Hier kon nog niet gestript worden.. Heb 1cm ontsluiting en moet 2cm hebben anders kunnen ze niks doen
Beeb, nee dat doet mn verloskundige morgen (doen hun niet), dus die komt morgen ochtend bij me thuis, hoop wel dat er ontsluiting is, anders kan het niet.. dan komt ze zondag weer en dinsdag en als het dan nog niet lukt krijg ik woensdag een ballonnetje in het ziekenhuis en word ik ingeleid.. heb liever dat t vannacht gewoon vanzelf begint
Flengeltje, sterkte meid, ik zelf zou niet te gauw willen bijvoeden. Kan je geen lactatie kundige langs laten komen? Kellieee, met 1cm kan het toch al? Wanneer gaan ze kijken of het al meer geworden is?
Maar volgende week ben je 41w. krijg je dan wel controles in het ziekenhuis? Hier stript de VK sowieso pas met 41w.
Volgende week gaan ze dan nog proberen te strippen en dan een afspraak maken voor in het ziekenhuis.. Maar hoop toch wel een klein beetje dat ik gewoon eerdaags beval haha
Wat vervelend Flengeltje! Wat kan helpen voor goed aanhappen is je tepel tussen z'n neusje en bovenlip te houden. Dan neemt hij een grotere hap en krult z'n onderlip gemakkelijker naar buiten. En wakker houden tijdens de voeding. Ik leg Juliette aan zodra ik een eerste geluidje hoor van wakker worden of t eerste smak geluidje. Wacht je te lang, dan gaan ze huilen en dat kost teveel energie om goed te drinken. Hier een flinke overproductie. Cupmaat FF nu...is niet fijn want heb continue lekkende tepels en gevoel van stuwing. Zijn nu samen met lactatiekundige aan t eten om te overproductie terug te dringen. Er lag hier gisteren al een liter afgekolfde melk in de diepvries. Als ik beide borsten leeg kolf, dan heb ik al 400 ml. Veel te veel dus! Nog een tip Flengeltje: zoek op tijd een lactatiekundige die je kan begeleiden want zou zonde zijn als t mislukt!
Verdacht stil hier Allemaal druk met de baby's? En hopelijk ook met bevallen!! 4Dogs, hopelijk lukt het strippen! En duim voor je dat het dan op gang komt.
Wat n lieve berichtjes van jullie! Ik ga al jullie tips meenemen bij het voeden vandaag. Kraamvrouw is er om half 9! Nog even uitzitten tot dan! Vannacht n strak schema aangehouden van elke 3 uur voeden. Eerst proberen aan te leggen, dan kolfen, daarna met de vinger voeden. En als de bv te weinig is bijvoeden. Ik ben verdriedubbelt in productie vannacht en Mason hapt nu wel, maar zuigt niet vacuüm en laat bijna meteen los.. Anders veel gehuil en frustratie van zijn kant. Vannacht dus veel gekolfd en maak nu zo veel dat ik m volledig kan voeden, maar meneer had tussen de voedingen ook nog een poepfestijn, spuugfestijn en huilbuien gepland Nu al 40 min met n slapend mannetje op mn borst, hij is t zooooo waard.. Maar ben echt kapot! I feel you Moms! Vandaag lactatiekundige bellen, want verloskundige en kraamvrouw kunnen me ook niet helpen.. Spannend 4dogs! Hopelijk zet het door vandaag!
Flengetje, ik vind het echt super knap wat je doet! Ik had het bij de eerste ook en jeetje, wat een zware dagen waten dat!! Ik hoop dat je het vol kan houden, want wat je zegt: het is allemaal de moeite waard! Ga ervoor! You can do it! Gogogo!
Succes Flengeltje! Hopelijk komt het gauw goed! Hier net VK gebeld, zat ze eerst nog moeilijk te doen omdat er bij iemand anders de vliezen waren gebroken, dus ik zei al : Als je het te druk krijgt mag je van mij een andere praktijk bellen hoor, ik ken jou ook niet.. er werken er 6 bij deze praktijk, maar ik heb er maar 3 ontmoet. Maar ze komt wel.. ze zei wel "Even kijken of het überhaupt kan", ik krijg dan meteen zo'n gevoel van "als ze geen zin heeft in 2 bevallingen zegt ze gewoon dat ik geen ontsluiting heb" dus durf er nu al niet meer teveel op te hopen.. Ze komt pas na 12u, dus ik ga zo even met mn man naar de Ikea ben een beetje zenuwachtig
Succes 4 dogs. Heb niet bijgelezen ben te moe en te veel pijn. Benjamin doet het erg goed! Hij drinkt erg goed en de borstvoeding komt goed op gang. Wel tepelkloven en veel stuwing nog maar na het aanleggen wat pinnlijk is is het drinken echt een verlichting Verder is dit mn 7e dag echt plat op bed....vanavond komt de bekkentherapeut en mag ik wss paar minuutjes van bed af. Mn blaas hersteld nog niet. Nog sowieso 9 dagen katheter en trombosespuiten ivm bekkeninstabiliteit. Maar we gaan wel vooruit. Baby steps at a time...kan nu 6 pasjes schuivelen naar een stoel en twee a drie min zitten op een stoel. Daarna moet ik wel weer echt helemaal plat. Maar het voorzichtige begin is er.
