Had ik ook alleen ik had m op de 9 maanden beurs gekocht. Die kon er ook niet helemaal omheen. En heb er nu 1 via iemand anders gekregen die we wel er omheen krijgen.
Oh da's balen Mikjez! Zou dan inderdaad kijken of je 'm retour kunt sturen. Gember, wat grappig dat de baby reageerde op de massage Wie weet heeft het geholpen en is het vannacht raak Ik vries die maaltijden trouwens plat in, in van die diepvrieszakken met sluiting. Dat scheelt een hele hoop ruimte, want je kunt stapelen. Hier gelukkig geen harde buiken meer, had wel nog even last van kramp na het eten, maar dat is ook weggetrokken nu. Ik had muffins gekocht voor als mijn schoonouders zondag komen, maar die blijken maar tot vandaag goed te zijn, zó jammer...
Ach dames, wat leef ik met jullie mee! Ik ben een paar daagjes uit de lucht geweest, ik ben namelijk de 14e bevallen van een super lief klein meisje; L.ayla! Bevalling viel wat tegen. Uiteindelijk is ze met een vacuümpomp geboren, maar al in de Ok met alles en iedereen paraat voor een keizersnede. Gelukkig alles goed met haar en na een paar uurtjes mochten we met z'n drieën naar huis Nou, Ik ben dit berichtje al 3x opnieuw begonnen en moet er nu ook weer een einde aan breien, want er begint weer iemand wat te piepen Iedereen heel veel succes! Met alle baby's en met de laatste stukjes zwangerschap!
Ik lees ook mee, nieuwsgierig nar de baby'tjes die al geboren zijn! Hier veel gerommel maar nog niks wat doorzet helaas.. nog 9 dagen...
Gefeliciteeerd Isolabella!! Wat heftig allemaal, fijn dat alles goed is! Hier hele erge druk op mijn onderbuik nu steeds! Ik heb de hele tijd het gevoel alsof ik heeeel nodig moet plassen, maar dat moet ik (bijna) niet.. Kleine schopt af en toe ook lekker hoog! En beweegt ook in m'n bekken.. Geen pijn! Klinkt dit al iets als beginnende bevalling of komt doordat ik gewoon ziek ben?
Gefeliciteerd met layla!!! Hoop dat alles goed gaat!! Enne foto's zijn welkom!!!!! )))) Voor de rest rustig hier hoop dat jullie liggen te persen!!!!
Isolabella gefeliciteerd! !! Nu lekker genieten van de kleine uk. Hier visite dus geen tijd voor hier. Geen bevalling dus Helaas
Gefeliciteerd Isolabella!! Geniet er van! Misschien wil je nog de cm's en het gewicht delen, is leuk voor de lijst
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ Isolabella - 1e kindje - 31 ♥meisje♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥ 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥ 30 juli Nicky1989 - 1e kindje - 25 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 12 meisjes 8 jongens 5 verrassingen Afspraken 17 jul - 4dogs82 - afspraak vk 20 jul - Flengeltje - afspraak vk 20 jul - LadyL - afspraak vk 22 jul - Gember - afspraak vk 24 jul - 4dogs82 - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ 27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm 28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm 14 juli, Isolabella - week 38.6 - ♥ dochter ♥ L.ayla - .... gr. - .. cm 17 juli, Mriek88 - week 40.1 - ♥ zoon ♥ ... - .... gr. - .. cm ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Gefeliciteerd isolabella! Hier krampen weggetrokken maar ben dood en dood moe van de bekkenpijn en buikkramp hele dag....dus probeer lange nacht te maken
Gefeliciteerd met jullie meisje, Isolabella! Zeg, waar blijven de jongens? Hier ook nog altijd rustig, merk wel meteen dat ik geen middagdutje heb gedaan. Denk dat ik het niet al te laat ga maken vanavond. Morgen high tea met een netwerkvereniging, dus moet dan ook genoeg energie hebben. Fijne avond allemaal!
Nou dames na de gebroken nachten even mijn korte verhaal. Van donderdag op vrijdag werd ik om 11 uur wakker met een onrustig rommelig gevoel, gedoucht en ging niet weg dus dacht zelf al weeeen gelijk om de vijf min. Moeder gebeld voor dochter op te halen (uiteindelijk bleef mn moeder bij ons slapen zodat mn dochter gewoon in dr bedje kon blijven liggen). Om half 1 was de verloskundige er en die zei dat ik gelijk al op 5 cm zat. Spullen bij elkaar gepakt en richting zkekenhuis, daar om 13.30 uur liepen we de afdeling op met weeen om de twee a drie minutwn. Ik twee keer plassen nog toen op bed gaan liggen en om 2 voor 2 na drie min persen was onze zoon Mees er. Echt een beer van een man 3910 gr en 53 cm. Geen hechtingen of iets dus nadat ik geplast had om 5 uur mochten we naar huis. Ik heb een leuke kraamhulp die van aanpakken houdt. ik geniet volop!!
Sooooo wat goed!!!! Mees wat een leuke naam!!! Ik ben erg nieuwsgierig hoe hij er uit ziet!! En groot ja poeh!! Nou lekker genieten!!!