Vlindermama, wat naar zeg zo'n dag en wat vervelend dat het dan niet gewoon doorzet! Die druk en dat beurse gevoel herken ik zeker. Bij mij voelt het ook alsof m'n heupen/bekken bijna uit elkaar wordt geduwd door het hoofdje, heel raar.
Gefeliciteerd! ! Toch nog babynieuws vandaag 😄 geniet van je kleine meisje en wat een mooie naam!
Gefeliciteerd Monique!! Vlindermama, wat naar! Kunnen ze je niet een beetje op weg helpen in het ziekenhuis?
Gefeliciteerd Monique! Leuke naam. Qua anticonceptie denk ik aan een koper of een Mirenaspiraal. Vl gebruikt momenteel methotrexaat en dus mag zwanger worden absoluut niet! Niet dat ik dat meteen ook al weer zou willen.
hoi dames. ik ben actief in het oktober topic maar lees hier dagelijks mee. spannend jullie verhalen symptomen en bevallingen te lezen. de kans ik groot dat ons ventje te vroeg zal komen. ik wou eens vragen wat er jullie valies zit en voor de baby voor in het ziekenhuis? ik heb geen idee en wil mijn tas een van dezer dagen al maar maken. laat jullie kindjes maar komen succes!
Welkom!!! Ik had een halve vlucht tas want mijn baby was in eens van plan heel vroeg te komen, maar ik moest ook ineens 3 dagen blijven en ze zeggen op de lijstjes van internet 2 pakjes in 2 maten maar ik had er dus meer nodig! Verder staan er op internet ( via Google) heeeel veel lijstjes die je kunt gebruiken!! Daar kun je vast je tas wel mee samen stellen!! En als je wat vergeet is heus niet erg je kunt ook nog dingen laten halen!!!
Gefeliciteerd Monique! Ik hoop dat je herstel voorspoedig gaat en dat je lekker kunt genieten van jullie kleintje. Sorry, even niet de energie om op iedereen te reageren... Anticonceptie: wij zijn onverklaard verminderd vruchtbaar en de anticonceptie die ik hiervoor gebruikte (nuvaring) had best een hoop bijwerkingen die voor een deel pas achteraf bekend werden, dus dat wil ik niet nog eens. We hebben besloten om in eerste instantie condooms te gebruiken en als we voor een tweede zouden willen gaan, dan laten we die weer achterwege. Heb vanmiddag mijn middagdutje gemist en vanavond op kraamvisite, dus denk dat ik vrij vroeg omval. Verder was alles goed op controle vanmiddag. De vk schatte trouwens dat de baby nu zo'n 3600-3700 gram is. De lengte heeft ze niet geschat.
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ Inges - 1e kindje? - ?? ♥Verrassing♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ Isolabella - 1e kindje - 31 ♥meisje♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥ 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ 27 juli Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥ Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥ 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥ 30 juli Nicky1989 - 1e kindje - 25 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 12 meisjes 8 jongens 5 verrassingen Afspraken 21 jul - MissRedDragon - afspraak vk 22 jul - Gember - afspraak vk 24 jul - 4dogs82 - afspraak vk 28 jul - LadyL - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ 27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm 28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm 14 juli, Isolabella - week 38.6 - ♥ dochter ♥ L.ayla - .... gr. - .. cm 17 juli, Mriek88 - week 40.1 - ♥ zoon ♥ Mees - 3910 gr. - 53 cm 18 juli, Vlindertje90 - week 40.0 - ♥ dochter ♥ E. - 3040 gr. - 49 cm 20 juli, monique7 - week 39.6 - ♥ dochter ♥ Z.oe - 3400 gr. - .. cm ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
Gember, nee ik heb wel op bed gelegen vanmiddag, maar ik kon niet slapen Vervelend voor je zeg, steeds voorweeën LadyL, wist ik niet, zijn jullie wel "vanzelf" zwanger geworden of ook mmm? Anti conceptie, hier ook onverklaard verminderd vruchtbaar, dus ik ga ook niet meer aan de pil. Eerste half jaar condooms en we willen zsm voor een 2e gaan want we weten niet hoe lang het zal duren en mijn man heeft iets aan zijn blaas spier waarvoor hij eigenlijk geopereerd moet worden, maar na die operatie zal hij waarschijnlijk zo goed als onvruchtbaar worden, dus dan laat hij zich maar direct steriliseren.
