16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Nee nog steeds niet bevallen 😢

Gister avond voorweeen om de 10 min en echt gigaaaa veel slijmverlies met bloed. Slijmverlies is sinds vanmorgen over en ook bijna geen harde buiken meer. Dus donderdag poging 2. En vrijdag naar het ziekenhuis voor controle via echo en ctg

2. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    :( jammer mam1991. Zullen we dan maar samen de bevalling in gaan ;)

Hier vandaag ook gestript. Volgens de verloskundige deed ik het heel goed. Ik had 2 cm ontsluiting en ze kon het oprekken naar 3 cm. Binnen 48 uur zou ik nu dus weeën kunnen krijgen, en zo niet moet ik donderdag een afspraak maken voor een 2e poging. En dan moet ik ook vrijdag voor controle nog een ctg en echo laten maken. Maar stiekem hopen mijn verloskundigen dat de bevalling vanavond/morgen op gang komt. Dus nu nog ff snel wat huishoudelijke taken doen dan hoeft dat morgen niet meer ;)

3. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Ik wil jullie toch even heeele veel succes wensen mam1991 en mrd.
    Ook jullie kunnen nu snel gaan genieten van jullie kleintjes!

4. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Wat ik me eigenlijk afvraag. Hoe leggen jullie jullie kleintjes in bed? Op de rug op de zij of op de buik.
    Omdat onze zoon zo misselijk was in het begin heeft hij de eerste 3 nachten op zijn zij geslapen. Daarna hebben wij hem op zijn rug gelegd. De eerste paar nachten ging dat goed, maar daarna begon hij telkens te huilen. Hij maait zichzelf wakker met zijn armen en dan moet je echt rekken tot de volgende voeding.
    Wij hebben hem toen ingebakerd maar ook dat werkte maar een paar keer. Meneertje wurmt zichzelf binnen een half uurtje weer los. Nu leggen wij heb sinds vandaag op zijn buik te slapen (niet ingebakerd). En hij slaapt als een roos. Hij laat ineens veel langer tussen de voedingen zitten en ik ben al een paar keer wezen kijken en ligt keurig met zijn hoofdje opzij.
    Hij is ook al erg sterk in zijn nekje. Hij houdt zijn hoofd moeiteloos omhoog. Dit deed hij op het ziekenhuis al. Onze dochter en wijzelf zijn ook buikslapers alleen onze dochter lag wat later op de buik te slapen. Ik merk toch dat ik het onbewust erg spannend vind.

5. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Zolang R nog zo last heeft van krampjes ligt hij nog tussen ons in op het aankleedkussen.
    Gewoon op zijn rug, buik durf ik echt niet.
    Op zijn zij ligt die ook wel eens maar alleen in mijn armen, daar ligt die dan ook het liefst..

6. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Hier ivm spugen ook zij maar ook ingebakerd leg ik een stevige handdoek voor haar buik dat ze niet rolt.. Rug vind ik ook ff niks, wat voor een inbakerdoek heb je? Ik heb swadle me die is soepel kan ze armen wel bewegen maar niet er uit en zich wakker maken.... Als ik de puckababy gebruik is ze ook aan t wurmen maar daar zit binnen in een band.... Ff doorzetten want nu we weken verder zijn is ze als ze de doeken voelt wel rustiger en slaapt als een roos.... Overdag sliep ze 10 min half ur dan uur wakker en moe moe moe dus gebruik ze overdag heb een beetje een ritme er in en merk dat ze zich veeeel beter voelt en e het blijer is nu!!

Vandaag bij cb geweest ze groeit goed mag naar 5 flessen 120 cc wat een hoeveelheid voor zon klein lijfje!! Maar slaapt nu langer 4 à 5 uur.... Ook lekker!! Ze weegt 34 nog iets... Heerlijk!!

Dames succes met bevallen nog even!!! Het komt goed!!!!

7. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier rommelt het nu aardig in de buik. Dus ben benieuwd wanneer ons ukkie komt.

