Pooeehh ik ben er ook wel zo klaar mee... terwijl ik ook wel besef dat ik niet mag klagen want jullie zijn allemaal al verder als mij.. net bij vk geweest en alles goed ze hebben idd niet gevoeld maar gaan me niet overtijd laten lopen, want hij vond het moet nog wel dragelijk voor je zijn, dus met 39 wk strippen en 40 wk na t zh dus dat vind ik wel een hele fijne gedachte!! Verder ligt het hoofdje nog niet diep in het bekken (was niet erg kan ook nog wel tijdens bevalling gebeuren) ma moet wel gelijk gaan liggen als vliezen breken en bellen..
Wat een gerommel op t forum maar nog niks wat doorzet he? Ik ben tweede keer gestript en t ligt echt aan hoe week je baarmoedrrmond al is....eerste keer dacht ik dat ik dood ging vd pijn dat was maandag met 1 cm. Nu met 2-3 cm ontsluiting voelde ik er niks van. Zag er allemaal goed uit. Ze hoopte dat 2e keer strippen effect heeft. Kan vandaag helemaal niks zelfs op mn rug liggen doet pijn in mn bekken. Voelt echt alsof mn botten in hele bekken gebied gekneusd zijn. Volgens bekkenpeut raken inmiddels ook alle omliggende spieren overbelast. Vk was heel lief en gaf aan dat ze echt hoopte voor me dat de baby snel komt en dat t voor mn bekken ook echt te hopen is. Vanmorgen even met krukken bij mn paard geweest. Kon eigenlijk niet....qua pijn/belastbaarheid bekken. Maar wou even 'weg van mn bed'. Nu beetje kramp van strippen maar weinig spectaculairs. Hoop straks ff een ijsje te halen met mn vriend in de rolstoel. Even weg thuis Heb zoveel pijn in mn benen ben er helemaal klaar mee. Klote bekken. Sorry beetje negatief berichtje maar na zoveel weken bedrust en niks wat doorzet is zaterdag de 25e nog best lang...
Hier nog steeds niks, pittig gegeten, niet express vriend nam het mee, maar in die dingen geloof ik niet haha. Kind komt pas als die zin heeft en heb niet echt het idee dat hij zijn heeft. ..
Haha ik hoop het niet, heb een high tea buiten de deur en mijn vriendin die de bevalling gaat doen is een weekendje weg
Ff goed je benen over elkaar houden dan 😂 Ik ben het er wel mee eens dat de baby's komen dit weekend! Schoonvader blijft tot zondag in Nederland ipv morgen al weg, dus dat zou mooi uitkomen.
Ik hoop het ook, zelfs nu vind ik goed, de dag ging voorbij zonder een wee, gek idee vond ik het haha, stiekem zit je er toch op te wachten haha
Ik wil ook dat de babies dit weekend komen! Door dat bloederige slijm gisteravond was ik helemaal blij haha. Vanochtend voelde ik me heel opruimerig en heb ik wat schoongemaakt. Terwijl ik stofzuigde, zei ik in m'n hoofd steeds als een soort mantra "ik krijg deze baby vandaag, ik krijg deze baby vandaag, etc." Ik moest wel lachen om mezelf. Vanmiddag massage gehad: heeeeemels! Ik voelde me daarna zo ontzettend zen! Een dutje van 1,5 uur gedaan en ik voel me nog steeds behoorlijk ontspannen en rustig. Hou dat vast, zal ik maar zeggen. Morgen voetzonereflex en volgende week woensdag acupunctuur. Als er dan nog niks is gebeurd, kan ik misschien volgende week vrijdag gestript worden. Vandaag voelt de kramp wag intenser en af en aan heb ik wat bruine afscheiding. Voorweeën komen en gaan nog steeds. Nicky, goed van de 2e keer strippen. De 1e keer heeft wel wat gedaan dus, toi toi toi! Baby, fijn dat je ook een plan hebt met de vk! Mrd, goed van de ctg! Jammer dat je weer terug moet, maar goed dat het in de gaten wordt gehouden. Nergens zin in hebben, heb ik over het algemeen ook. Hoort er een beetje bij denk ik. Jenn, fijn van de controle. Ik ben heel benieuwd wanneer jullie kleine man komt...! Flengeltje, wat schrikken zeg! Gelukkig was alles goed. Hardlopertje, spannend nu na het strippen!! Sorry als ik sommigen vergeet!
Hier wel wat voorweeen. Maar nog niks serieus. Morgen overdag heeft de VK waar ik het slechtst mee kan (aanvaring gehad tijdje terug, ze vond mn bekkenpijn maar aanstelleritus, elke vrouw voelt haar bekken wel...dus dat stukje lopen was ruim een km kon ik ook wel...terwijl ik al niet zo snel een piepert ben en gewerkt heb terwijl fysio zei absoluut niet doen qua pijn, dus was pissig en kreeg geen excuus zo zag ze het gewoon....) heeft morgen overdag de oproepdienst....vanaf 17 uur morgen tot zondag 17:00 degene die ik maandag had wel aardig en zondag tot maandag mn lievelings Zul je zien dat ie vannacht begint en dat ik die ene krijg morgen....hahaha Er rommelt van alles maar ergens heb ik zon gevoel van dat was laatst ook zo. Zal wel niks zijn.... Hopelijk morgen andere berichten hier. Kom maar babies!
Hier "verplicht" in bed. Dochterlief van vl ligt net pas op bed, en ik had echt al eerder rust aan mijn hoofd nodig, ook een film die ik wilde zien was niet geschikt voor kleintjes dus naar boven gegaan, vl was er niet blij mee volgens mij, maar goed, ik ben kapot van de drukte in huis, mijn hormonen en het zat zijn van de zwangerschap werken niet echt mee, dus kan ik beter ff weggaan...
Groot gelijk heb je kimberley, je moet echt gewoon je rust pakken hoor man is vanmiddag even met zoontje naar de supermarkt geweest en hebben gewandeld met de hond zodat ik even een ruim uurtje kon liggen op de bank. Soms moet je er gewoon even aan toe geven
Haha das waar Kimberly! Ik heb t idee dat t zachtjes aan misschien toch gaat beginnen (of dat hoop ik te erg) maar krijg krampen die sterker worden dus of t weeen zijn, ken alleen de rugweeen, maar er zit nog veel tijd tussen dus misschien is t niets!!
Succes Mriek88! Hier weer een drukke uk... die het nog gezellig heeft in mijn buik, dus vanacht weer een rotnacht. Morgen weer drukte in huis, speeldate voor de kleine meid, maar er komen ook nog andere... zie het zo niet zitten, en de hitte en die drukte en geheid dat ik dus bagger heb geslapen vanacht.
Nou dames het is bij mij begonnen! Verloskundige komt straks langs dus hoop jullie morgen een goed bericht te kunnen sturen 😀