16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier van 23 tot 6 geslapen en t is flesjes tijd en ineens meer baby's YESSSS dames goed bezig! Daar komen de jongens!!! Gefeliciteerd!! Leuke namen!!!

De rest kom op lekker door rommelen en puffen!!

@pretty, was je vlucht tas zorg niet voor niets! Hoop dat de uk nog heel lNg blijft zitten en sterkte voor jou!!!

2. Nicky1989

Nicky1989 Actief lid

22 mrt 2015
    264
    0
    0
    ZZPer
    Overijssel
    Even snel een berichtje ik word zo ingeleid:

Pretty green eyes ik hoop dat je kleintjr blijft zitten. Kippenvel bij je berichtje. Sterkte sterkte sterkte en alsjeblieft kleintje blijf nog even in je moeders buik!

3. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Mikjez van harte gefeliciteerd! Geniet er van! Vervelend dat je kamergenoot dr baby zo laat door huilen :(

Gefeliciteerd Yvetje!

Hier weer een erg onrustige nacht, veel bekkenpijn en heet.. terwijl het niet heet is.. zit er erg aan te denken om die matjes toch weer van bed af te halen :)

Fijne dag dames!

4. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Seurebeure wat n heeeerlijkheid! 7 uur slaap met n kleine :D

4dogs, hier was de warmte eerst ook echt niet te doen icm dat matje!
    Nu een dun matrasje over mijn normale matras gelegd, met daartussen dus het matje! (Dus dunne matras, waterdicht matje, normale matras) misschien een tip voor de laatste paar daagjes?
    Daarnaast slaap ik door de warmte toch maar onder een lakentje met de waaier aan. Werkt erg goed voor mijn nachtrust :D wieweet kan je er iets mee! Ik dreef namelijk echt mijn bed uit eerst :)

5. Gember

Gember Niet meer actief

4dogs, herkenbaar die warmte... :( Ik slaap ook alleen met een laken en de ventilator aan. Wanneer de baby er is, gaat het matje eraf en leg ik er een badstof molton op die ik van m'n ouders te leen krijg. Die absorbeert evt. nachtzweten dan wel voldoende lijkt me. Naar zeg van je bekkenpijn... :(

Ik was al vroeg op en was aan het opvouwen en zo. M'n darmen doen echt raar: na obstipatie nu juist weer diarree :)...(sorry). De krampen en harde buiken worden iedere dag erger, dus ik overweeg de vk vandaag even te bellen om te overleggen of strippen niet net dat zetje al kan geven wat ik nodig heb. Of ik probeer het nog een dagje af te wachten, maar plan het alvast in voor morgenmiddag of zo. De kramp voelt soms best "echt" en dus pijnlijk, maar tegelijkertijd probeer ik er niet op te letten en door te gaan met rommelen in huis. Ik hoop dat het helpt om bezig te blijven.

6. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    LadyL al nieuws? :D:D

7. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mikjez en yvetje gefeliciteerd met jullie kereltjes :)

8. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Dankjullie wel! Ben ff aant kijken voor fotootje. Iez, jij een dikke knuffel, zag je berichtje.. moedig hoor, om hier te komen kijken. Wat is het leven toch oneerlijk soms he... :(

Bijgevoegde bestanden:

9. Yvetje1982

Yvetje1982 Bekend lid

17 jan 2007
    700
    0
    0
    fulltime mama
    Limburg Zuid
    Aah gelukt, hij is net gemaakt, net wakker. Leuk is hij he ♡

10. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Gefeliciteerd weer allemaal:) stiekem ook een beetje jaloers ukkepuk zit hier nog prima volgens mij. .

Pretty green eyes schrik van je berichtje hopelijk blijft hij nog een poosje zitten.

Houdt je ons op de hoogte? Dikke knuffel! .

11. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Gefeliciteerd Mikjez en Ivetje!!
    Wat een knap kereltje Ivetje!

Leuk al die jongens in een keer :D

Prettygreeneyes, dat is schrikken zeg.
    Hopelijk blijft je ukkie nog een paar weken zitten.
    Jammer dat je de verjaardag moet missen.
    Sterkte!

12. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Aah ik wil ook!
    maar hier nog niet eens een rommeltje :(

Mikjez Yvetje1982 en hardlopertje gefeliciteerd! !! Lekker genieten.

13. Seurebeure

Aaah Sam is een popje zeg!!! Mooi mannetje!!

