16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ja je gevoel kan je ook in de steek laten 😜

2. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Mmm deze zwangerschap voelt anders maargoed heb dan ook een kleine rondlopen. Mijn gevoel zegt toch weer een jongen, mijn man een meisje maar dat wilt hij ook ze graag😋

3. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Wat leuk campus een meisje! Mooie echo.

Hier heb ik het idee dat het deze keer een meisje is.
    Wij zijn nu onderweg naar Tsjechië, gaan een week op vakantie. Zal hier dus weinig zijn.

4. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Mooie echo's linn en campus leuk een meisje!

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Fijne vakantie zwangels

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Leuk een meisje!

Zelf denk ik meisje maar iedereen in m'n omgeving een jongen.... Nog 1,5 week wachten

7. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Fijne vakantie!!

8. Kimb91

Kimb91 Actief lid

30 nov 2015
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Linn; super schattige echo!!

Campus; wat leuk, een meisje!! Ik denk zelf ook een meisje maar weer gaan het zien, zou beide even leuk vinden!

Zwangels; fijne vakantie!!

9. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Dank jullie!

10. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Zwangels fijne vakantie!

Hier: weer migraine, vk gebeld bloed uitslagen zijn goed kreeg advies pcm in te nemen met cola.. En toch eerder al gedeeltelijk ziektewet in te gaan op mn werk

Had positiekleding besteld bij h&m word t bezorgd op mn oude adres (staat nog wel op mijn naam) zit te dubben of ik dus met koppijn richting mn oude huis ga straks of dat ik afwacht of t bij de buren word bezorgd

11. Griselda

Griselda Actief lid

19 nov 2014
    159
    67
    28
    Dames
    Ik ben niet zo heel actief
    Maar ik wil denk ik toch ook hier even mijn verhaal kwijt.
    Had vorige week geregeld bloedverlies en had afgelopen donderdag eindelijk de intake en echo bij mijn vk.

blijkbaar zit me placenta laag
    En die groeit over me baarmoedermond
    En de verloskundige vertelde dat ze dit nog nooit zo erg had gezien met 12 weken ofzo en dat dit in de gaten gehouden moeten worden want als de placenta los gaat kan het kindje dus dood gaan

Dus met die info en een echo foto kwamen we thuis.

Ik had gehoopt op beter nieuws en dat we het dan ook echt openbaar konden maken ofzo. Maar ik durf dat nu niet.

Nu na wat googelen lees ik wel veel goede verhalen dat de placenta goed mee omhoog groeit maar dan vraag ik me af, waarom verteld ze me dit zo? Ik had het een beter idee gevonden denk ik dat ze dat niet allemaal zo vertelde 😳

En daarbij was er een stagiair bij zonder dat er werd gevraagd of ik dat wel goed vond, ik voelde mij vreselijk ongemakkelijk en had het gevoel niet mijzelf te kunnen zijn, ik schaamde mij zo vreselijk vooral met de persoonlijke vragen en je dan andwoorden moet geven aan 2 vreemden..

Ik voel me toch steeds zo overstuur, al 2 nachten slecht geslapen. Probeerde gisteren de praktijk te bellen maar ze namen niet op en durf gewoon niet de spoed lijn te bellen maar wat voel ik mij onzeker en verdrietig zeg :(

12. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Dat is idd heftig om zo te horen!
    Aan de ene kant wel fijn dat ze het zo vroeg gezien hebben zodat ze het goed in de gaten kunnen houden. Maar echt genieten lijkt me nu een stuk lastiger. Hoop dat hij snel mee omhoog groeit en er uiteindelijk niet veel meer aan de hand is. Ik zou je gevoel wel bespreken met de verloskundige je zal er nog veel mee te maken hebben. En ook idd persoonlijke dingen dus vertrouwen moet er wel zijn.
    Succes de komende tijd

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Griselda wat ontzettend heftig. Ik kan me voorstellen dat je bang en verdrietig bent. Ben je niet doorverwezen naar een gynaecoloog. Anders zou ik daar zeker om verzoeken. Als die verloskundige het nog nooit zo erg heeft gezien met 12 weken dan vraag ik mij af of dit ook niet boven haar pet gaat. Bovendien zou je dan ook vaker echo's moeten gaan krijgen om te controleren wat de placenta gaat doen. Dus ik zou gewoon bellen en zeggen dat je je vreselijk zorgen maakt en dat je je afvraagt of je niet bij een gynaecoloog onder controle moet staan in dit geval.

14. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Jeetje Griselda, dat is niet fijn om te horen ... Gelukkig komen ze erachter met 12 weken. Hopelijk groeit de placenta mooi mee naar boven zoals je op de positieve verhalen hebt gelezen.
    Ik zou maandag de VK weer even bellen en je verhaal doen.

15. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Heftig hoor! Wat gaan ze nu voor je doen? Want met zo'n boodschap naar huis zonder aangepast plan lijkt me bijzonder.
    En blijven bellen! Als ze je nodig hebt, daar zijn ze voor!

Hier even een vraag, ik begon deze zwangerschap met een 100+ gewicht. Niet heel veel er boven, maar toch. Maar nu ik ziek ben ben ik sinds dinsdag al 7 kilo afgevallen. Weet iemand vanaf wanneer het een probleem wordt? (Vandaar mijn schaamtevolle gewicht erbij)

16. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat heftig griselda! Hopelijk 'valt het uiteindelijk mee', maar wat een onzekerheid!

Fortunae ik zou toch even contact opnemen met de gynaecoloog. 7% lichaamagewicht in net 4 dagen verliezen lijkt me niet heel goed. ik zou gewoon even bellen, misschien zien zij het niet als een probleem.

17. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Griselda.. Ik zou als ik jou was toch gewoon het spoednummer bellen.. Ze kunnen dan vast je vragen beantwoorden en hopelijk je zorgen wat wegnemen.. knuffel!!

Fortunae ik heb geen idee vanaf wanneer gewicht een probleem vormt... vriendin van mij is 100+ en vertelde dat ze om die reden niet thuis mag bevallen..
    Of bedoelde je qua afvallen?
    Ikzelf laat me niet wegen dus weet niet in hoeverre gewicht er echt toe doet

18. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh w8 even ik zie nu dat je 7 kilo kwijt bent in 4 dgn... Dat lijkt me idd niet best... Zou idd even contact opnemen

19. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Fortunae: Ik zou gewoon eventjes bellen naar de doktors. Je zal natuurlijk wel minder binnen krijgen nu je ziek bent, maar 7 kilo is natuurlijk best wat.

Palomi: Is er een reden dat jij je niet laat wegen ?

20. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Ik ben er gisteren geweest, toen vond ze het gewichtsverlies geen probleem, maar hebben we het er niet echt over gehad verder. Wel dat als ik in de loop van de komende week nog zo weinig kan eten ik weer moet bellen. Maar ik dacht, misschien weet iemand een grens ofzo.

Deel Deze Pagina