Wij zijn weer thuis uit het ziekenhuis. Eerste nachtje was wel even wennen. Kleine D. is nogal een slaapkop en met al voeding vindt ie zelf snel dat ie genoeg heeft. Dus we hingen vannacht alweer aan de telefoon bij de vk. Bevalling was inderdaad wel even pittig. Of in ieder geval niet waarvan je uit gaat. Gelukkig herstellen we goed. D was heel erg misselijk ik het begin maar dit lijkt nu beter te gaan. Mikjez die stuwing is heel herkenbaar hoor. Heb ik hier ook. Kimberly gefeliciteerd met jullie zoon. En iedereen die ik nog niet heb gefeliciteerd, gefeliciteerd (ben de draad een beetje kwijt 😁.
Wauw mikez mooi mannetje! Vriend blijft vandaag thuis, om half 10 komt de vk langs,hoop zo op wat meer ontsluiting. .
Mooi mannetje Mikjez! Succes weer dames met weeën! Hoop voor jullie dat de baby's gauw in jullie armen liggen Hier nog steeds niets ...
Vanaf 6 uur hier de eerste iets meer regelmatige krampen gekregen en nu vl me net een kus geeft om te werken toch wel duidelijk begin, hoogtepunt en eind. Ik kan er nog doorheen slapen, dus dat doe ik nog even zolang het kan!
Wat een mooi manneke Mikjez! Flengeltje ik hoop dat het doorzet! Hier slechte nacht gehad helaas,maar goed paracetamol achter de kiezen voor de hoofdpijn en nu wachten op een heerlijke douche en het vervelende bloed prikken
Mikjez, wat een plaatje!! Flengeltje,klinkt hoopvol!! Hier ook nog steeds niks........ Vanmiddag controle en bespreken inleiden.
goede morgen, weeën remmers zijn van 7u vanmorgen afgelopen. van die testjes in de week hadden ze nu een bacterie en schimmel gevonden en nu dus antibiotica. dat kan de rede zijn dat alles in gang geschoten is. vandaag dus veel monitor om me in de gaten te houden. duim duim dat alles goed blijft!
Wat een knap mannetje Mikjez!! Lekker dat jullie thuis zijn Jenn! Genieten meid. Succes Flengeltje. Lekker nog even uitrusten. Hopelijk vandaag de kleine in je armen! Vervelend prettygreeneyes. Gelukkig weten ze nu wel wat er is. Hopelijk slaat de ab snel aan!
Prettygreeneyes hopelijk blijft nu alles rustig! Jeetje wat n spannende dagen moeten het voor je geweest zijn!
Even weer een update. Zoals ik al zei sinds drie uur vanacht in het ziekenhuis. Om half 8 had ik nog 4 cm en de weeën bleven onregelmatig. Toen hebben ze mijn vliezen gebroken. Even leek dat genoeg. De weeën kwamen sneller maar waren nog niet krachtig genoeg, ondanks dat ik het wel behoorlijk pijn vond doen. Toen weeën opwekkers (ofzo) gehad en een ruggenprik. Ruggenprik was wel even rot om te zetten. Blijkbaar zit het vaatje waar het slangetje in moet bij mij een stuk dieper dan normaal. Na drie keer proberen zat hij eindelijk. Nu is het even afwachten. Owja en de baby bleek in het vruchtwater gepoept te hebben. Dat was wel even balen maar ze doet het desondanks hartstikke goed. Ik probeer nu een beetje een oogje dicht te doen. Ben nu sinds gisteren ochtend 5 uur wakker. Hopen dat ik dus nog wat rust kan pakken. Ik ben benieuwd of het opschiet met de ontsluiting. Ik kwam binnen met 3 cm. Mag dus ondertussen meer worden. Nou vanmiddag heb ik waarschijnlijk mijn meisje in mijn armen, echt nog altijd zoon apart idee!
Pff spannend mamasophia, Hopelijk heb je je meisje snel in je armen. Succes!!! Hier vandaag 40 weken en nog geen teken dat hij komt. Ons zoontje kwam 2 dagen later.
Ik heb nu elke 2 min een wee van rond de 50 seconden.. Gaat dit vanzelf naar elke 4 a 5 min een wee van 1 min? Of moet ik vanaf nu gewoon tellen voor n uur? Na een uur elke 4 a 5 min een wee moet ik bellen..