14. Seurebeure

Ik had ook geen rommeltje en pats boem daar was ze!! Dus lekker je ding doen en dan zul je zien dat kleine uk ineens komt!!!!

15. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Ow wauw er is behoorlijk wat bijgeschreven sinds gisteren. Hopelijk vergeet ik niemand.

Mikjez en yvet, gefeliciteert met jullie zoontjes. :D

Nickey, succes met het inleiden vandaag!

Iez, ik had het ook niet meegekregen en las het gister voor het eerst. Ik wil je ook enorm sterkte wensen met alles.

Prettygreeneyes, Ow jeetje, ik hoop ook dat je kleine uk nog zo lang mogelijk blijft zitten! Veel succes dit weekend.

Ik had net een heel verhaal getypt over hoe ik me voelde maar heb het maar weer weg gehaald. Ik kom niet echt uit mijn woorden. Laten we het er maar op houden dat ik echt met een rotbui ben wakker geworden vandaag.

16. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Nicky succes met inleiden vandaag. Hopelijk mag je jou kleine uk ook snel in de armen sluiten.

Hier echt een klote nacht gehad. Mijn man was zo enorm druk in bed dat ik letterlijk en figuurlijk uit bed getrapt werd. Heb m een paar keer een hengst gegeven en vanmorgen zei ik dat tegen hem en hij herinnert zich er iig niets aan. Maarja ik hooguit maar 3 a 4 uurtjes geslapen. Hij is nu zijn zus en zwager helpen met verhuizen dus heb ff rust in de keet.

Vanmorgen ff lekker met hondje naar de intratuin geweest. ff een ontbijtje gescoord en wat kleine dingetjes meegenomen. Nu weer thuis en meteen lopen mijn darmen weer te rommelen. Gisteravond ook ineens, maar dacht ooh dat ligt zeker aan de mac waar we net waren geweest. Maar de dag er voor was ik ook al lichtelijk aan de dunne. Maar dat zegt blijkbaar niets bij mij want heb ik wel vaker last van als ik wat vetter eet. Of bij mij begint het ook een beetje te rommelen ;) wie weet.

Zo nog ff wat huishoudelijke klusjes doen en dan weer ff rustig aan doen en misschien nog ff proberen de ogen dicht te doen. Want de vermoeidheid neemt nu zo langzamerhand wel over.

17. Lana1986

Lana1986 Fanatiek lid

2 okt 2014
    1.194
    400
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd Mikjez en Yvetje!! Echt zo leuk al het babynieuws :D. Lekker genieten dames!

@Prettygreeneyes: jeetje, echt schrikken! Duimen dat de kleine lekker nog even bij mama blijft. Sterkte!

@Nicky: heel veel succes vandaag! Hopelijk heb je snel de kleine in je armen.

@Gember: wat vervelend die pijnlijke krampen :(. Hopen dat de bevalling ineens op gang komt en anders is strippen misschien inderdaad de oplossing. Hier word je ook niet bepaald vrolijk van.

@Seurebeure: fijn te lezen dat er bij jou ook geen rommeltje of iets was. Hier namelijk ook niks aan het rommelen (zou niet weten trouwens wat het rommelen inhoudt :p) en heb daarom het idee dat ons dametje voorlopig blijft zitten. Wel mrt name 's avonds veel steken down under, maar dat is volgens mij nog beetje indalen. De kleine is al wel ingedaald, maar ze zou nog een klein stukje verder kunnen.

18. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hardlopertje, mikjez en Yvette, gefeliciteerd!!!!!!!

Leuke foto Yvet, wat een knappie.

Gember, als ik jou verhaaltjes lees, het zijn net de mijne. Ik word ook gek van de voorweeen en pijn. Heb ook weer een mega drukkend gevoel van onderen sinds vannacht, net als vorig weekend.

PGE, ik hoop echt dat jullie uk nog ff blijft zitten. Heftig.

Iez, wat knap en lief dat je hier even komt kijken en ons feliciteerd en succes wenst. Heel confronterend lijkt me dat. Oneerlijk is het leven..

19. PrettyGreenEye

PrettyGreenEye Fanatiek lid

13 dec 2014
    1.858
    0
    0
    pas ontslaan omdat ik aan mijn kinderwens begon, n
    ham, limburg, belgie
    dames bedankt voor de lieve berichtjes!
    ik hoop ook dat ik niet bij jullie bevallings lijstje hoor en het nog ff verder volhoud..
    ik hou jullie op de hoogte

20. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Yvetje wat een knappe jongen hebben jullie zeg!! :D

Deel Deze Pagina