Succes de komende dag(en) Baby!! Hier weer een rot nacht, zere bekken èn maagzuur Schattige echo Kimberly! Fijn dat het goed gaat Mriek!
Bleuh, weer niks. Gisteravond twee uur lang behoorlijk stevige "weeën" gehad die iedere 6-8 minuten kwamen. Ik dacht dat het echt eindelijk begonnen was want had nog geen een keer zoon pijn gehad. We besloten toen nog even te slapen om nog wat rust te pakken mocht het inderdaad door gaan zetten, maar nee hoor. Word vanochtend gewoon weer wakker alsof er niks aan de hand is.
Spannend Baby86! !!! Succes! Ik wil graag nog weg haha. Lekker naar het strand maar goed dat is ruim 2 uur treinen Ben het thuis zitten of in het huis zijn wel even zat.
Spannend Baby86! Succes!! Hier ook geen nieuws, slijmprop zit er nog altijd in zelfs. Ik heb gelukkig een vrij goede nacht gehad, moest er een keer uit. Ben wel nog een paar keer wakker geworden, maar kon vrij snel weer inslapen. Geen krampen gehad vannacht (voor de verandering), even gebruik gemaakt van de goede ochtend en het mooie weer door de hoes van de bank in de was te gooien, dan kan die straks buiten drogen in de zon. Vanmiddag weer thee met de meiden van mijn cursus en verder niks gepland, lekker rommelen in huis en series kijken. Succes voor alle dames die het zwaar hebben!!
Echt he MANNEN , ik heb erg veel moeite moeten doen voor een terrasvijvertje. nu staat dat ding eindelijk , 7 visjes erin filter werkt eindelijk. ik helemaal happy, stuurt hij een foto vanuit mijn postwijk ( die hij nu loopt) ik he de vijver uit straat .... zegt vl ja ze doen hem weg ze nemen een grotere.... uhm dus? Volgens mij heeft vl er erg veel belang bij ding is groter dan wat we nu hebben. mafkees dat het er is haha. Hij wilde helemaal geen vijver, zwaar tegen zelfs , maar omdat die wist dat ik al JAREN een vijver wilde overstag gegaan. ik doe het nog netjes met een klein vijvertje, komt hij straks met een joekel aanzetten zeker
Af en toe wat krampen maar nog geen heftige weeen.. ma ben als n dolle door t huis heen gaan poetsen stofzuigen etc. terwijl eigenlijk alles gewoon brandschoon is (weet ik ook wel ) ma heb geen rust anders.. ga nu zo ff eten, douchen en na bed en hopelijk komt de boel dan op gang..zolang ik geen rust heb gebeurt dat toch niet
Baby86 spannend Hoop dat ie snel komt. Kimberley, mijn man die had ook nooit wat met vijvers totdat ik in zijn leven kwam Ik had bij mijn ouders Japanse Koi die nakweek hadden gehad en toen ik met mijn man samen ging wonen hebben we deze koi in huis op laten groeien. En nu ligt er een vijver in de tuin van 3m lengte bij 3,5m breedte bij 2m diep, waar nog naast een plantenfilter zit van 3,5 bij 1 bij 1,5m. En onder de veranda die nog geplaatst moet worden zitten de filterlijn die mijn man helemaal zelf bedacht heeft. Maarja door mij hebben we ook een bak met tropische vissen binnen, een groot terrarium met 2 leguanen en een klein terrarium met 2 Madagaskar daggekko's. Oh jah en de hond komt ook eigenlijk door mij omdat ik werkeloos werd en toch iets te doen moest hebben. Dus tjah 1 grote beestenbende hier in huis En dan komt er ook nog een kindje bij Lekker druk in huis, maar wel gezellig druk. Vanmorgen ook nog naar de verloskundige geweest. Begin nu wel steeds meer last te krijgen van mijn heupen/bekken. Dus ze ging weer voelen hoe ons kindje ligt. En ze zei ooooh die ligt ver naar beneden, geen wonder dat je er last van hebt. Hoofdje ligt compleet onder mijn schaambeen en schouders in de bekken. Maar nog geen ontsluiting niets... Ze vroeg ook aan mij denk je dat je de 40 weken nog gaat halen of denk je dat ie eerder komt. Ik zei nou ik denk dat ik over de 40 weken heen ga, maar het kan natuurlijk ook eerder komen. We zijn op alles voorbereid. Mijn man die is service monteur Benelux. Gelukkig hoeft hij deze dagen niet meer buiten Nederland aan de slag, en wanneer het zover is mag hij meteen zijn werk laten liggen en naar huis komen en dan word er een invaller voor m geregeld per direct. Is soms best wel grappig, dan bel ik m voor een probleempje of zoiets en dan is het direct als eerste wat ik hoor, moet ik naar huis komen? hahahahaha mijn man staat ook echt op springen wat dat betreft die wil zijn kleine ook eindelijk in de armen sluiten.
Gefeliciteerd Monique!! En jeeeeetje wat spannend Baby! Ik lig al een tijdje voor pampus.. Onwijze maagzuur en gister het hele huis gesopt! Toch net nog even winkel geweest, zodat wel alles in huis is.. Vnavond gaan we barbecuen bij vrienden, dus hopelijk niks geks! Eigenlijk iets te veel van t goede naar mijn idee! Controle was gister goed! Kleine wordt niet meer zo groot geschat! 3600 gram bij 40 weken! Ik heb even de energie niet om op iedereen te reageren, sorry! Ik ga verder met gele vla eten en alle tips tegen brandend maagzuur zijn welkom
Hebben ze gevoeld mrd of je ontsluiting hebt? Hoop dat ze zo even wilt kijken. Ben Niet Te Genieten Vandaag. Nergens zin in bah, nog maar wat schoongemaakt. Elke dag wel een smsje van iemand of het al begonnen is. Heel lief hoor maar begint wel irritant te worden alsof ik het iedereen laat weten als het begonnen is , nou echt niet
Spannend baby! Veel succes! Ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben (zal niet de enige zijn ) ben er nu echt klaar mee.. Ben helemaal verrot omdat ik slecht slaap en heb eigenlijk ook helemaal nergens meer zin in.. Laat de kleine man maar komen hoor!!
babytas is klaar.. denk ik zijn er dingen die ik anders moet inpakken of moet voorzien voor vroeg geboorte? wat er nu inzit: -tutje -knuffeltje -sokjes -mutsje -slabbetjes -dekentje -badcape -2 tetra washandjes en 2 tetra doeken -rompertjes en kleertjes in 50 en 56 -luiers -verzorgingsproducten, termometer, billen doekjes.. alle tips zijn welkom
Ja liesje idd hebben ze gecontroleerd omdat ie al zo enorm diep zit. Wat is het hier rustig vandaag, of zit iedereen in de weeën? En is er een babyboom