Wij doen het extreem, knip knip voor meneer hormonen wil ik niet meer in mijn lichaam, en kinderen willen we hierna niet meer dus dit is de beste oplossing
Even kijken ik heb in mijn vluchttas Voor de baby -2 rompertjes, een met korte en een met lange mouwen -2 broekjes - 1 paar sokjes (een broekje heeft al voetjes) -2 mutsjes -1 onesie -Omslagdoek Voor mij -3 onderbroeken (je weet maar nooit ) -Nachtjapon om in te bevallen -T-shirt voor naar huis -Oplader -Twee tijdschriften -Snoepjes -medicijnen -kam, tandenborstel en tandpasta
Bedankt dames voor de info van de vlucht tassen hier in belgie is het 4 a 5 dagen in het ziekenhuis blijven.. zal er deze of komende week maar eens aan beginnen. veel succes en ik blijf meelezen
Voor mij hetzelfde als Seurebeure haha. Ons meisje kwam ook te vroeg dus halve tas klaar. Wij hadden er dit in zitten: Verschillende pakjes voor de kleine. Paar mutsjes Rompertjes Omslagdoek Nachtkleding voor mij Schoon ondergoed Schone kleding Voedingsbh Toiletartikelen Camera Oplader Telefoonlader Portemonnee met id kaart en verzekeringspasje Druivensuiker Dingetjes voor vermaak (puzzelboekje e.d.) Dat was het wel volgens mij
Ik moet nogsteeds mn tas in gaan pakken Straks maar eens kijken wat ik allemaal mee neem, misschien dat de baby dan denkt dat t echt tijd is nu. @monique: Gefeliciteerd!
Ik heb 1 setje 50 en 1 setje 56 in de tas ( met romper.) 1 paar sokjes 1 mutsje, al wil ik nog een nieuwe halen Voor mezelf : 2 shirts 1 voor tijdens 1 voor na de bevalling eventueel , 2 onderbroeken voedingsbh, trainingsbroek en shirt om naar huis te gaan. slippers om mee te douchen, misschien nog een badjas mee. Verder moet ik nog even dextro halen wat drinken en snoepjes ofzo ooh en de camera uiteraard! Volgeladen en klaar voor gebruik Ohja lader van de telefoon en een boek. en niet onbelangrijk de maxi cosi staat ook paraat
Zo... M'n telefoon staat uit. Word gek vandaag van alle mensen die appen en bellen. Lief hoor dat iedereen wil weten hoe het gaat maat ik heb er zowat een dagtaak aan 😁
PrettyGreenEye, zo te zien heb je al aardig wat info over de vluchttas. Veel succes ermee! LadyL, wist het ook niet van jullie. Nuvaring heb ik ook een tijdje gehad, maar is ook niet zo goed inderdaad. Liefst zou ik nooit meer hormonen gebruiken, maar voor die tussenfase doe ik het toch maar... Wat een mooi gewicht schatte je vk! Super! Boehooooeeee ben zo klaar met die voorweeën!!! Grrrrrrr!!! :x Laat nou eens zien dat jullie échte weeën zijn!
Gefeliciteerd Monique en Vlindertje! Super leuk al die bevallingen ineens . Ik ben wat minder actief de laatste tijd, maar dit heeft te maken met de verhuizing. Nu is gelukkig de rust een beetje wedergekeerd, dus zal aankomende tijd weer wat actiever zijn haha.