Flengeltje is zijn tongriempje niet te kort? 4dogs, mooie buik!! Rare vk hoor. Als er 6 werken in die praktijk kan ze toch wel wen collega sturen. Nicky, wat vreselijk naar allemaal zo! Hopelijk herstel je snel.
Flengeltje hopelijk gaat het snel goed komen Nicky vooral niet forceren. Idd babysteps at a time en lekker genieten van je manneke. 4dogs ik hoop voor je dat ze je toch gaan strippen. En wat raar als ze daar 6 verloskundigen hebben lopen dat er niet 1 ff tijd heeft. Hier hebben we er maar 2 die echt huisbezoeken doen. En er is er nu ook nog 1 op vakantie dus nu eigenlijk nog maar 1 die huisbezoeken doen. Er is er dan nog wel 1 op de praktijk maar dat is een vk in opleiding en doet nog geen huisbezoeken. Gisteren was ik echt ff best wel chagrijnig zo af en toe. Komt waarschijnlijk door het weinige slapen. Vannacht goed bij kunnen slapen. Maar 2 keer wakker geweest om mij om te moeten draaien. Had geslapen tot half 7 vanmorgen toen ging mijn wekker van gisteren die ik vergeten was uit te zetten, maar was maar goed want mijn man lag ook nog te snurken naast mij Dus die ala minute uit bed gesprongen en naar z'n werk toe gereden. Hopelijk hebben we nog een baby boom zo met volle maan vandaag. En anders hoop ik voor de dames en mijzelf dat ze nog dit weekend geboren worden want volgende week word het weer warm zeggen ze Maar heb hier niet echt voortekenen dat het ook maar enigszins begint. Heb alleen wat last van de rug en bekken zo af en toe en iets wat lijkt op kleine krampjes maar kan ook last zijn van de darmen want die weten ook niet wat ze willen.
Ook nog even een buikfoto gemaakt. Vind het ook geen wonder dat ik last van mijn rug krijg. Hij hangt echt enorm naar beneden.
Goed dat je een lactatiekundige hebt gebeld Flengeltje! Gaat goed komen meid! Al tepelhoedje geprobeerd? @nicky: wat echt super helpt tegen tepelkloven is Purelan. Gebruikte eerst bepanthene maar Purelan werkt zoveel beter! En je hoeft t voor t voeden niet van je tepel te halen, bepanthene wel. Succes voor dames die nog wachten! Ik kijk dagelijks of er al nieuws is. Jullie blijven toch wel hier in dit topic he? Niet naar 1 tot 15 augustus gaan morgen he?
En we wachten en wachten... ik moest weer bellen als ze er om 14u nog niet is. Ik vind het ook vreemd inderdaad. Ze hebben alle 6 maar 1 of 2 dagen per week "oproep dienst", de praktijk dienst stript niet. Stel je hebt weeën en zij kan niet, omdat ze al bij een andere bevalling is, dan bellen ze geen collega, dus ze hebben geen VK "reserve" staan, ze bellen dan een andere praktijk in de buurt, of die tijd heeft... vreemd iets indd... Nicky, sterkte! Beeb, thanks! MRD, jeetje, flinke buik! Die van mij is ook weer iets gezakt. Mamasmeisje, ik ga niet naar een ander clubje hoor, dan ga ik jullie missen Er zal straks denk ik wel een topic komen voor moeders van "juni/juli/augustus 2015 baby's" (of die ga ik zelf beginnen ), waar we elkaar weer kunnen volgen en elkaar tips ed. kunnen geven
Wat een gedoe 4dogs! hopelijk komt er straks iemand om te kijken voor het strippen. hier ook nog altijd geen baby zoontje is vandaag super irritant, wouw dat ik 1 heeeele grote rol behang had hij ligt nu gelukkig op bed, kan ik even lekker zitten en ''niks'' doen. 3e dag overtijd, ben er wel klaar mee. Als hij er maandag nog niet is willen ze gaan kijken of ze me kunnen strippen. Ik hoop zo dat hij dit weekend komt hier mijn buik foto van 2 dagen terug.
Mam1991, hoop voor je dat hij gauw komt! Hier is de verloskundige net geweest. Was een aardige dame (een invaller, dus verloskundige nr. 7 ), ze was alleen heel klein, dus ik dacht het al en ja hoor, ze kon er niet goed bij, flink zitten wroeten en mn bmm was al wel zacht en verstreken, maar nog geen ontsluiting helaas.. zondag poging 2.. Wel had ik net ineens dik slijm, met roze en bruine vlekjes, bij het afvegen (sorry ), dus het heeft wel íets gedaan dat gewroet