@Baby86, goh ik dacht altijd dat ze iemand nooit langer dan 24 uur met gebroken vliezen lieten lopen? Maargoed nog eventjes geduld dus, hoop voor je dat het vandaag spontaan begint. Hier rustig. Vandaag 40 weken, bleuh ik wil mijn baby! De afgelopen nachten slaap ik eigenlijk opvallend goed. Af en toe eruit om te plassen maar verder slaap ik wel door. Ook de voorweeën zijn een stuk minder geworden. Ik begin echt het gevoel te krijgen dat ik de 42 weken ga halen. Tsja beetje moed blijven houden! Het lijkt me wel ontzettend leuk als ze gewoon vandaag op de uitgerekende datum komt. We zullen zien. Niet echt heel veel op de planning staan verder. Gisteren was ik even wezen winkelen maar hield dat nog geen uurtje vol met lopen, ben daarom nu een beetje sceptisch met activiteiten buiten de deur ondernemen. Ik denk dan maar weer thuis zitten opruimen, en schoonmaken, zoals altijd. Morgen trouwens weer naar de verloskundige, ik ga dan wel even vragen of ze wil kijken of er al wat gaande is daar beneden. Is het normaal dat ze dat nog niet heeft gecheckt voor de 40 weken? Ik lees aardig vaak dat vrouwen al weten dat ze 1 of 2 cm ontsluiting hebben en dat soort dingen.
Hier super geslapen vannacht. Helaas wel weer wakker geworden zonder weeën of een baby die in het wiegje ligt 😜. Ook vl klaagt elke ochtend dat ie nu weer naar z'n werk moet. Zodra de baby er is, heeft ie namelijk drie weken vrij. @mamasophia, volgens mij is het vrij normaal dat ze niet kijken hoor. Bij mij zelfs met 40 weken niet gebeurd. @baby86, balen zeg dat het niet doorzet. Ik moet vrijdag naar de vk. Krijg dan een echo en moet dan ook een afspraak maken in het ziekenhuis voor ctg. Morgen 41 weken, zucht... Zou ie ooit nog komen??
Normaal kijken ze niet. Pas als je vliezen breken of je weeen hebt volgens mij. Alleen omdst ik gestript ben weet ik hoeveel ontsluiting ik heb. Hoop dat er snel babys komen...
Nou echt he... Nu al eigenwijze kerels. 'T zit er vroeg in. Of het worden van die onwijze moederskindjes die tot hun 50e thuis wonen 😜😜😜
bedankt voor het positieve in je berichtje over de baby van je nichtje. longrijpings prik wilde ze nu nog niet zetten.. pas als ze echt denkt dat hij snel geboren zal worden. opzich wel een geruststelling dat ze nu dus nog niet denkt dat hij er volgende week zal zijn.. helaas weet je dat niet op voorhand natuurlijk. voor de rest nog niet zoveel uitleg gekregen. volgende week een heel vragen lijstje om te stellen. mijn partner doet zijn best.. altijd was ik de optimist en hij de pessimist, nu precies helemaal omgekeerd. hij weet ook niet hoe om te gaan met de emoties en wat ons te wachten kan staan. hij probeert het huishouden wat te doen, maar is moeilijk voor mij om dat uit handen te geven en dingen te zien gebeuren dat het niet is zoals ik het doe.. maarja op naar volgende week!
Alsjeblieft niet zeg 😂😂 haha. Hier ook nog alles rustig. Heb weer weinig geslapen helaas. Vanmiddag komt m'n beste vriendin gezellig langs thee drinken 😊 lekker rustige dag vandaag.
Ik ben het thuis zitten zo zat, de muren komen op me af, maar veel doen kan ik niet. zeker niet in de buurt Wil nog steeds graag naar het strand maar goed ruim 2 uur die kant op durf ik niet meer. en elke keer als de dag voorbij is gegaan zonder dat er iets is gebeurd baal ik dat ik toch niet ben geweest. En nu zit ik hier weer, mmmm wat te doen. ben bang dat het weer een dag neuspeuteren is, vervelen dus ...
Hier is ook alles nog rustig. vanochtend met man lief mee gefietst naar het werk en daarna met mijn dochter boodschappen gedaan. Straks nog even de laatste ramen lappen en dan heb ik genoeg gedaan voor vandaag haha. Nu wel weer wat meer last van slijm verlies maar voor de rest niets aan het handje. Ik wordt ook enorm ongeduldig haha.