8. Flengeltje

Flengeltje Actief lid

26 nov 2013
    466
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mason ligt veel op z'n zij.. Hij rolt vaak door naar z'n rug als hij slaapt.. En soms juist zelf van rug naar zij! Mocht hij doordraaien naar z'n buik, dan ligt er altijd een aerosleep. Kindje van een vriendin van me was een buikslaper en daar gaf de aerosleep in ieder geval een goed resultaat.. Ik maak me geen zorgen!
    Daarnaast ligt hij vaak op z'n armpje waardoor zijn neusje het bed niet kan raken.
    Doen wat goed voelt, dan zit je er zelden naast!

MRD ik hoop voor je dat het nu echt gaat beginnen :D
    Dat jij en mam1991 maar een voorspoedige bevalling mogen hebben!

Seurebeure wat fijn dat alles goed is! Wat licht is ze nog!:p Mijn kleine man is vandaag weer op geboortegewicht, 4020! Hoe lief en klein is kleine Sun dan wel niet!

9. hardlopertje

hardlopertje Bekend lid

9 jul 2012
    853
    28
    28
    Ergens op de aardbol
    Spannend MRD. Hopelijk gaat het nu echt door zetten.

Ik maak me opzicht ook niet echt zorgen, maar spannend vind ik het wel en merk aan mezelf dat ik toch wat vaker bij hem ga kijken nu. Maar de hele dag ligt hij al keurig op zijn buik met zijn hoofd naar 1 kant.

10. Mikjez

Mikjez Bekend lid

22 mrt 2011
    651
    0
    0
    ZH, Nedeland
    Onze eerste heeft een helmpje gehad vanwege onwijs plat achterhoofd dus hier ligt onze kleine altijd op de zij. Als jouw kleine zo lekker op de buik slaapt, zou ik dat lekker zo laten. Tuurlijk blijft het spannend, maar persoonlijk ben ik van mening dat wiegendood niet zozeer te maken heeft met de ligging van de baby..

11. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Yeahhhhh komt goed!!!!

12. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Pffff ff genieten van een warm bad. Word De pijn wel iets minder van heb ik het gevoel.

13. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Spannend MRD :D ik duim voor je!

14. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Zal ook voor jou duimen Mam1991. Hopelijk mogen wij ook onze kindjes snel in onze armen sluiten.

15. Mriek88

Mriek88 Actief lid

28 jun 2013
    169
    0
    0
    Lees elke keer nog mee maar ben beetje lui met reageren! Gefeliciteerd aan alle mama's die bevallen zijn en de twee dames die nog moeten hopelijk schiet het op en zet het door!
    Mees slaapt overdag ol zijn buik maar s nachts vind ik dat nog eng. Hij is s nachts wel veel onrustiger met slapen dus zn buik ligt toch beter! Donderdag weer even wegen op her CB!

16. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Succes dames!

MRD, bij mij werd het bij de douche om 23u ook minder, maar toen ik om 1u weer ging douchen werd het ineens wel veel meer (incl beenweeën).

17. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Nou hopelijk snel babynieuws!!

18. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Denk ff snel kijken voor baby nieuws maar helaas nog niks.

R.afael zegt dan maar even goedemorgen!

19. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahh wat een schatje Kimberley!

Hier nog steeds niks 😅 morgen weer een strippoging. Verlies wel al vanaf zondag flinke slierten slijm, net behanglijm.. Blijft maar komen. Is erger geworden na het strippen maandag.

20. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier ook nog steeds niets... De hele middag en avond/nacht heeft het lopen rommelen in mijn buik. Vanmorgen werd ik ook wakker met hevige krampen maar nog steeds zonder enige regelmaat. Heb nog wel een beetje last van oud (bruin) bloed wat er zo af en toe uit komt. Dat kon komen door het wroeten aan die baarmoederhals. Maar dit is maar heel erg weinig. En nu weer zo'n licht menstratieachtig gevoel in de buik. Dus denk dat het morgen weer strippen word.

Heb gisteren nog wel ff wat foto's gemaakt van de dikke buik. Toch wel handig zo'n zelfontspanner op de camera :) Foto is gemaakt op de babykamer.

Deel Deze Pagina