Dank je nicky. We zijn vooral heel verdrietig. Maar ik wil hier niet meer zeggen. Dit is een club om goede nieuws te vertellen zoals het hoort te zijn. Het is niet m'n intentie om jullie met mn situatie te confronteren. Wil alleen iedereen feliciteren en de anderen sterkte wensen met hun bevallingen.
proficiat voor de bevallen mama's! hier net redelijk bloed verlies.. weet niet wat te doen.. spoed gaan of wachten tot morgen vroeg
Lieve meiden! Vanavond om 21.06 is Noud geboren 3640 gram en 48 cm ik ben heel benieuwd wat de nacht ons zal brengen. Kon helaas niet terecht in het geboortecentrum omdat het zo druk is, dus lig nu op een kamer met een andere mama en dat kind blijft maar huilen en ze pakt m niet eens op Kan daar niet zo tegen, arme spruit.. Dus zal een lastige nacht worden denk ik zo, maar we gaan morgenochtend naar het geboortecentrum, lekker een eigen kamer. Bevallingsverhaal komt nog!
Gefeliciteerd Mikjez!! Mooie naam! Hier onwijs onrustig, blijf maar draaien en onwijs zweten.. Heeeele harde buiken die niet lijken te stoppen.. Toch maar weer het waterdichte matje in bed gelegd.. Mocht het nou toch gebeuren 😅
Gefeliciteerd! Mikjez. Hier is het flesjes tijd. Maar meneer is zo misselijk dat hij meteen alles uitspuugd. Zo zielig. Maar dat mag tot dat hij 24 uur oud is zegt de kraamhulp.
hier via spoed binnen gegaan en 30min aan de monitor gelegen. weeën om de 3minuten.. jullie verlangen zo naar jullie kindje en die van jullie blijven zo goed zitten.. hier moet hij nog blijven zitten en komt hij miss veel vroeger..
1e longrijping gekregen. pilletje gekregen om alle activiteit stil te leggen. bloed getrokken, urine staal afgenomen,.. baarmoederhals van 2 naar 1 cm. moet in het ziekenhuis blijven tot maandag ochtend minstens. morgen normaal verjaardag feestje van mijn mete kindje, word 1 jaar .. alles nu voor ons kleintje!
Sorry dames, ik ben compleet verliefd op mijn jongen, Sam, geboren eergisterochtend om 3 minuten voor 6. Hij weegt 3510 gram en is superschattig en tevreden. Drinken bij mij gaat goed en broer en zus zijn complet verliefd, wat is dit genieten! Bevalling was heftig, maar die bespaar ik jullie aangezien er nog dames moetrn bevallen , maar man, hij is het dubbel en dwars waard!! Liefs een zeer gelukkige mama!♡
16 juli Jenn78 - 1e kindje - 36 ♥jongen♥ Mriek88 - 2e kindje - 27 ♥Verrassing♥ 17 juli Hardlopertje - 2e kindje - 26 ♥Verrassing♥ 18 juli Vlindertje90 - 2e kindje - 24 ♥meisje♥ 19 juli 20 juli iez - 2e kindje - 33 ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥meisje♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ Mikjez - 2e kindje - 25 ♥jongen♥ 21 juli Monique7 - 2e kindje - 36 ♥meisje♥ Beeb87 - 1e kindje - 28 ♥meisje♥ 22 juli Liesje12345 - 1e kindje - 24 ♥meisje♥ Seurebeure - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ Isolabella - 1e kindje - 31 ♥meisje♥ MamaSophia - 1e kindje - 20 ♥meisje♥ 23 juli Gember - 1e kindje - 30 ♥meisje♥ Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 ♥jongen♥ 4dogs82 - 1e kindje - 33 ♥meisje♥ 24 juli Mamasmeisje - 2e kindje - 31 ♥meisje♥ 25 juli Lana1986 - 1e kindje - 29 ♥meisje♥ 26 juli LadyL - 1e kindje - 27 ♥Verrassing♥ Flengeltje - 1e kindje - 22 ♥jongen♥ Yvetje1982 - 3e kindje - ? ♥jongen♥ 27 juli 28 juli Mam1991 - 2e kindje - 23 ♥jongen♥ MissRedDragon - 1e kindje - 32 ♥Verrassing♥ Kimberly 33 - 4de kindje - 34 ♥jongen♥ 29 juli Kellieee - 2e kindje - 24 ♥jongen♥ 30 juli Nicky1989 - 1e kindje - 25 ♥jongen♥ 31 juli Baby86 - 2e kindje - 28 ♥meisje♥ 12 meisjes 9 jongens 4 verrassingen Afspraken 25 juli - Nicky1989 - inleiden 27 juli - Mam1991 - afspraak vk 29 jul - Gember - afspraak vk Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ - 2780 gr. - 43 cm 27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm 28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm 14 juli, Isolabella - week 38.6 - ♥ dochter ♥ L.ayla - .... gr. - .. cm 17 juli, Mriek88 - week 40.1 - ♥ zoon ♥ Mees - 3910 gr. - 53 cm 18 juli, Vlindertje90 - week 40.0 - ♥ dochter ♥ E. - 3040 gr. - 49 cm 20 juli, monique7 - week 39.6 - ♥ dochter ♥ Z.oe - 3400 gr. - .. cm 22 juli, Baby86 - week 38.6 - ♥ dochter ♥ Dayén - 3285 gr. - .. cm 23 juli, Mamasmeisje - week 39.6 - ♥ dochter ♥ J.uliette - 2980 gr. - 49 cm 23 juli, Yvetje1982 - week 39.4 - ♥ zoon ♥ Sam - 3510 gr. - .. cm 24 juli, hardlopertje - week 41.0 - ♥ zoon ♥ - 3775 gr. - 51 cm 24 juli, Mikjez - week 40.4 - ♥ zoon ♥ Noud - 3640 gr. - 48 cm 8 meisjes 4 jongens ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★
PrettyGreenEyes, jeetje wat schrikken zeg... Ik hoop dat het nu tegengehouden wordt en dat je ukkie nog even blijft zitten. Heel veel sterkte!!!
Ben benieuwd hoe het gaat met LadyL. Flengeltje, en is het matje nog nodig geweest? Nicky, heel veel succes vandaag he!!! Zet 'm op! Hoe is het met de rest? Hier nog steeds veel pijnlijke voorweeën, maar niets wat doorzet. Het rommelt enorm en lijkt ook wel wat erger dan eerder in de week, maar het gaat zoooooo traaaaaag... Daarbij sinds gisteren last van obstipatie, terwijl ik dat eerst helemaal niet had en waardoor ik ook buikpijn heb die ik dan weer moeilijk kan onderscheiden van de échte pijn. Twijfel een beetje wat te doen. Het ging de afgelopen week net wat beter. De afgelopen 2 dagen zijn alleen weer zo kl*te dat ik me bijna zou willen laten strippen...maar hoe zinvol is het?
Yvetje gefeliciteeerd!! Succes Nicky!! Prettygreeneye jeetje meid heel veel sterkte! Hopelijk wilt hij nog even blijven zitten! K wens jullie al het beste! Hier zit al het water er nog in haha! Wel nog steeds flinke rugpijn, maar kleine is weer goed voelbaar nu! Dat was gister met die harde buiken wel n stuk minder! Balen van de buikpijn gember strippen kan zinvol zijn.. Misschien juist omdat het al zo rommelt.. Proberen kan nooit kwaad toch? Hopelijk gaat het snel beter of zet het binnekort door!