16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Goed van je dat je het duidelijk hebt gemaakt Gember!

Wij wilde eigenlijk ook niemand inlichten als het begonnen is.
    Maar we zitten met de hond.
    Wilde het eigenlijk aan de buren vragen maar ml ziet dat niet zitten.
    We gaan dus uiteindelijk alsnog mensen inlichten dat het is begonnen of in ieder geval dat we naar het ziekenhuis gaan.
    Eerder vind ik het niet nodig.
    Heb het liefst dat mijn ouders de hond pas ophalen als wij al weg zijn. Hoef ik ze ook niet te zien haha.
    Verder bellen we ze daarna op met het tijdstip waarop ze welkom zijn. We willen eerst even zelf genieten van ons meisje.

MRD, wat vervelend van je hond!
    Hopelijk gaat de medicatie goed werken en kunnen jullie nog een aantal jaar van haar genieten.
    Heeft ze geen HD?
    Sterkte!

Baby86, wat een super lief pakje!

Haradlopertje, succes met je tentamens!

Slapen is echt waardeloos.
    Kan echt niet meer lekker liggen en ben vreselijk onrustig.
    Dinsdag maar is aankaarten bij de gyn want zo ga ik dat geen 4 weken meer volhouden.

We hebben van de week ook de voorlichtingsavond in het ziekenhuis gehad.
    Moet zeggen dat ik blij ben dat ik ben geweest.
    Heb er wel een goed gevoel bij.
    Alleen het ritje er naar toe zie ik niet zitten ondanks dat het maar een kwartiertje is ofzo.
    En ik hoop dat ze 's nachts komt! We moeten gewoon door de hoofdingang naar binnen. Zit je dan lekker je weeën weg te puffen terwijl het halve ziekenhuis naar je zit te staren.
    Dat ze dat niet anders hebben gedaan kan ik echt niet begrijpen.

2. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Slapen, wat een hel! Lijkt wel alsof ik het verleerd ben. Ik was er altijd heel goed in, maar nu ... :(

Als alles gaat volgens plan dan beval ik in het Bevalcentrum. Zonder complicaties moet je binnen drie uur weer naar huis. We zullen dan ook de familie pas inlichten als we weer thuis zijn zodat we eerst nog even lekke met z'n 3-en kunnen zijn. Bij m'n schoonzus stond namelijk al de hele familie op de gang toen bij haar de hechtingen nog moesten worden gezet. Aangezien vl z'n ouders zijn gescheiden en allebei zijn hertrouwd, zijn dat dus 6 man. Lijkt me zo vreselijk dat ik dat echt niet wil. Mocht er wel iets mis gaan dan bellen we pas als ik weer bij ben oid.

3. Baby86

Baby86 Actief lid

29 jan 2012
    254
    0
    0
    Hier vannacht ook weer slecht geslapen..ml ging er om 5.00 uit voor zijn werk toen werd ik ook wakker..tijdje wakker gelegen en toen ik bijna sliep stond me dochter aan me bed om 5.45..pffff gelukkig ging ze lekker bij me liggen en hebben we samen nog 2 uurtjes geslapen..
    Hier verder ENORM last van nesteldrang! Heb van die pakjes met allesreiniger doekjes, nou vd week ging er wel een pakje per dag door heen!! Haha en me dochter is net zo erg die neemt het helemaal van me over en poetst ook alles en wil werkelijk overal bij helpen, heel lief maar ook wel is niet handig..
    Qua familie bellen na de bevalling, we zien dan wel hoe het gaat..ik weet niet hoe t allemaal gaat lopen dus we zien het wel. Onze dochter gaat naar mijn ouders dus die zullen wel als eerst op de hoogte zijn, mijn schoonouders zijn helaas allebei al overleden.
    Mijn zusjes en ml zijn broertje zullen daarna wel op de hoogte gebracht worden, en verder zien we het wel. ;) wil eigenlijk eerst onze dochter haar zusje laten zien maarja me ouders zullen toch met haar mee komen ;)

4. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Das ook waardeloos geregeld Beeb dat je door de hoofdingang moet. Bij ons moet je via spoedeisende hulp. Toen ik een ctg moest laten maken omdat ik ons ventje niet meer voelde, moesten we al via spoedeisende.

5. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Schattig pakje baby86!

Sneu voor je hond MRD, hopelijk helpen de pijnstillers goed!

Ik heb volgende week ook nog 1 tentamen, daarna mag ze van mij wel komen;)! Officieel zou ze morge al mogen komen, maar heb t idee dat ze nog wel even blijft zitten.

Hier lichten we ouders en schoonouders wel in. Vorige keer ook gedaan, kon ook niet anders want vriend werkt bij ze ouders, dus die wisten het sowieso en dan vond ik dat ik me ouders ook maar in moet lichten voordat me schoonmoeder me moeder ging appen. Dit keer moet er ook sowieso een van hen op L passen dus lichten we ze ook allebei wel in denk ik. Bij L kwamen ze pas toen na 2 uur ofzo, dus dat was ook wel prima:) Wil nu eigenlijk eerst even wat tijd met ze 4e maar weet niet of dat gaat lukken.

Ben benieuwd wanneer de babyboom hier gaat beginnen, kan nu toch niet lang meer duren;)!

6. vlindertje90

vlindertje90 Actief lid

12 jun 2012
    176
    0
    16
    Balen trouwens van het slechte slapen:( Hier verschilt het heel erg, de laatste 2 nachten wel redelijk geslapen, maar die nachten daarvoor was echt een drama. Maar nog even volhouden!

7. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Superlief pakje baby86 :)

Wauw, nu nog tentamens maken, weet niet of ik dat zou kunnen. Mijn hoofd is al weken een zeef en ik merk dat ik heeeeeeel veel over de baby, de zwangerschap en de bevalling praat :p Succes allebei!

Het slapen gaat gelukkig weer een stuk beter, geen last van mijn heupen maar wel nog tintelende handen. Hoef nog altijd niet of nauwelijks mijn bed uit om te plassen, dat is ook wel fijn. Hoewel ik dat meteen zou willen ruilen voor vaker plassen door een ingedaald kindje dat goed ligt hoor.

Vanochtend vlak voordat ik wakker werd (ml al beneden aan het ontbijten/rommelen) had ik ineens het gevoel dat iemand heel rustig mijn handen vastpakte. Klinkt misschien raar voor sommigen maar ik had echt even het idee dat mijn oma me wilde vertellen dat het wel goed zou komen. Was heel fijn wakker worden!

Verder hier nog altijd een hoofdje te voelen ter hoogte van mijn navel. Drie dagen moxa heeft nog niks uitgehaald, hoewel het kindje er wel wat meer door gaat bewegen. Ik hoop maar dat de draaipoging lukt!

Vandaag de laatste dag werken, even de laatste losse eindjes afwerken en dan heerlijk verlof! Vanavond lekker borrelen en tapas eten met ml om het te vieren :D Fijne dag allemaal!

8. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    16 juli
    Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥
    Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥

17 juli
    Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥

18 juli
    Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥

19 juli

20 juli
    iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆
    Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥

21 juli
    Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥
    Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥

22 juli
    Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥
    Seurebeure - 1e kindje -33 ♥meisje♥
    Loe - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    MaBad - 1ekindje ♥jongen♥
    Isolabella - 1e kindje -31 ♥meisje♥

23 juli
    Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥
    Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥
    4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥

24 juli
    Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥

25 juli

26 juli
    LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥
    Yvetje1982 - 3e kindje - 32 ♥jongen♥
    Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥

27 juli
    Natalie1 - 1e kindje - 25 ♥meisje♥
    Wijffie75 - 2e kindje - 39 ♥Verrassing♥

28 juli
    Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥
    MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥
    Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥

29 juli

30 juli
    Strijkertje - 2e kindje - 30 ♥jongen♥

31 juli
    Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥

12 meisjes
    9 jongens
    6 verrassingen

Afspraken

26 jun - 4dogs82 - afspraak vk
    26 jun - Kimberly33 - afspraak vk
    29 jun - Mikjez - afspraak vk
    29 jun - LadyL - versiepoging
    29 jun - Mam1991 - liggingsecho vk
    29 jun - Flengeltje - afspraak vk
    01 jul - MissRedDragon - 36 weken echo (ligging/groei) + afspraak vk
    06 jul - Flengeltje - afspraak vk
    10 jul - Hardlopertje - controle gyneacoloog
    13 jul - Mikjez afspraak vk
    13 jul - Flengeltje - afspraak vk
    20 jul - Flengeltje - afspraak vk

Bevallen

4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆

★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
    ★ TicTac
    ★ ladys1987
    ★ Griselda
    ★ PH1
    ★ karlijntje
    ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★

9. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een ego berichtje voor ik op jullie reageer meiden..

Woensdag de verloskundige gebeld op aanraden van meerdere mensen ivm de klachten die ik heb..
    Moest ik toch maar even langskomen en jawel.. bloeddruk iets te hoog!

Dus verwijzing naar het ziekenhuis en eenmaal daar een ctg gehad, bloed- en urineonderzoek.
    Ctg was fantastisch en niks te zien in bloed en urine. alle waarden waren prima!
    Toch voor een laatste controle nog even terug vandaag. Dus eindelijk klaar in dat ziekenhuis hoopte ik..
    Bloeddruk van 125/80, dus prima leek mij..
    Mag ik toch volgende week weer nieuwe onderzoeken doen en weer op controle komen in het ziekenhuis, omdat ze het toch nog in de gaten willen houden..

Stomstomstom.. ik baal zooo..

10. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Hoezo is het stom Flengeltje?
    Ze kunnen het beter in de gaten houden dan dat je vergiftiging ontwikkeld.

11. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kan zelf niet meer autorijden richting het ziekenhuis en iedereen om ons heen is op vakantie.
    Vl kan niet meermaals per week maar vertrekken van werk, dus de taxikosten zullen goed oplopen (€35 heen en €35 terug, is dan wel de laatste zorg die k heb hoor), daarnaast voel ik me 3x ellendig en hoor ik liever telefonisch of van de eigen verloskundige (is hier bijna om de hoek) of alles goed is.

Ik vind het heel fijn dat ze me in de gaten houden, begrijp me niet verkeerd.. maar ik lig nu toch liever in bed en anders alles in 1 dag.. niet over 3 dagen verspreid...

Komt misschien omdat ik het idee heb dat alles een beetje voor niets is, aangezien ik me heel ellendig voel en er nog steeds niets te vinden is in mijn bloed en urine. Verloskundige gaf ook aan dat ik ook gewoon ziek kon zijn en dan maar gewoon een beetje moest uitzieken. Baby is super actief en blij, dus ik maak me geen zorgen.

Hormonen, sorry.. even een klaagdag :D

12. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Dank je
    Het is wel artrose. de huidige medicijnen kreeg ze diaree van. Bleek tarwe en mais zetmeel in te zitten en daar krijgt onze hond een irritatie van in de maag en darmen. Dus nu krijgt ze een ander medicijn en scheelt ook weer dat deze maar 1x per maand gegeven hoeft te worden ipv de andere die iedere dag gegeven moest worden. Dus hopelijk gaat het snel beter.

13. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoihoi! Ik heb hier nog niet eerder mee gepraat, maar ik ga proberen om het de laatste weekjes toch wel regelmatig te doen :D

Ik ben mama van een dochter van bijna 3. En zoals jullie kunnen zien ben ik nu 35weken zwanger!

14. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Welkom, Kellieee :) Op de vorige pagina vind je de bevallingslijst, die kun je zelf aanpassen en je gegevens erbij zetten. Hoe verloopt je zwangerschap tot nu toe?

15. Gember

Gember Niet meer actief

Alle slechte slapers: sterkte! Hier nog zo een! :( Iedere paar uur eruit om te plassen of water te drinken, daarna vaak moeite om weer in slaap te vallen, 10x van kant wisselen, want niets ligt fijn. Verheug me ook niet zo op de warmte volgende week, want dan is het nog moeilijker om te slapen.