Blij dat ikm boven de winkels woon, heb ik nog een uitje. Verder ben ik het thuis zitten ook wel zat. Gelukkig werkt vl 2 dagen per week thuis en komt m'n moeder zo af en toe langs. Kijk veel domme tv-programma's op TLC 😁. Secretly pregnant is wel m'n favoriet 😉
Goedemorgen! Seurebeure wat een schatje is Sun toch! Hier ook veel mensen die elke dag appen of bellen of het al begonnen is.. Pfff.. Ze horen t als het er is hoor! Balen baby, dat de kleine er nog niet is! Toch denkik dat elke afgeronde cm wel fijn zal zijn! Nu hopen dat het snel doorzet! Prettygreeneyes bah wat een spannende tijd zal het zijn voor jullie! Ik hoop dat het mooi 37 weekjes uit lukt te zitten! Dikke knuff! Haha hier ook een jongetje dat nog wel lekker zit geloof ik Hier ook elke paar uur wakker, om vervolgens weer in slaap te kunnen vallen, maar vooral door het vreselijke zweten snachts! Ik heb het matje al van bed af gegooid om dat het echt niet meer te doen was. Slaap al zonder kleren en met alleen een lakentje slapen is weer te koud om in slaap te kunnen vallen.. Door het vreselijke vocht vasthouden heb ik allemaal doorligplekken van elk gevormde plooi in bed.. Maaaar gelukkig duurt het nu niet lang meer! Maagzuur is wel weg! Gelukkig!
Hier even wasje gedaan...en nu helemaal op. Das echt kutte aan mn bekkenpijn kan nu dus rest van de dag liggen. Bah
Pff ik heb een vriendin en die appt mij binnen een paar minuten 10 keer om te vragen hoe het is. Als ik dan met een half uur niet reageer gaat ze mijn man appen. Ik heb Whats App dus als uit gezet in de vorm dat ze niet kan zien wanneer ik voor het laatst online ben geweest en ze kan de blauwe vinkjes bij mij niet meer zien. Maar nu komt het nu heeft ze gisteren avond mijn ouders opgebeld om te vragen hoe het hier is. Ik zo wat ben je gek geworden. zegt ze ook nog ja ik zie het probleem niet is toch alleen maar interesse. Pff wat kunnen sommige mensen toch vermoeiend zijn zeg!
Oei hardlopertje, dat klinkt eerder als een stalker dan als een vriendin. Vermoeiend hoor. Maandag de webshop van Z8 geplunderd, was sale dus veel voor de helft ☺️
Oh My G hahaha, dat is wel heeeel erg Hardlopertje!! Flengeltje, hier ook zweterige nachten en mn man maar zeuren dat het raam verder dicht moet, dat hij het koud heeft... ik zei "Trek maar een trui aan" Vervelen; ik verveel me nooit. Heb allerlei hobbys waar ik tijd tekort voor kom laatste tijd lees ik t nieuwste boek van Karin Slaughter "mooie meisjes" en ik kijk veel ID tv, mn man is al bang dat ik hem kan vermoorden zonder sporen ook werk ik nog af en toe mijn website bij, dat is een webshop met designs voor kleding, ik maak alleen de designs, de kleding bedrukken en verzenden gaat allemaal buiten mij om, dus mooi lui baantje normaal maak ik ook ontwerpen op aanvraag, maar ik heb mezelf verlof gegeven tot eind sept. Dus als je baby kleding wil met de naam en/of een leuk plaatje voor je baby hoor ik je in sept.wel
Leuke kleertjes Jenn! Z8 voor jongetjes vind ik echt heel leuk! Ik vind vooral die met die "oud mint groene" strikjes heel leuk! Voor meisjes vind ik het vaak te tuttig, ook al vond ik 1 tuniekje heel gaaf en die heb ik via marktplaats gevonden, was nergens meer te krijgen, dus had een "gezocht advertentie" geplaatst en iemand had hem zowaar nog nieuw liggen wel in maat 80, maar ja, dan heeft ze die maar vast Gister binnen gekregen, ook nog een 2e hands Molo shirtje, ik vind Molo zooo leuk, ook voor jongetjes trouwens, maar je moet er wel van houden, het is erg druk
En deze Molo shirtjes en tuniekjes heb ik de laatste tijd al binnen weten te slepen nieuw vind ik het te duur, maar zgan via MP is me tot nu toe nog niet tegen gevallen ja 1x waren de zoompjes flink pluizig, toen heb ik 5euro (van de 12,50) terug geëist en gekregen