april 2016

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door estrella1985, 2 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi

Meer meiden zoals ik die deze dagen een positieve test in handen hebben gehad:D

Als et goed is rond 5 april uitgerekend

Zijn er al dames met kwaaltjes

2. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Jaaa ik mag me melden, vandaag positief getest op 12 dpo.. Mega spannend allemaal en durf nog niet echt te geloven dat het echt zo is...

Kwaaltjes heb ik nog niet echt, iets gevoeligere borsten misschien maar heb me de laatste maanden zoveel in m'n hoofd gehaald dat ik er bewust niet op let, donderdag op m'n NOD nog een keer testen als die opgelopen is bel ik moeders voor moeders om te beginnen met verzamelen.

Hoe is het met jou estrella? Besef al gekomen dat je droom uitkomt??
    Ik heb nachtdiensten dus wil vannacht wel proberen een mooi lijstje te maken!

Liefs S

3. estrella1985

12 mei 2013
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi simmer

Oh super Gefeliciteerd

Nee ik kan het nig nie echt geloven eerlijk gezegd
    Vrijdag een afspraak in het ziekenhuis dus dan hoop ik dat het misschien iets meer werkelijkheid word.

Kwaaltjes heb ik nog nie echt alleen weinig eetlust en dan inees heel erg trek op de raarste moment bijv als ik al op bed lig enzo

Hou je me op de hoogte :)

Liefs E

4. Simmer

Simmer Actief lid

7 sep 2014
    370
    83
    28
    Zeker, ik heb ook een lijst gemaakt van 1-15 april omdat ik al eens in een groep van een hele maand heb gezeten wat ik erg onoverzichtelijk vond, kom je daar ook kletsen?? We zijn volgens mij nog de enigen, volgens mijn app ben ik 15 april uitgerekend.. Vind het nog zo eng...

Deel Deze Pagina