Beeb87, wat suf van die zkh-ingang! :(

Kimberly, wat fijn van het slapen! :) Scheelt enorm als je een goede nachtrust hebt. Natuurlijk is het voor je vriend niet leuk, maar ja...jij kunt er ook niks aan doen. :(

Hardlopertje, veel succes met de tentamens! Hoop dat het lukt om het voor de komst van de baby af te ronden, geeft toch rust lijkt me.

Vlindertje90, jij ook succes met het laatste tentamen! :) Ik zou het ook niet kunnen... :( Petje af!

LadyL, balen dat de moxa nog niet heeft gewerkt. Hopelijk werkt de draaipoging maandag wel. Goed dat je je werk nu afrondt en vanavond lekker vieren! :D Wat mooi van dat gevoel voordat je wakker werd. Lief... :)

Flengeltje, heel vervelend al dat gedoe, maar het klinkt wel alsof ze het gewoon goed in de gaten willen houden. Beter te vaak dan te weinig gaan lijkt me. Sterkte!

Gisteren toch wat teveel gedaan. Ik moest opeens onze hele adminstratie reorganiseren en nog heel veel papieren opbergen. Was ook wel nodig, maar ja...nu wel blij dat het af is. Onze opbergmap heeft nu ook een tabje "kids"! :D :D :D Vandaag even echt rustig aan. Lekker op de bank ploffen en film kijken of boek lezen. Morgen zetten ml met een vriend hier de klossen onder het bed. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet! Vrees dat ml dan nog maar net aan langs het bed kan lopen om naar zijn kant te gaan. :)

16. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zelf vergiftiging gehad en echt dat is geen pretje, Flengeltje hoop dat het loos alarm is en blijft en idd gewoon een griepje hebt.

Hier laatste dag gewerkt.
    Sleutel zou opgehaald worden, dus zoals afgesproken half 7 stond ik buiten.
    tot 7 en daarna weggegaan, niemand te zien , pfff ik ga maandag echt niet weer terug, mijn lichaam is het fietsen zat, kleine stukjes rechte en vooral geen bruggen is prima te doen.
    fiets vandaag nog banden van verwisseld, was ook hard nodig, ben geschrokken van hoe groot het zwembad eigenlijk wel was ( had hem ff languit gelegd) dus daar ruimte voor maken , en morgen komt de vijver ook nog eens deze kant op.
    dat wordt wat in ons kleine tuintje :D

17. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    LadyL, geen idee hoe ik dat moet doen.. Kan ik dat gewoon kopieren ofzo? Mijn zs verloopt op zich goed. Alleen wel veel last van mn bekken, op sommige dagen kan ik bijna niet lopen. En het duurt me te lang, als t zou kunnen zou ie van mij al mogen komen hahaha! ;)

18. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Zo dames weer een warme dag vandaag! Gember leef met je mee qua nachten, mijne verlopen zo ongeveer hetzelfde, wordt er wel beetje gek van en idd die hittegolf volgende week. Vandaag veel dingetjes in huis weer gedaan, dat gaat allemaal prima nog als t maar niet teveel in 1 dag wil doen. Ik merk wel gelijk met dit weer dat ik veel vocht vasthoud, verheug me op de weegschaal volgende week bij de vk haha 😜!
    En Flengetje hoop voor je dat t alleen een griepje is maar voor de zekerheid is extra controle nodig anders zouden ze het niet doen!! Succes ermee

19. LadyL

LadyL Bekend lid

30 jun 2014
    669
    0
    0
    vertaler/tekstschrijver
    Utrecht
    Als je bij het berichtje met de lijst op de quote button klikt en dan vooraan en achteraan [quote ] en [ / quote] weghaalt, is alles automatisch al voor je gekopieerd. Dan hoef je alleen nog je eigen gegevens ertussen te zetten :)

Vervelend dat niemand de sleutel kwam ophalen Kimberly! En nu?

Wij hebben net de vierde keer moxa achter de rug, weer minimale beweging... Ik ga zo maar even lekker in bad, even alles van me af proberen te zetten.

20. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Oh LadyL hoop echt dat t werkt en anders maandag. Wel super spannend allemaal

Deel Deze Pagina