Jeee 2cm ontsluiting ben aan het bevallen. . Kan ze nog goed weg puffen straks komt de vk weer hopelijk wat meer ontsluiting en kunnen we naar het zh
Zo vanochtend weer naar de vk geweest. Alles was nog steeds goed. De kleine beweegt nog steeds goed en hartje klopt ook nog heel goed dus de kleine uk zit nog goed in mijn buik. Afspraak gemaakt voor week 41 en als de kleine uk er dan nog niet is dan gaan we meteen een afspraak inplannen om te strippen als dit mogelijk is. Ze willen ook wel wachten tot de 42 weken als ik dat wil maar denk niet dat ik dat wil. Dan zitten we al bijna aan onze trouwdag. Dus liever na week 41. Hier nog steeds voor de rest helemaal niets. Alles is enorm rustig, alleen af en toe wat last van rommelende darmen maar wel ontzettend veel last van de bekken op dit moment. Slapen gaat er echt enorm slecht door. Hoop dat de kleine wel een dezer dagen zich een keertje meld.
Wachtbankje 22 juli - Liesje12345 - 1e kindje - 24 - ♥meisje♥ 22 juli - MamaSophia - 1e kindje - 20 - ♥meisje♥ 23 juli - Vlindermama2014 - 1e kindje - 27 - ♥jongen♥ 23 juli - 4dogs82 - 1e kindje - 33 - ♥meisje♥ 25 juli - Lana1986 - 1e kindje - 29 - ♥meisje♥ 26 juli - Flengeltje - 1e kindje - 22 - ♥jongen♥ 28 juli - Mam1991 - 2e kindje - 23 - ♥jongen♥ 28 juli - MissRedDragon - 1e kindje - 32 - ♥Verrassing♥ 29 juli - Kellieee - 2e kindje - 24 - ♥jongen♥ 4 meisjes 4 jongens 1 verrassing Afspraken 27 juli - Lana1986 - afspraak vk 27 juli - Mam1991 - afspraak vk 29 juli - Gember - afspraak vk 30 juli - MamaSophia - afspraak vk 30 juli - 4dogs82 - ctg + echo 31 juli - 4dogs82 - strippen vk 04 aug - MissRedDragon afspraak vk + overleg strippen Bevallen 4 juni, Iez - week 33.3 - ⋆★ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥ dochter ♥ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ★⋆ - 2780 gr. - 43 cm 27 juni, Beeb87 - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Vayenne - 2200 gr. - 44 cm 28 juni, Seurebeure - week 36.4 - ♥ dochter ♥ Sun - 2750 gr. - 48 cm 14 juli, Isolabella - week 38.6 - ♥ dochter ♥ L.ayla - .... gr. - .. cm 17 juli, Mriek88 - week 40.1 - ♥ zoon ♥ Mees - 3910 gr. - 53 cm 18 juli, Vlindertje90 - week 40.0 - ♥ dochter ♥ E. - 3040 gr. - 49 cm 20 juli, monique7 - week 39.6 - ♥ dochter ♥ Z.oe - 3400 gr. - .. cm 22 juli, Baby86 - week 38.6 - ♥ dochter ♥ Dayén - 3285 gr. - .. cm 23 juli, Mamasmeisje - week 39.6 - ♥ dochter ♥ J.uliette - 2980 gr. - 49 cm 23 juli, Yvetje1982 - week 39.4 - ♥ zoon ♥ Sam - 3510 gr. - .. cm 24 juli, hardlopertje - week 41.0 - ♥ zoon ♥ - 3775 gr. - 51 cm 24 juli, Mikjez - week 40.4 - ♥ zoon ♥ Noud - 3640 gr. - 48 cm 25 juli, LadyL - week 39.6 - ♥ dochter ♥ R.E. - 3495 gr. - 53 cm 25 juli, Nicky1989 - week 39.2 - ♥ zoon ♥ B. - 3300 gr. - 52 cm 25 juli, Jenn - week 41.2 - ♥ zoon ♥ D. - 2555 gr. - 48 cm 26 juli, Gember - week 40.3 - ♥ dochter ♥ - 3400 gr. - .. cm 27 juli, Kimberly - week 39.6 - ♥ zoon ♥ R.afaël - 3560 gr. - .. cm 10 meisjes 7 jongens ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ ★ TicTac ★ ladys1987 ★ Griselda ★ PH1 ★ karlijntje ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★ - ★