Pff hier wakker met veel pijn onder in de rug 😔 voelt als de nieren. Goed uitplussen wouw al niet goed lukken afgelopen paar dagen dus zo even een potje wegbrengen naar de HA.
Mam1991 sterkte. .. Hier weer 2 keer wakker, dat is zo vermoeiend, en overdag slapen doe ik niet, ja viel nog wel eens op de bank in slaap, maar dat kan nu ook niet door de drukte in huis, en echt naar bed kan ik gewoon niet. Half 11 weer naar de gyn, kijken wat hij zegt. Uk doet het nog prima , gister wilde die door mijn buik zo duwen dat die deed haha
Weer geen babynieuws! Hier ook wakker met pijn.. Maar vooral in de onderbuik.. Nare steken! Mam1991 sterkte! Kimberley wat vervelend dat je je rust niet kan pakken Moiella, jeetje wat spannend! Een natuurlijke stuitligging! Hier ook straks weer op controle, maar zal niks indrukwekkends zijn gok ik
Geen babies vannacht?? Uiteindelijk heb ik nog 3 uurtjes kunnen slapen, maar voel me erg brak. Straks even stofzuigen en dweilen, verder rustig aan. Morgen maak ik wat maaltijden vooruit voor de vriezer. Jullie nog wilde plannen? De baby zat me vannacht toch te draaien en te doen, zeker in m'n bekken. Kom er maar uit dan, zei ik nog. Nou ja... Mikjez, succes bij controle! Ben benieuwd of er wat beweging in zit! Geduld hebben is inderdaad een schone zaak, maar veeeeel makkelijker gezegd dan gedaan. Kimberly, wat vervelend dat je niet wat meer rust kunt nemen... Mam, hoop dat het geen blaasontsteking is. Goed dat je het laat nakijken! Flengeltje, succes bij de controle!
ahh jammer geen baby's.. Mam wat vervelend.. Ik heb soms het idee dat ze in stuit ligt mn buik is dan helemaal vierkant.. maar op de controle ligt ze altijd netjes met dr koppie naar benenden.. zal het morgen eens vragen of het kan. Voel er ook wel minder, maar niet zo weinig dat ik me zorgen maak of zou ik wel moeten bellen? Voel haar regelmatig maar het is geen stuiterbal meer die een half uur lang een feestje bouwt in mn buik. Elke ochgtend wordt ik wakker en baal ik dat het niet begonnen is, maar eigelijk kan het ook prima overdag beginnen toch?
Hier ook nog geen baby helaas! Kan er soms echt mega sago van worden. Kom er nou maar gewoon uit... Maar mee, meneer zit nog lekker feest te vieren in mijn buik 😁.
Liesje hier idd ook dat ik m minder voel, maar niet zorgwekkend. Wordt lekker vol daarbinnen huisje wordt te klein langzamerhand! Ik hoop zelfs overdag te bevallen, omdat mijn nachten nog erg goed zijn! Lekker uitgerust de bevalling in lijkt me niet heel erg verkeerd! Maaaar ik weet niet of babe er ook zo over denkt natuurlijk! Hebben sommige van jullie ook het idee dat de kleine een dag/nacht ritme heeft in de buik? Ik denk steeds dat de kleine snachts veel slaapt en overdag wakker is.. Als ik snachts naar de wc ga, wordt hij pas bewegelijk als ik al heb gelopen of al terug ben in bed! S ochtends ook n rustige baby totdat ik onder de douche sta! Maar kan schijn zijn, aangezien ik zelf snachts niks door kan hebben doordat ik slaap!
Ja flengeltje ik merk ook een soort ritme 😊 leuk he! Hier bij de vk geweest, ze doen niet aan strippen voor de 41 weken 😢 dus moet gewoon wachten, dus we leven maar verder op paracetamol. Over 1,5 uur bellen voor de urine uitslag. Wat gaan jullie doen vandaag? De dag duurt nig kang en weet nu al niet zo goed wat ik kan gaan doen haha.
Hier ook geen baby en wel een slechte nacht gehad. Veel last van mijn schouders als ik weer te lang op een kant gelegen had, drie keer eruit om te plassen... Ik heb het ook ontzettend warm de hele tijd, slaap al tijden zonder deken en heb vaak ook overdag ineens opvliegers. Kimberly en Nicky, dat lijkt me heel naar om te horen, ook als het niet zo is bedoeld. Het zal ook wel heel lastig zijn met bonuskinderen... Gember, bij mij is alles ook al tijden opgezet ja, dat hoort er allemaal bij (beter doorbloed). Vanmiddag naar de vk, laatste afspraak voor mijn uitgerekende datum! Gek idee dat we dan voor de zekerheid alsnog een afspraak zullen inplannen voor daarna. Heb zelf nog altijd een sterk voorgevoel dat de baby een paar dagen te vroeg zal komen, maar die kans wordt wel steeds kleiner natuurlijk
Flengeltje, ik heb ook een idee dat de baby een ritme heeft. 's morgens heel rustig en 's avonds laat wat drukker. Zelfs een periode gehad dat hij elke dag rond 23.15 uur de hik maar daar houdt ie zich nu niet meer aan.
