Soms kan wroeten ook een prikkel geven hoop het! Hier alleen maar tranen. Vol in de hormonen, stuwing, en veel pijn in bekken. Ik voel me zon slechte mama en zo machteloos. Ik kan niks alleen borstvoeding geven. zelf als hij huilt kan ik hem niet uit zn bedje, naast mijn bed, halen. Ik voel me rot en machteloos. Begrijp me niet verkeerd ben dolgelukkig met hem en zeker niet depressief ofzo. Maar ik vind het zo moeilijk dat ik zo weinig kan en heb nog 3 dagen kraamzorg. daarna zullen we het zelf moeten doen....zie ik echt niet zitten met ik die niks kan, een kind van 8 en een vriend die dezelfde slapeloze nachten heeft als ik omdat ik nirt kan verschonen e.d. Voel me even heel erg rot
Kunnen ze je niet nog wat extra dagen kraamzorg aanbieden? Of had je al extra uren? sterkte!!! Niet leuk Ja daar hoop ik op, dat het wel iets doet
Wat spannend meiden wanneer komt de volgende en laatste baby golf. . Hier gaat het goed tevreden meisje. Drinkt goed en geef ook veel melk sinds vandaag ook stuwing als ze huilt stroomt de melk eruit. Ik kolf nu eerst 50cc en daarna drinkt liv mn borst veder leeg. Nicky geeft toch niks het is ook niet niks allemaal! Het is Echt niet Alleen Maar Een Roze wolk! Kan je niet bij iemand aangeven dat je het echt niet ziet zitten of iemand die je kan helpen moeder schoonmoeder? Ik vraag ook aan andere of ze eten voor me koken en boodschappen willen doen. Ik bloed bijna niet meer maar de hechtingen doen flink pijn soms.
Volgende week dinsdag gaan ze bij mij ook kijken of ik gestript kan worden, en werkt dat niet gaan ze kijken voor een afspraak om ingeleid te worden. Ze willen bij mij niet wachten tot na 42 weken.
Ah Nicky heb zo met je te doen. Ik hoop zo voor je dat je wat sneller opknapt en weer wat mobieler wordt. Voor de dames die nog moeten bevallen hoop ik dat jullie dat allemaal voor volgende week gaan doen. Volgende week wordt het weer warmer en dat is geen pretje weten we allemaal. Ikzelf voel me echt super goed. Onze zoon is vandaag een week oud dus de kraamhulp was vandaag voor het laatst. Ik heb vanochtend samen met onze dochter even een bloemetje gehaald op de fiets en dat ging ook goed. Ik hoop dat ik dan ook snel weer lekker mag sporten want dat heb ik echt gemist. Maar goed mijn man heeft volgende week lekker een weekje vrij dus gaan we lekker genieten en leuke dingen doen als gezin. Hihi wat klinkt dat raar zeg.
MRD, hier laten ze je ook niet voorbij de 42w gaan. Fijn dat het goed gaat Hardlopertje en Liesje! Hier al vanaf 17:45 flink aan het rommelen. Vanmorgen in de Ikea had ik ook al af en toe (1x in het half uur/uur en niet met golven) kramp in mn onderbuik, maar sinds kwart voor 6 komt het echt in golven en doet het op de piek ook echt veel pijn (kan ik niet doorheen lopen), maar nog wel heel onregelmatig. Dan weer 1min lang om de 3 tot 5 minuten (5x achter elkaar) en dan weer een keer of 5 om de 8 a 10 min of duren ze maar 30/40sec. Dus een beetje hoop maar ook wel beetje bang dat het niet-werkende voorweeën zijn.. douche maakte geen verschil.. blijft doorgaan zoals het gaat. We wachten af
Hoop voor je dat het doorzet 4dogs. Hier nog helemaal niets, alleen enorm druk kind weer. 's morgens tot 's middags is ie enorm rustig en midden op de middag word ie drukker tot 's avonds laat. Dus heb er nog niet veel hoop in dat ie vandaag of morgen komt.
Succes dames... En mrd ook dat zegt niets bij mij ook hoop beweging en ineens kwam ze.. Hier ook #%$£ dag heb mama time out lig op bed ga slapen en laat vriend Sun doen, wel lastig t uit handen te geven maar heb t nodig morgen nieuwe hoop fijnere dag..,
Gefeliciteerd weer voor alle bevallen dames, kan t even niet meer bijhouden hoor! Vind het knap hoe jullie het nog allemaal kunnen bijhouden, ben hier alleen maar druk met me meisjes! Kraamzorg is nu een week weg en t gaat gelukkig hardstikke goed. Wel fijn dat vriend nu vakantie heeft, kunnen we even rustig wennen met ze alle! E doet het echt super, zit alweer 80 gram boven der geboortegewicht en komt meestal netjes om de 3 uur. T is tot nu toe echt een lieve tevrede baby, ben helemaal in love en ik voel me eigenlijk ook goed Flengeltje wat vervelend dat de bv zo stroef loopt Knap dat je het volhoudt hoor! Als het eenmaal loopt is het het echt waard, maar snap dat dat nu heel lastig is! Nicky wat rot dat je je zo voelt, sterkte meid en hopelijk knap je snel een beetje op! Spannend 4dogs, hopelijk zet het door! Succes voor de meiden die nog aan het wachten zijn, hopelijk hebben jullie ook snel een baby in je armen!
Nou ik ga geen oog meer dicht doen vannacht.. heb geprobeerd te gaan slapen, maar met zulke pijnlijke weeën gaat dat niet lukken.. ze duren nu wel allemaal rond de 50 sec. /1:10, maar komen nog niet regelmatig om de 3/4 min. meer om de 6min. dus ik wacht nog met de verloskundige bellen.
Ff kort; Om 04:45 is onze dochter geboren ging toch sneller dan verwacht Alles is goed met ons beide, hele verhaal komt later 55cm en 4530 gr. dus L.E. is een flinke dame ♡
Hier nog steeds geen verandering. Wordt er helemaal ongeduldig van. Ben ook helemaal klaar met het thuis zitten dus ben veel weg, beetje op de koffie enzo 😅
4dogs82 gefeliciteerd! !! Mrd nog wat gebeurd met de volle maan? Verder hier een arm jochie met telkens krampen. Voed nu met tepelhoedje, zoveel stuwing dat die niet goed kan aanhappen en dus mijn tepels kapot zijn, even laten rusten. Vandaag 6de dag en hij zit weer op geboorte gewicht, gister was die zelfs 180gram aangekomen Zelf nog steeds moe moe en nog eens moe, terwijl mijn hoofd veel wil doen, zo lastig is dat. Dames die nog moeten bevallen, hoop echt dat jullie je kleintje snel in jullie armen hebben liggen!