16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Hahha kom op baby's! !!
    Zometeen naar de vk ga wel even aankaarten dat dit ook niks is nachten wakker, veel krampen nu ook weer ben toch wel benieuwd of al die krampen al wat doen.
    Hopelijk is de leuke er die is wat makelijker.

Het zonnetje schijnt wel meiden :) ik ga ipv binnen hangen lekker even buiten zitten met een boek hopelijk wordt ik er wat vrolijker van. .

2. Gember

Gember Niet meer actief

Babies, laat van je horen! ;)

Ik ga vanmiddag een zwangerschapsmassage laten doen, morgen voetzonereflextherapie en volgende week woensdag hopelijk acupunctuur. Alle acupuncturisten zijn met vakantie, dus dit is waarschijnlijk de enige optie...

Fijne dag!

3. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vannacht dus last van krampen, maar toch nog kunnen slapen en nu heb ik weer nergens meer last van. Wat is dit vervelend zeg. Jammer dat t nergens doorzet. Ik ga zo even met mn meisje boodschappen doen, en nog wat dingen verzinnen om mezelf (en haar) bezig te kunnen houden.. Anders denk ik heel de dag maar aan 1 ding :p

4. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Huis weer schoon met moeite maar stilzitten wordt het niet want denk elke keer aan de baby. Maar tot nu toe zit hij of zij wel lekker 😀😀.

5. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Net bij de gyn geweest. Ik heb al 2 cm ontsluiting. Ze hebben gestript en ze hoopte dat het door ging zetten en dat ik hierop ga bevallen. Tot nu toe heb ik nog nergens last van buiten het bloedverlies. Dus ben erg benieuwd of het wat doet.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Spannend hardlopertje!!
    Hopelijk begint het snel.

7. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Moet zo om 15.15 na vk.. gaan ze met dit termijn sowieso ff voelen of er al wat aan de hand is van onder? Of alleen hartje luisteren en bloeddruk meten enzo?

8. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Bij mij wilde ze met 39 weken nog niks doen.. Ik zou ervan uitgaan dat ze niks doen, maar je kan het iig vragen toch?

9. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Hoe voelde het strippen? Deed het pijn? Ik las ergens dat je binnen 6 uur iets moet voelen, anders heeft het strippen niet gewerkt, ben benieuwd!

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Terug van de vk nog steeds niet ingedaald, zegt gelukkig niks over later geboren worden.

Gisteren mn buik gegipst maar toch nog wat vlekken op de vloer gelijk hele huis maar gedaan.
    Vind toch een fijn idee dat het huis schoon als de kleine komt.
    Maar met 2 katten blijf ik aan de gang.

Spannend Mariekerke!

11. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben nu 39+1 weken en heb nog geen een keer gehad dat ze ging voelen. Het is altijd hetzelfde riedeltje, hoe gaat het, bloeddruk meten, buik en bekken voelen en doptone. En daarna kan ik weer gaan. Ben ook eigenlijk wel benieuwd of er al iets gaande is daarbeneden, al is het maar een centimeter. Misschien volgende keer maar vragen. Ik weet dat ze in elk geval pas bij 41 weken strippen.

12. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend hardlopertje!!

Hier gaan ze ook niet vooraf voelen.

Vanochtend bij het omdraaien een flinke krak gehoord uit m'n bekken, bij m'n schaambeen.. Baby lag gelijk helemaal stil! Ik gelijk helemaal onrustig en heb nog n halfuur op bed gelegen.. Nadat het nog steeds stil was in mn buik, op n heeel zacht schopje na, ben ik maar rare posities aan gaan nemen (op handen en knieën gaan wiegen) en toen kreeg ik weer iets van beweging.. Pfff wat een schrik!

(Bijna) geen last van krampen vandaag.. Kleine gaat 16 juli niet de buitenwereld zien ben ik bang :p

13. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol

Ik ben best hard voor mezelf dus of ik een goede graadmeter ben qua hoeveelheid pijn weet ik niet. Volgens de gyneacoloog niet. Maar ik heb er niets van gevoeld qua pijn. Het voelde een beetje alsof je ongesteld moet worden en dat er tegelijkertijd iemand beneden met een vinger is zit maar dat is het dan ook wel vond ik. De gyn zijn hoe ontspannende je zelf bent hoe minder pijn het doet.
    De gyn zei dat je binnen 24 uur weeën moet krijgen anders heeft het strippen niets gedaan.
    Tot nu toe heeft het strippen nog niets gedaan. Ook is het bloeden bij mij alweer gestopt en krampen heb ik tot nu toe ook nog niet. We wachten rustig af.

14. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Getsie wat een naar idee zeg flengeltje. Hoe gaat het nu dan?

Bij mij in het ziekenhuis gaan ze ook pas voelen bij 40 weken en daarvoor ook het standaard riedeltje. Bloeddruk hartje, hoe voel je je oké afspraak ook x weken.

15. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Terug van de ctg van vandaag. Ze willen nog wel dat ik zowieso 1 keer nog terug kom over 2 dagen. Maar ze zullen mij er nog over bellen over een afspraak. Hartje klinkt goed alleen activiteit is nog steeds wat weinig.

Daarna maar ff direct boodschappen gedaan voor het geval ik daar zo helemaal geen zin meer in zou hebben. De laatste nachten slaap ik erg slecht, en heb overdag echt nergens zin in. Maar heb nog zo veel te doen en kan mijn man ook niet alles alleen laten doen. Dus moet mij er echt toe zetten om iets te gaan doen. Het scheelt wel voor de kleine heb ik alles klaar staan en is alles geregeld het enige wat ik moet is nog wat huishouden.

Ik heb nu niet alleen meer 's nachts last van maagzuur. Het is er nu de hele dag :( Ik begin nu ook steeds meer te verlangen dat mijn lichaam eens een teken geeft dat de bevalling er aan zit te komen. Maar dat zal nog wel ff op zich laten wachten. Heb nog weinig tekenen dat er ook maar iets aan zit te komen.

16. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hardlopertje, nu weer normale bewegingen.. Niet heel druk, maar ook niet constant stil!

MRD heel herkenbaar dat nergens zin in hebben! Ik ben normaal iemand die niet stil kan zitten, maar wil nu alleen maar liggen op de bank of op bed
    Balen dat de kleine nog steeds niet veel beweegt :(
    Voortekenen zeggen niks over de aanstaande bevalling hoor!
    Ik hou me er ook graag aan vast als het rommelt, maar ik ken ook mensen die weken met gerommel liepen en bij 40+ bevielen en mensen die niks hadden en waar de kleine zich opeens kwam aandienen :D

17. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Ja ik loop eigenlijk nooit te klagen dat ik er helemaal klaar mee ben met de zwangerschap. Het viel allemaal wel mee en kon ook gewoon nog erg veel. Tot nu toe doe ik zelf ook nog wel veel maar kan wel merken dat het nu wel veel zwaarder word. Maar zo langzamerhand ben ik er wel een beetje klaar mee nu, ben erg benieuwd wat ons kindje is een jongen of een meisje en onze kleine in de armen houden. Vriendin van mij heeft een zoontje die nu bijna 2 maand oud is en het is echt een lekker manneke en krijg nu steeds meer de kriebels van ik wil de onze ook lekker in de armen kunnen houden. Een baby vasthouden met zo'n dikke buik is trouwens bijna niet te doen :p vooral niet nu die wat zwaarder word.

18. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Net bij vk geweest. Alles is nog goed en aangezien ik geen klachten heb doen ze nog niets. Voor volgende week echo gepland voor vruchtwatercheck. Dan wordt ook er ook een afspraak bij gyn gepland voor controle en afspraak inleiding. Maar ik hoop gewoon dat ie een dezer dagen er al is en dat al die afspraken niet meer nodig zijn.

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    He bah Flengeltje, dat klinkt niet goed hoor! Als je het niet vertrouwt, meteen bellen hè. Hoe gaat het nu?

MRD, fijn dat de ctg goed was, wel jammer dat je nog een keer terug moet komen. Dat nergens zin in hebben herken ik, helemaal vervelend als je dan ook nog het idee hebt dat je veel moet doen. Maar als het alleen huishouden is, kun je het ook deels laten zitten toch? Niemand die van je verwacht dat je huis constant spic en span is hoor.

Jenn, fijn van de goede controle :) Ben benieuwd wanneer de baby zich aandient!

Hier gaat het vrij rustig, vanochtend thee gedronken met vriendinnen en net een uurtje geslapen. Zo nog even oefenen met mijn epi no, ben daar een beetje laks in geweest de laatste paar dagen. Ik had gepland vanmiddag alvast quiche vooruit te koken, maar realiseerde me net dat je diepvriesspinazie niet opnieuw mag invriezen en ik heb geen andere groente in huis... :(

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Heel herkenbaar, hier gaat het ook nog wel, afgezien van moeheid, maar ben er ook wel gewoon klaar mee..

Deel Deze Pagina