Ik werd om half 10 pas wakker, maar heb echt een rot nacht gehad, ben wel 10x wakker geweest door pijn in mn bekken kussen tussen mn benen hielp niks... maakte ook niet uit hoe ik lag, na 2min deed het pijn hoop niet dat dat nu iedere nacht zo gaat zijn, gelukkig voor de verandering geen last van maagzuur gehad
Hier vanochtend 5 flinke voorweeen ik dscht kom maar door....en toen hielden ze weer op. Heb gister behoorlijke hartkloppingen gehad (snelle hartslag en soms slaat ie er 1 of 2 over?) in het verleden ook ritmestoornissen gehad (onschuldige is goed onserzocht) maar nu had ik t vanmorgen weer. Hoort dag erbij?
Hier ook nog geen baby en ook geen tekenen dat t snel zou kunnen beginnen. Maar dat had ik de eerste ook niet. @liesje12345: bevalling kan idd ook overdag beginnen. Ik ben blij als t dit keer overdag zou beginnen. Heb nog redelijke nachten dus dan ben ik nog fit als t zou beginnen. Bevalling van mn dochter begon met gebroken vliezen om 0.30u snachts in bed. Hele nacht niet geslapen van de adrenaline en spanning maar de weeen kwamen pas smiddags. Om 23.09 is ze toen geboren dus de nacht die daarna kwam ook nauwelijks geslapen. Ik hoop dus op dat t in de ochtend begint dit keer. @nicky: heb soms ook hartkloppingen, geen idee waarvan. Misschien hormonaal ofzo. Had t altijd rond mn menstruaties.
Haha jeetje is het echt zo raar dat ik bij voorhand al de pil in huis wil hebben? Ik was van de week naar de huisarts gegaan voor een receptje voor de pil. Zit hij vervolgens naar mijn buik te staren. Dus ik van Ja dan heb ik het alvast in huis, en even om te informeren wanneer ik dan precies moet beginnen na de bevalling want dat weet ik niet zo goed. Ow ja logisch, zegt hij dan. En net naar de apotheek geweest voor mijn gebruikelijke medicijnen en de pil dus. (minipil trouwens in verband met borstvoeding) en ik zeg alleen dat ik voor mijn medicijnen kom. Zij zoekt het op en loopt naar achter, en komt vervolgens terug: "eh, klopt het dat je de pil hebt voorgeschreven gekregen?" en ik dus weer ja ik ga bijna bevallen dus wou het alvast ik huis hebben voor na de bevalling. Ah oké, zegt ze dan. Wat is de datum? Ik begreep haar echter niet dus ik antwoord: "het is vandaag de 20ste" en snapte niet waarom ze dat vroeg. Begint ze te lachen: " Nee de datum dat je uitgerekent bent bent." En ik antwoord over twee dagen. Tsja het lijkt mij best normaal dit alvast van te voren te regelen. Maargoed moet om eerlijk te zijn bekennen dat er bij mij ook een addertje onder het gras zit. Ik wordt namelijk over drie weken 21, en de pil is tot 21 jaar gratis via de zorgverzekeraar. En aangezien je altijd meteen voor een paar maanden meekrijgt. Ik weet eigenlijk ook niet wat het anders gekost heeft hoor, maar dacht, ach zo heb ik toch nog een aantal maanden gratis anticonceptie. Verder hier nog steeds alles rustig. Apart om te bedenken dat ik over twee dagen al ben uitgerekend! Ik had eigenlijk eerst gedacht dat ik de 40 weken niet ging halen, maar begin nu steeds meer te denken dat het nog wel even kan gaan duren.. Achja, zo even lunchen en dan het huis boenen. Heb dit weekend niks gedaan en het huis in dan meteen een bende mijn nesteldrang knaagt aan me Ach misschien helpt het schoonmaken het wel op gang. De rest ook allemaal succes vandaag.
Zo bij de gyn geweest, alles weer goed. Dus gewoon afwachten maar. volgende week laatste controle bij de poli , bij mijn "vaste" gynaecoloog Maar goed hopelijk is die daarvoor er al uit
@mamasophia snap dat je het vast thuis wil hebben snap ook de dokter en apotheek wel want die eerste paar weken is sex toch taboe... Ik zit te denken over een koperspiraal (ik en hormonen gaan niet zo goed samen) na de tijd. Iemand hier ervaring mee? Mirena was niet zon succes bij mij door een baarmoederinfectie destijds na plaatsen. Hier rustig, wel af en toe een voorwee....maar niks spannebds. wel véél slijmverlies en erg donkere (?) urine. Verder is mn hart een beetje van de wap. Maar lig nu even rustig en heb dan nog minimaal 120 bpm. Word horendol van alle issie er al appjes. Blegh nee hij is er nog niet maar....nog 5 nachtjes slapen en dan word ik ingeleid
Dat is ook gek ik heb ook donkere urine.. Zat me net af te vragen hoe dat nou kan want heb gewoon genoeg gedronken.. Maar hopen dat het een voorteken is voor ons dan
Moet ook af en toe wel lachen om mezelf, elke verandering in mn lichaam zie ik als een voorteken.. Zoals die donkere urine.. Terwijl het waarschijnlijk gewoon helemaal niks betekend haha