Op de helft van de lijst!!! Toch is t wel wat stil vandaag ik hoop dat de rest er ook uit popt vandaag/vannacht !!!! Enne als de lijst leeg is zijn we dan ook klaar hier op de site? Het is nl een vast riedeltje voor mij om tijdens het voeden te kijken.... Ik zou in een gat vallen!!!
Groepje kan toch gewoon verder gaan Forum heeft ook nog een afdeling na de bevalling. Kunnen we zo een nieuw topic openen.
Hier gaat het opzich wel goed. Met mij gaat het super. Ik ben vandaag zelfs al even boodschappen wezen doen. Bij de bevalling van onze dochter voelde ik me ook goed, maar nu nog veel beter. Met onze zoon gaat het nog niet zo zoals ik graag zou willen. Door de turbo bevalling is hij mega snel door het geboorte kanaal gegaan. Daardoor is hij erg misselijk en drinkt hij dus bijna niets. En als hij wat drinkt spuugt hij het weer uit. Hij voelt zich ook echt niet lekker zo zielig om te zien. De eerste 48 uur kon hij ook erg misselijk zijn, maar nu is het nog steeds zo dus morgen even kijken wat we er aan gaan doen. Slapen doet hij wel heel goed en poepen ook. Alleen plassen niet, maar ja dat is logisch als je niets drinkt/binnen houdt.
Hopelijk voelt je zoontje zich snel beter! Hier even een flinke bitch geweest oops Had de bekleding van de kinderwagen gewassen. Was hem net weer in elkaar aan het zetten mis ik 2 plastic dingetjes. 100% zeker dat ik ze op de plank had gelegd op de kinderwagen, maar daar lagen ze dus niet . Ik boos door het huis zoeken zoeken, bos op het huis en op iedereen uiteraard. .. loop ik naar buiten , liggen ze daar zijn er vanaf gevallen met naar binnen halen ivm de tegen Was al boos vanmiddag want had met mijn domme kop het dakraam weer open staan,dus mijn kant zeiknat ,( hopelijk zo droog ) En dan dit simpele iets en ik ontplof. nee die hormonen zijn we hier wel een beetje zat
Balen kimberley ik kan ook weinig hebben. Vervelend hardlopertje hopelijk drinkt hij snel beter! Hier nog steeds wat gerommel en volgens mij net de slijmprop verloren zegt niks maar toch benieuwd wat de nacht brengt. .
Wat helpt bij mij ipv creme (neem aan purelan) is gewoon wat melk uit de tepel duwen en dat er op smeren en ff aan de lucht drogen. Werkt super! En ff eelt kweke. Hier doet het eerst zuigen ook pijn maar is alleen in het begin. Toeschietreflex is dat. Succes! Sam is trouwens maar 90 gram afgevallen na zgeboorte en hij mocht 320 gram afvallen dus meg die voeding zit het wel goed!
Oh Kimberley spannend! Hoop dat alles goed is.. Hier ook heftige krampen, afschuwelijke rugpijn en heeel misselijk
Hier poging 326 tot mijn verhaal. Wij zijn 25-7 om 11.22 uur de trotse ouders van D. geworden. Ik moest vrijdag naar de vk voor een echo en daaruit bleek dat ie te weinig vruchtwater had. Kon dezelfde middag nog terecht in het ziekenhuis voor een ctg en wederom een echo. Daar is besloten om mij zaterdag in te leiden. Aangezien ik nog geen ontsluiting had, hebben ze een ballonkatheter ingebracht. Zaterdagochtend had ik twee centimeter ontsluiting. Nadat de vliezen waren gebroken en ik aan het infuus lag, bleek uit D. z'n hartslag aardig daalde na een wee. Aangezien de weeenmedicatie nog niet was opgevoerd, wisten ze niet wat er zou gaan gebeuren als dit wel zou gaan gebeuren. Daarom is besloten over te gaan tot een keizersnee. D. is een klein mannetje, 48 cm en weegt 2555 gram. Waarschijnlijk is de placenta er wat eerder mee gestopt dan gewenst. Ze hebben de placenta opgestuurd naar het lab voor nader onderzoek. Als alles goed gaat mogen we morgen of dinsdag al naar huis. We genieten elk moment van ons mannetje
Weeën zijn er ook al, was ff vergeten hoe dat voelde, denk dat mijn besluit geen ruggenprik van de baan is 😂 Maar goed eerst maar zien, want er is in het vruchtwater gepoept Lig nu aan het ctg
Iedereen die bevallen is gefeliciteerd! weet niet meer zo goed wie ik nou wel en wie ik nou niet gefeliciteerd heb kimberly heel veel succes!! Ik ben nog steeds aan t wachten op die "plop" of weeen sinds vanmorgen hangt mn buik bijna op mn knieen dus laten we hopen dat er wat aan zit te komen haha. Het komt wel heel dichtbij ineens super spannend!
Inderdaad een klein mannetje Jenn! Wel een spannende bevalling hoor. Gelukkig hebben ze hem goed in de gaten gehouden. Hopelijk snel naar huis samen! Spannend Kimberly!! Dat word meer babynieuws. Succes!
Spannend Kimberly, had hier vandaag ook meer afscheiding dan normaal maar hier helaas nog niets, zal ie toch wachten op volle maan
Nog steeds ctg, en tegen mijn principes in een ruggenprik , wat een verademing zeg ! Had rug weeën en te samen met zere bekken ga ik dat niet trekken, had een aardige weeën storm na het checken van de ontsluiting. Stond toen op 2 nu op 4, enige wat ik voel is harde buiken haha dus nu wachten tot het moment daar is
Goeiemorgen, hier een uurtje geleden wakker geworden met behoorlijk heftige menstruatiepijn. Ik vraag me af of het begonnen is. Het komt in vlagen, ik ga ze zo maar eens proberen te timen. Maar kunnen dit al weeën zijn? Ze komen volgensmij regelmatig, maar de pijn blijft wel heel erg bij mijn bekken. Moet je weeën niet over je hele buik voelen? Daarnaast ben ik misselijk en kreeg het ineens best koud. Moest gewoon een tweede deken pakken terwijl ik al weken juist last heb van dat ik het te warm heb. Ik denk eigenlijk dat het nog wat voorwerk is. De pijn houd ook hooguit 20 seconde aan.
Dat zijn nog geen weeën denk ik. Dat voelt heel anders dan menstruatiepijn. 20 seconden is ook wel erg kort voor een goede wee. Anders zou je kunnen douchen. Als het afneemt zijn het geen weeën. Hopelijk zet het snel door!