Hier nog steeds beetje krampende darmen maar meer niet. Vandaag een ochtendje met mn moeder met de rolstoel. Ontbijten bij v en d en ff boodschappen doen
wel vervelend hoor Gember. Funest voor je nachtrust. Misschien heb je heel veel voorwerk en is je ukkie er zo uit als de bevalling eenmaal begint Is er al wel is gekeken of je ontsluiting hebt?
Geen baby hier, alleen si gewricht pijn. Dacht dat dobberen in een warm zwembad goed was, dit is nu de 2de keer dat mijn gewricht er juist pijn van gaat doen Verder vandaag gaat dochter van vl weer naar huis, de 3 van mij gaan zondag maar hun vader dan is de vakantie weer voorbij. Voor ons dan. Gister nog wat stickers geplakt. Jammer dat uk geen eigen kamer kan hebben maar goed, de kledingkast is op dit moment een goede scheidingswand en die moest wat opgefleurd worden.
Haha ik hoop het! Ik heb al een tijdje ruim 1 cm ontsluiting en m'n bmm is volledig verstreken en zacht.
Maaaaaaarrr weer geen baby.. En al een week zoveel voorweeen snachts.. Hoe moet ik dat gaan doen straks zo uitgeput.... Mijn geduld raakt ook op, sorry Jenn, je bent al veel verder Maken jullie je ook wel eens zorgen of je kleintje helemaal gezond is????
Dit natuurlijk ook omdat hij een slokdarmafwijking kan hebben maar vraag me ook echt af of hij geen down heeft en dat soort dingen. Laatst namelijk gedroomd dat hij down had. Hij zou evengoed heel welkom zijn maar zou er toch echt van schrikken
Ik heb geen idee of er al ontsluiting is. met de 2 ling toen met 31 weken al 2.5 cm ontsluiting, nu niks gecheckt. zal wel goed zijn, heb dan ook amper harde buiken, gewoon zo af en toe.
Vlindermama, wat vervelend die zorgen. Maar heel begrijpelijk! Ondanks dat wij een hele goede score hadden met de combinatie test spookte het wel eens door mijn hoofd dat het alsnog zou kunnen. Hier was een kindje met down ook zeker welkom geweest maar het is wel even andere koek dan een kindje die het niet heeft. Maar meestal hebben ze, als ze down hebben, ook andere afwijkingen. Tegewoordig is er een kleine kans dat het niet opgemerkt word.
Ohw beeb je stelt me wel gerust. Zoon spannend, en met zoveel vrij ga je misschien wel teveel nadenken. Hoe gaat het met je kleine meid??
Ik ben soms meer bang dat er nu iets mis gaat in mn buik of tijdens de bevalling. Hoorde laatst van iemand dat teveel overtijd lopen gevaarlijk kan zijn en om de dag aan de ctg. . zh is 20min rijden om daar dan zovaak heen te gaan leid me dan maar in. Zal het er maandag met de vk over hebben of ze moet eerder komen Maar heb zo^n gevoel dat het nog wel even gaat duren.
Jouw meisje mag inderdaad ook wel komen Liesje! Kan de vk je niet strippen? Met ons meisje gaat alles goed. Ze heeft alleen een verkalkte nekspier en dus een bult in der nek. Niks ernstigs alleen vervelend. Het trekt vanzelf weer weg alleen moet ze wel fysio om het soepel te houden anders heeft ze kans op een scheve nek. Verder zijn we gestopt met bv. Sinds we volledig over gegaan zijn op kv slaapt ze veel beter! Alleen der ontlasting ppff. Is ineens een heel stuk dikker waardoor ze wel moeite heeft om te poepen. Hopelijk gaat dat snel beter. Maar ze groeit als kool! Afgelopen maandag was ze 2600 gram en 46 cm.
S Dat gevoel spookt ook vaak door mijn hoofd liesje. Maar heb gisteren gelezen dat de kans daarop echt heel klein is. Was in het wekelijkse overzicht van de vk wat ik krijg, dus lijkt me redelijk betrouwbaar. Wel is het zo dat weten dat vanaf week 42 de werking van de placenta minder wordt, vandaar dat ze met 42 weken gaan halen.
Hallo meiden! Lijkt erop dat de bevalling hier is begonnen! Vanochtend bloedverlies dus gebeld en was waarschijnlijk wat slijmprop, maar omdat ik de baby al ff niet had gevoeld moest ik langskomen voor CTG en eigenlijk zijn de weeën gelijk begonnen. Net getoucheerd: 3cm ontsluiting Kleine meiden die geboren zijn, pas maar op en Mees krijgt concurrentie
Nou helaas is het niks geworden bij de gyn. Ze willen niet eerder inleiden als erg geen ernstige medische indicatie is. Ze wou wel kijken of ze me eventueel kon strippen, wat ze normaal pas vanaf 41 weken doen. Maar helaas, het zat nog potdicht. 0 cm ontsluiting en matig verweekte bmm. Nu dus weer thuis en zo maar weer bellen voor een afspraak bij de verloskundige met 41 weken.
Nou mijn lekkere warme bad van gisteravond heeft ook niets gedaan hier Kleine uk zit nog steeds mama te plagen in de buik door flink heen en weer te schuiven en soms nog een schop na te geven Ik heb trouwens niet meer dat ik zwaarder word de laatste weken. Ik word momenteel steeds lichter. Ben al van 90,6 kilo naar 89,2 gegaan in 1 week tijd. Volgens verloskundige kon het geen kwaad als het maar geen meerdere kilo's waren. Nou moet ik wel zeggen dat ik de laatste tijd wel wat minder eet omdat ik steeds vaker last had van maagzuur. Net nog wezen wandelen met de hond in het bos, word ik ff door 3 muggen in mijn buik geprikt. Bah het stikt er momenteel van de muggen niet normaal. En niet alleen ik had er last van maar de hond ook die was ze ook al van zich af aan het slaan met d'r poot. Vandaag nog maar ff wat kleine huishoudelijke taken afronden en dan doe ik ook voor de rest niets meer. Mijn energie level is zo laag de laatste tijd dat ik eigenlijk alleen maar wil slapen. Maar nog steeds lukt dat overdag niet ivm alle geluiden die ik hoor. Het enige waar ik op dit moment bang voor ben met de bevalling is dat ik door de vermoeidheid niet zou kunnen persen. Voor de rest maak ik mij nog nergens zorgen om. Maar we zijn er nu wel klaar voor en helemaal klaar met de zwangerschap ondanks ik toch eigenlijk weinig klachten heb gehad (behalve de eerste 16 weken dan)
Spannend mikez He balen mamasophie! Hier ook voor volgende week strippen, vind er ook nog erg hoog zitten. Soms ben ik zo benauwd dat ik een beetje paniekerig wordt. Vanavond uit eten met een vriendin probeer nog maar een beetje leuke dingen te doen om de tijd te doden.