16 t/m 31 juli mama's deel 2!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door LadyL, 22 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kellieee

Kellieee Actief lid

18 jan 2014
    306
    0
    16
    NULL
    NULL
    Even een kort berichtje: hier gaat het goed, op de slapeloze nachten na. Finnley wilde niks anders dan bij mij zijn en slapen wilde ie ook alleen bij mij. Nu sinds vanmorgen slaapt hij in de kinderwagen dus nu ga ik ook even wat inhalen!

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Balen MRD!!

Ik werd net gebeld door de vk. Over 5 min wordt ik weer gestript ipv morgen 😁 duimen maar!

3. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Herkenbaar, hier ligt R ook het liefst bij me.

Slapen gaat wel wat beter, nu zitten er tussen de 3/ 4 uur tussen ,dus dat scheelt echt een hele hoop.

Mam SUCCES!

4. Jenn78

Jenn78 Actief lid

11 okt 2014
    332
    2
    18
    Mam1991 en MRD sterkte met de laatste loodjes. Echt heel lang kan het nu toch niet meer duren?!

5. MissRedDragon

MissRedDragon Fanatiek lid

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Mam1991 succes, hopelijk gaat de 2e keer strippen beter. Hier rommelt het nog steeds, soms hevige krampen en soms wat lichte krampen en het gevoel iedere keer dat ik enorm moet poepen (sorry dames)

6. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Spannend meiden!

Ik ben hier natuurlijk super druk en kan niet alles bijhouden, maar vind het wel leuk om regelmatig te spieken of de laatste 2 er al zijn!

Mooie foto MRD, is de jurk bij jou ook zo gekrompen in de was? Hier op 30 gewassen en opgehangen om te drogen, maar veel te kort daarna (ik ben 183m)

Kimberly, wat kijkt hij al mooi helder uit zn ogen, L zat hier eergister na het 1e badje echt zooo cute om dr heen te kijken, was een mooi moment ;)

Ze slaapt goed in dr eigen wieg naast mij. Op dr rug ;)
    Maar bij mij op mn borst vindt ze natuurlijk nog net iets fijner ;) dus als ik zelf niet te moe ben liggen we lekker zo saampjes te genieten. BV gaat goed alleen links super zere tepel dus die korf ik nu steeds en zo kan papa ook voeden (met zn pink en een spuitje met slangetje), dat vindt hij heel leuk :)

7. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    L.iv ligt op haar buik, slaapt in haar wieg of box en soms lekker op mn borst.
    Tussen de voeding zit nu 3a4 uur dus gelukkig kunnen wel nog redelijk slapen snachts.
    Ik heb overproductie aan melk dus af en toe kolf ik en krijgt ze de fles vind papa ook leuk:)

Jeetje mrd duim voor je dat het Door zet, ik heb 2dagen voor weeën gehad om de 10min voordat het regelmatig kwam .

mam hopelijk werkt het strippen! !

8. MamaSophia

MamaSophia Actief lid

18 apr 2015
    225
    0
    0
    Utrecht
    Hoi dames, ik heb ook eventjes geen tijd gehad om te reageren. Heb wel af en toe meegelezen. Spannend Mam1991 en mrd. Hoop echt voor jullie dat jullie kleintjes er ook snel zullen zijn.

Hier verloopt het allemaal behoorlijk stroef. Vrijdag konden we naar huis nadat Rosalinde dinsdag was geboren met een keizersnede, de eerste dagen was zij heel erg afgevallen omdat de borstvoeding niet goed op gang wou komen. Thuis kwam dat gelukkig goed op gang en nu zit ze nog maar 50 gram van haar geboortegewicht. Helaas kreeg ik dit weekend wel koorts. Toen dat maandagavond nog niet over was wou de verloskundige toch dat ik weer terug ging naar het ziekenhuis (op mijn verjaardag notabene), en daar lig ik nu nog steeds. Op de wond was een beginnende ontsteking te zien en ook mijn baarmoeder leek zich een ontsteking te vormen, al konden ze dat niet goed zien met de echo. Ik zit nu aan een antibiotica kuur maar na 36 uur was er nog niet veel verandering te zien. De koorts komt en gaat op dit moment. Wat behoorlijk frustrerend is omdat ik naar huis mag zodra ik 24 uur koortvrij ben. De verloskundige zei dat als de antibiotica morgenochtend nog niet goed is aangeslagen ze moeten gaan overleggen over het uitproberen van andere medicijnen.
    Rosa is gelukkig wel gewoon bij me maar heeft vaak last van darmkrampen. Dat is enorm vervelend omdat ik nog steeds moeilijk uit bed kom en voor de heling van de wond het best de hele dag plat moet liggen. Maar het verschild ook erg per dag. Gisteren heeft ze geen oog dicht gedaan overdag, ze bleef ontroostbaar, vandaag ligt ze weer heel braaf te slapen en meld ze zich alleen om de paar uur om te zogen. Ze slaapt alleen wel behoorlijk onrustig. Misschien is het normaal hoor, maar de eerste dagen lag ze heel stil te slapen, en de laatste twee dagen beweegt ze steeds met haar armpjes of hoofdje, zie je haar even rekken of maakt ze een geluidje.
    Ik ben gewoon nog zo zenuwachtig wat betreft haar verzorging. We hadden ook pas 3,5 dag kraamzorg gehad en zo het er nu naar uit ziet zullen we niet veel meer krijgen. We zitten nou namelijk op dag 8 en je hebt maar tot 10 dagen na de bevalling recht op kraamzorg. En als je in die tijd in het ziekenhuis ligt nemen zij dat in principe over. Maarja in het ziekenhuis hebben ze veel minder tijd om dingen uit te leggen en te begeleiden. Ik ben zo bang dat ik mij straks zo verloren ga voelen als we weer thuis zijn.

