16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gefeliciteerd! !

2. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd mriek! Eindelijk weer een baby!! :D

3. monique7

monique7 Actief lid

7 aug 2012
    226
    9
    18
    Gefeliciteerd Mriek88!

Iedereen een fijn weekend met hopelijk veel baby's,

4. Mamasmeisje

Mamasmeisje Fanatiek lid

29 mrt 2011
    1.304
    0
    36
    Brabant
    Gefeliciteerd Mriek88!

5. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Jaaa de eerste jongen :) leuk leuk! Hier gister behoorlijk "pijnlijkere" harde buiken maar na een half uur werden ze onregelmatig en zakte ze af, helaas.. Haha
    Hier ook slecht gedroomd zeg.. Ben ook vanacht wakker geweest en weer in slaap gevallen en nu weer wakker.. Vandaag lekker rustig aan doen :)

6. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Ik heb echt flink pijnlijke harde buiken, net zoals maandag....maar twijfel wederom of het voorweeen zijn of gewoon een baby die dwars ligt en daardoor harde buiken. Ik twijfel ook zo erg door die VK die maandag zei...nee dit zijn geen voorweeen (en de dag erna cm ontsluiting en verstrijking, dus wss toch wel voorweeen)

Ze zijn best wel onregelmatig, tien min, 8 min, 3 min. Dus ik wacht rustig verder ;)

7. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hoe zou hij heten hoe zou hij er uit zien en hoe zou het gegaan zijn!! Benieuwd!!!!

8. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Als t wat regelmatiger komt, gewoon bellen hoor! Succes! En spannend :)

9. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Tis weer afgezwakt. Ben er zo klaar mee. Kan wel janken....mn bekken doet zoveel pijn :( massage bekkenpeut haalde ook niks meer uit qua verlichting

Nu accupunctuur denk dat ik vraag of ze ook een punt wil prikken voor veerkracht of balans of iets in die ricbting want voel me beetje mehhhh

10. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nicky! Bah wat balen zeg..:(
    Hoop echt dat t snel klaar is voor je!

Ik heb gister urenlang met harde buiken gestreken thuis en hierna taurine genomen (2 slokjes redbull), wat dit zou kunnen helpen.. Ik voelde me gelijk niet zo lekker worden, zo laat op de avond, maar dacht het dat het door die rommel kwam!

Vanochtend heel veel last van diarree (sorry) en kokhalzen (kan een verhoging van prostaglandine zijn??) en nu met vette ongesteldheidspijn in bed!
    Ik hoop zo dat dit doorzet, is het die buikpijn op de wc waard geweest!:)

11. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Pff, hier aan een stuk door harde buiken sinds het slepen met boodschappen vanochtend :( Heb net even vast wat quichemuffins vooruit gebakken, dan kunnen die straks in de vriezer. We hebben nu in ieder geval een stuk of zeven à acht makkelijk op te warmen maaltijden voor tijdens de kraamweek, dat scheelt straks weer gedoe. Maar nu ben ik wel even klaar met actief bezig zijn... Tijd om op de bank te ploffen en de PS aan te zetten!

12. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Als alle babies hier nu even doorzetten....pfff

13. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weinig geklets vandaag! Is iedereen stiekem aan t bevallen of gewoon een relax dagje?:D

Hier nog geen enkele actie behalve ziek voelen! Ik vrees toch gewoon n mindere weerstand.. Buikpijn wordt ook niet erger of anders :( had echt het idee dat dit het had kunnen zijn!

14. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Het is idd stil! Hier eigenlijk niks bijzonders vandaag, wel het gevoel dat t hoofd er elk moment uit kan ploppen haha hij zit zo laag! Mn dochter is nu naar haar vader, dus van mij mag ie komen hoor! Hoef ik ook geen oppas te regelen! Ik heb elke keer wel een soort van voorgevoel dat ie komt, maar wordt toch elke keer sochtends weer wakker zonder baby :p

15. Gember

Gember Niet meer actief

Stil hier inderdaad!

Vandaag voetzoolreflextherapie gehad. Was erg ontspannend en io voelde m'n baarmoeder en soms de baby reageren bij bepaalde drukpunten. Die punten kwamen meerdere keren terug en ik had steeds dezelfde reactie, dus geen toeval. De therapeut benadrukte dat het natuurlijk komt wanneer ik en de baby er beiden klaar voor zijn, dat het kan helpen die positieve gedachten uit te spreken bijv. En zij dacht dat het weleens over een paar dagen kan doorzetten. :) Ik heb de afgelopen paar dagen wat meer kramp, dus wie weet.

Flengeltje, wat balen dat het misschien toch iets anders is. Maar kijk naar Mriek, die had een paar dagen geleden ook iets raars met haar maag toch?

LadyL, goed bezig met de maaltijden! Scheelt straks enorm! Wij kunnen dat helaas niet echt doen omdat we maar een klein vriesvak hebben dat vooral voor waterijsjes is bedoeld momenteel. :) Hoe gaat het nu met de harde buiken?

16. Gember

Gember Niet meer actief

Ons kleintje is wel een beetje stil sinds gisteren. Ik twijfel of ik de vk moet bellen of niet. Ik voel haar wel, maar minder vaak.

17. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wieweet is het dan toch een voorbode ;) ik hoop het!

Als je het niet vertrouwt, gewoon bellen Gember!
    Als je t gevoel hebt dat t voldoende is, zou ik gewoon lekker rustig aan doen en het nog even aanzien. Je moet je er noet ongerust over maken:)

18. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Meiden! Help! Ik heb een klamboe gekocht en die kan nu dus niet helemaal om het bedje heen, ding was freakin duur dus baal echt als een malle! Je koopt toch niet een klamboe voor de sier?!!! Grrrrrrr hormonster hier in aantocht

19. Gember

Gember Niet meer actief

Wat suf!! Kun je 'm niet terugbrengen?

20. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Ja ik denk dat ik m maar retour stuur..

Deel Deze Pagina