk geslapen, dus dat is meer dan de gebruikelijke 1, 2 uur. Hoop zo nog de slaap te vatten. Baby was rond middernacht ook super actief. Steeds keihard in m'n rechterzij trappen en draaien met haar hoofdje. Zou mooi zijn als het wat losmaakt. :p

Seurebeure, als ik lees over je leven met Sun ben ik zo jaloers, kan niet wachten!!! Mooie zin aan het eind van je banner. :)

6. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ik ben ook weer van de partij! Hier geen gerommel meer eigenlijk, ja zeer sporadische harde buiken nu.. Maar merk het bijna niet eens.. Ik wil gewoon slapen! Kutmuggen ook weer...

7. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Dank ook jij bent snel aan de beurt!! Heeeeel snel!!!!

8. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Hier nog geen baby nieuws. wel echt een rommelende buik....alsof ik diaree krijg zeg maar....krampende zeurende lage buikpijn en misselijk. Dus...duimduim !)

Vannacht om 2, 4 en 6 wakker. En dan duurt t echt een half uur ofzo voor ik inslaap. Mn bekken doet pijn en mn rug ook. Maar ik hoop gewoon dat t er allemaal bij hoort. Vanmiddag strippen hoop dat ik er een stukje ontsluiting bij heb en ff met de vk kan kletsen over hoe ze de vordering verwacht. Want het idee dat ik al vier dagen voorweeen heb en ontsluiting begin te krijgen voelt toch als...hahaha

9. Gember

Gember Niet meer actief

Nicky, spannend allemaal! Ben benieuwd wat de ontwikkelingen zijn! Succes!!!

Mikjez, hoop dat je nog hebt kunnen slapen ondanks de muggen! Zo irritant inderdaad.. :x

Hier maar liefst 2x 4 uur geslapen!!! :D Revolutionair, heerlijk! Nog steeds moe, maar scheelt enorm dit. Voel me sowieso wat beter. Ik moet het vooral een beetje luchtig houden in m'n hoofd. ;) Lachen is goed! :D Verder zwaardere menstruatiekramp en nog steeds voorweeën af en aan, as usual, maar die kramp is intenser. Fingers crossed!

10. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    T is hier wel gezellig druk nu we allemaal zo op het einde lopen, beetje jammer dat het vooral in de nacht is hhi. Dat niet slapen is echt k*t hea! Lekker dat je vannacht wel een beetje redelijk hebt kunnen slapen Gember, beetje bijkomen is af en toe wel nodig! Hier ben ik wat minder actief, ben echt in een 'ik heb nergens meer zin in, ik wil de baby er gewoon uit' mood;):p

T rommelt bij sommige van jullie wel aardig, spannend hoor! Zou je toch denken dat het niet lang meer kan duren voor de babyboom begint! Hier nog niet veel last, af en toe een pijnlijke harde buik en verder wel wat pijntjes, maar niks waarvan ik denk dat het bijna gaat beginnen helaas.

11. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik mag me aansluiten bij de slechte slaap club. ..

Ben nog moe en voel me zelfs bibberig?zoals de griep zeg maar zo zwakjes gevoel.
    Mijn kuiten staan op spanning, krampen gehad vanacht, bekken voelt verschrikkelijk.
    En ben nog steeds bekaf.
    Uk zit er nog steeds en is gaan slapen toen ik me om draaide of was rustig in iedergeval.
    Pfff als ik dit zo voel allemaal kan ik me niet meer voorstellen dat ik bij de eerste nog vrolijk in de stad liep met 39 weken haha

12. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Nou lekker nachtje voor iedereen zo te lezen! Ik ben wakker geworden met buikpijn, kan t niet echt omschrijven maar hoop dat t een voorteken is dat de kleine uk er vandaag met 40 weken gewoon uitwil 😀. Succes allemaal weer vandaag!

13. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Succes Mriek88!
    Hoop dat die er vandaag uit gaat komen :)

Hier nu nog chagrijnig ook.
    Vl was al vroeg aan het appen zag ik aan zijn online status dus ik dat is vroeg? Met wie app jij dan?
    Stuurt die de tekst van zijn moeder.
    Goed dat hoefde ik niet te weten ;)
    intresse in de zwangerschap, dacht ff dat ik moest kotsen :)
    dat mensen zoveel boosheid kunnen opwekken.
    Dus nu niet alleen brak maar nog chagrijnig ook fijn begin van de dag. ..

14. Gember

Gember Niet meer actief

Even ego hoor: net bruinige afscheiding (sorry :)) bij plassen en ook dunne ontlasting (weer sorry :)). Ik voel me echt EXACT zoals ik me voel de dag dat of de dag voordat ik hartstikke ongesteld word. Dan heb ik ook bruinige afscheiding, diarree, dezelfde kramp en voel me vaak wat opruimerig (zoals nu ook). Herkent een van de eerder bevallen dames dit? Ik wil niet te enthousiast worden, maar m'n gevoel zegt hierdoor dat het vannacht of morgennacht gaat beginnen...

15. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Heey gember, zo voelde ik me gister! Was er echt van overtuigd. Mja kep nog steeds een dikke buik en nog steeds afscheiding en dunne ontlasting en geen baby. Damn!

Ik ben net ff naar de winkel geweest een ananas en flesje bitterlemon hahaha alles in de strijd! Vanmiddag strippen, morgen accupunctuur kom op kleine man!

16. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Zo leuk te lezen dat iedereen zo gefocust is op ieder seintje en begin. Ben nog super nuchter en let er niet zo op. Komt vanzelf wel. Zal ik jullie een klein beetje jaloers maken? Heb geslapen van 22.00 tot 8.00 ...2x eruit om te plassen.

17. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Ik focus me nergens op, maar komen mag wel heb het wel ff gehad nu whaha

18. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Zo, jullie zijn weer flink aan het kletsen geweest! Balen van de slechte nacht dames :( Ik moest er tegen half 1 een keer uit om te plassen en had wel ook flinke krampen. Zei nog tegen ml dat ik hem wel wakker zou maken als het aanhield, maar het trok vrij snel weer weg. Daarna heerlijk doorgeslapen tot een uur of zeven...

Mijn slijmprop zit er nog stevig in, ik word wel steeds vaker wakker met krampen. Ik probeer er verder niet zo op te focussen, want je maakt jezelf alleen maar gek. Vanochtend het idee dat mijn bloeddruk wat te laag is (gisteren bij de meting ook ineens 105/65 terwijl ik normaal bij de VK iets van 120/80 heb), dus rustig aan vandaag en straks maar wat chocola bij de thee ;)

Succes allemaal vandaag!

19. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hier ook nog aardig geslapen, al denk ik dat ik zo nog ff een dutje doe. Rug doet pijn helaas maar voorderest geen voortekenen.. Ik doe lekker rustig aan!

20. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Hier ook wel aardig geslapen en toen ik wakker werd lag er weer geen baby in het wiegje 😜. Ik heb al gezegd dat het vandaag z'n verjaardag is 😁

Deel Deze Pagina