9. Seurebeure

Seurebeure Niet meer actief

Och meis wat een toestanden zeg hoop ook dat je snel mag gaan... En war betreft je meisje , Kraamzorg helpt je alleen... T meeste weet je omdat je moet vertrouwen op je moeder gevoel en dat klopt altijd!! Dus maak je daar niet te druk om... Hier was mijn meisje ook onrustig met krampen.. Heb haar vanaf die tijd ingebakerd met elke slaap.. Ze sliep telkens zo kort dat ze dood moe was.. Ook heb ik haar voor de krampen een paar dagen inflacol gegeven dit maakt van alle kleine bellen 1 grote die er uit komt.. Miss t proberen waard t was voor Sun ff paar daagjes genoeg!! T gaat een stuk beter met haar!!

Snel opknappen en naar huis samen en er op vertrouwen dat je gevoel altijd goed zit dat voorkomt een hoop stress is makkelijk gezegd maar bij mij helpt t en als je t niet weet kun je altijd cb bellen heb ik ook wel eens gedaan en dan blijkt ook altijd dat je gevoel klopte maar je enkel en alleen bevestiging nodig had!! Knuffel voor jullie!!!

10. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Sterkte en beterschap mamaSofia, niet verloren gaan voelen hoor, ik heb hier nu 2 kraamhulpen (ivm reïntegratie van 1tje), maar ze spreken elkaar soms tegen en ik ben het ook niet altijd met hun mening eens, luister naar je moeder hart, vertrouw op jezelf, dan komt het heus goed ;)
    Wel heel jammer dat het een keizersnee is geworden en je nu weer in het zh ligt... dat moet je ook rustig verwerken allemaal, knuffel!

Liesje, fijn dat het zo goed gaat!

Zo heerlijk tussen ons in liggen slapen tijdens ons eerste gezamenlijke middag dutje :)

11. 4dogs82

4dogs82 Fanatiek lid

3 sep 2012
    2.314
    0
    36
    Een mooi huis
    Hmmm, hij zit op de kop.... ;)

12. Seurebeure

Aaaaaah cute!!

13. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

MamaSophia, wat ontzettend vervelend!!
    Beterschap. Hopelijk mogen jullie snel naar huis.
    Heb je geen boek gekregen van de kraamzorg?
    Wij hebben een boekje gekregen met uitleg over van alles wat te maken heeft met de kleine. Hoe je moet tempen, badje vullen, vasthouden enz.
    Geen familie die je de eerste dagen even kunnen bijstaan?
    En je kunt ons ook altijd vragen he.
    Komt goed meid! Je gevoel volgen en dan komt het goed.

4Dogs, wat een lieve foto!

14. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    Hier nu om de 10 min ongeveer flinke krampen niet echt pijnlijk maar wel vervelend in combinatie met een harde buik. Als vanavond niets gebeurd dan moet ik morgenvroeg bellen voor een 2e keer strippen. Nu maar weer heerlijk en warm bad laten vollopen. En even ontspannen.

@4dogs de jurk is iets gekrompen bij mij. Maar ik ben maar 1m76 had wel voor de zekerheid de grootste gekocht want was bang dat anders mijn buik er niet in zou passen ;p

15. Seurebeure

Dames zijn jullie bezig?

16. MissRedDragon

5 sep 2014
    1.010
    0
    36
    interieurverzorgster
    In de achterhoek
    #1936 MissRedDragon, 6 aug 2015
    Laatst bewerkt: 6 aug 2015
    Hier nu alleen gigantische pijn in de rug en bekken van het liggen. Vannacht de hele nacht doorgeslapen hier dus niets gebeurd. Tegen 10 uur moet ik bellen of ze mij vandaag nog en keer kunnen strippen.

Edit: vanochtend zo hard moeten persen voor mijn ontlasting. Zat blijkbaar helemaal verstopt. Dat er ook een flinke prop van slijm met draadjes bloed naar buiten kwam. Nu ook ineens geen last meer van mijn rug. Alleen nog de bekken.

17. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ahh wat jammer dat er niks gebeurd is MRD!

Hier ook niks 😰 gister de hele avond flinke voorweeen die me door de rug heen schoten en nu niks meer.
    Dat wordt morgen vroeg naar het ziekenhuis. Straks gaat zoontje even naar m'n zusje, kan ik mooi even rustig aan doen.

18. Kimberly 33

Kimberly 33 Fanatiek lid

19 mrt 2014
    2.080
    0
    36
    Klinkt als de slijmprop
    Hier na persen voor ontlasting raar gevoel in mijn buik over gehouden.
    Een later op de avond dus vliezen gebroken.

19. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Balen meiden!!
    Ukkies zitten nog lekker bij jullie.

20. Seurebeure

Come onnnnn ik ben er ook ongedurig van!!!

Deel Deze Pagina