proficiat met de nieuwe babytjes.. het lijkt erop dat de monitor mijn baarmoeder prikkelt.. weinig tot geen harde buiken.. tot als dat ding aangelegd word.. dan komt het weer heviger en regelmatig. heb net mijn medicatie voor urineweginfectie binnen en om 3u30 mijn 2e longrijping morgen vaginaal wissertje en bm hals meting hopelijk is deze trg wat langer. slaapwel dames..
Gefeliciteerd nicky! Hier wat meer harde buiken krijg ik het idee van. maar goed ze doen nog steeds geen pijn en geen regelmaat erin, dus zal er vast niks gebeuren hier vanacht haha Weltrusten
Gefeliciteerd nicky met je zoontje lekker van genieten en hopelijk kun je snel weer het ziekenhuis verlaten.
rte baarmoedermond en ontsluiting net terug harde buiken gekregen.. monitor trg aan gehangen en waren weeën. weeën remmers zijn gestart en blijkbaar reageer ik er al op.. positief dus. wel weer schrikken want na 1dag zonder veel last had ik trg goede hoop..
Gefeliciteerd nicky!!! Lekker genieten nu! Prettygreeneye pffff spannend meid! Wel erg fijn dat de weeënremmers lijken te helpen.. Ik kan me voorstellen dat de schrik er goed in zit Hier gaan slapen met heftige onregelmatige krampen.. Dacht echt dat het zou beginnen vannacht.. Maar nu weer wakker en er lijkt niet veel aan de hand te zijn.... Zou zo mooi zijn.. Vandaag precies 40weken
Flengeltje vervelend die kramp! Laat het dan om maar beginnen idd. Hier weer niks behalve 2 keer eruit om te plassen. erg vermoeiend, verder beginnen de harde buiken weer. Vandaag laatste was wassen en drogen, de 3 kids gaan 3 weken naar hun vader Kan ze af en toe echt de nek wel eens omdraaien ( tieners he ) maar 3 weken naar pappa vind ik niks, na 1 dag verveel ik me al en is het te stil in huis. .. komen ze weer uitgeput en losgeslagen terug. Verder kregen we zomaar een foto van vl zijn kindje. ze is toch wel met haar broertje bezig. Ze sliep met knuffel onder haar shirt , was wel erg lief.
Aaah flengeltje, nog niks, balen! We waren tegelijk uitgerekend.. ik hou het in de gaten.. LadyL proficiat!!
Gefeliciteerd Nicky!! Prettygreeneyes, wat spannend zo voor je ppff. Gelukkig reageerde je goed op de weeënremmers! Hopelijk blijft je kleintje nog een tijdje zitten.
Gefeliciteert Nickey! Goh volgensmij is het merendeel ondertussen al bevallen. Hier nog geen verandering. Vanacht pas om 4 uur in slaap gevallen. Heel raar, want normaal heb ik dat niet. Ik was gewoon behoorlijk aan het piekeren. Om 9 uur weer wakker geworden vanwege pijn in mijn bekken. Nu nog steeds last van.
Wachten duurt laaaang! Ben wel benieuwd hoe het met Gember gaat Fijne dag dames, ik ben maar weer met een nieuw dekentje begonnen....
Heel bijzonder, zo'n eerste nacht met zijn drietjes! Gisteravond hadden we sushi laten bezorgen en ik heb een ceremonieel slokje bier gehad, haha. Na de voeding van 20u ben ik met haar mee gaan slapen, dat scheelde weer. We hebben gelukkig allebei nog best okee geslapen tussen de voedingen door. R. was alleen wel vaak te slaperig om goed te drinken, dan werd ze pas echt wakker als we haar weer terug legden en wilde ze kort daarna dus weer. Dus op gegeven moment hebben we de wekker maar gelaten en haar het laten aangeven. Ze heeft na de laatste nachtvoeding ook nog even lekker tussen ons in gelegen tot ze echt goed sliep, zo schattig! Ze bleef goed op temperatuur (maar vond een kruik erbij wel fijner) en heeft drie volle luiers afgeleverd
Dat klinkt inderdaad echt geweldig lady! Ik hoop dat je tussen het voeden door ook nog genoeg slaap krijgt. En hmmm sushi... Dat is denk ik ook wel het eerste wat ik ga bestellen zodra de baby geboren is. En 4dog, ja het wachten duurder zeker lang. Wel een enorm leuk dekentje! Ben je daar dan lang mee bezig?