16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Precies, das hier ook het plan. Zag net in een ander topic de voorkant, autostoelen hebben 40% korting. Zou je Sumer, even willen kijken of er specifieke modellen staan of voorwaarden op die? Want als dat zo is, rij ik van de week langs de babydump voor een stoel voor de jongste. Hij past en mag nog wel in de maxicosie, maar met een paar weken willen we toch wel over.
    Wij zijn van die ouders die dat niet 100% volgens de nieuwste richtlijnen doen. Want anders had de oudste (3,5) nog steeds in de maxicosi gezeten. Zij weegt nog geen 13 kilo en haar oren zitten nog steeds onder de rand. En dat is ook niet echt de bedoeling. Dus zoon mag ook gewoon eerder over, als hij maar stevig zit.

2. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Dankjewel! We hebben om kwart voor 4 de echo. Best wel spannend.. maar ben nu niet meer zo zenuwachtig, omdat ik nu niet meer zo bang ben dat het mis is.. dat is wel een fijn gevoel, ga toch wat relaxter de afspraak in..

3. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Bij mij juist heel waterig en inderdaad de ene dag juist veel en andere dag helemaal niets :)

4. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Afscheiding is hier ook best veel. Ik heb zeg maar het idee dat ik die slijmprop iedere dag opnieuw aanmaak en kwijt raak 😂

5. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Hier ook heel veel afscheiding.. niet leuk meer.. inlegkruisjes vind ik echt niet fijn, dus maar steeds een schone onderbroek aantrekken..

6. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Wij krijgen ook een meisje!! ❤

7. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk kimmy! Gefeliciteeerd! Veel meiden al haha, vorige groepje waar ik was bijna alleen maar jongens 😄

8. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Jaaaaaaaa! Super leuk Kimmy. Weer een meisje bij de club.

Die gene die 't foldertje had mag hem wel online zetten als je wil.

9. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Jeej weer een meisje!! Gefeliciteerd!!

10. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Deel 1

Bijgevoegde bestanden:

11. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    Deel 2

Bijgevoegde bestanden:

12. sumer93

sumer93 Bekend lid

17 jun 2015
    690
    300
    63
    NULL
    NULL
    En de laatste pagina's

Bijgevoegde bestanden:

13. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    een 2D foto van de vingertjes en een 3D foto :)

Bijgevoegde bestanden:

14. Minimels

Minimels Niet meer actief

Wow al geslachten bekend!!!! Gefeliciteerd allemaal met jullie kleine zoon en dochtertjes 💙💗

Wij moeten nog 4 weekjes wachten tot we kunnen spieken. Ik hoop dat we het geslacht van alle kindjes al kunnen zien.

Vandaag al 14 weken zwanger 🎉 De tijd vliegt en het besef dat we straks maar liefst 3 kleintjes erbij krijgen begint te komen.

Sorry dat ik het hier niet zo volg. Met 3 kinderen en de zoektocht naar een huis heb ik weinig tijd!

15. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Dat is toch logisch! Snap je helemaal hoor!

Hoe gaat het verder met je dan? Nog veel last gehad van kwaaltjes en zo?

16. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Mooie echo's Kimmy!

Nou Minimels het is me nogal wat hoor! Ik vind t met mijn twee meiden al druk (nou zijn ze wel pas 22 maanden en bijna 10 maanden, maar toch) en jij hebt er al drie en straks nog drie erbij! Ben heel benieuwd ook naar de geslachten van jouw kindjes. Gaat de zoektocht een beetje voorspoedig? Heb je al enig idee wat voor wandelwagen jullie straks gaan kopen? Met drieling zijn er niet veel opties lijkt me?
    Wij hebben vanmiddag de Bugaboo Donkey duo besteld met een meerijdplankje dan tzt voor de oudste. Maar een baby kan niet op een meerijdplankje 😅. Lijkt me dat er heel veel praktische dingen op je af komt waarvan je denkt 'hoe dan?'. Of valt dat mee?

17. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Bedankt Sumer!

En mooie echo Kimmy!

Minimels: Helemaal logisch! Loopt het wat voorspoedig met het zoeken naar een huis?

18. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Logisch minimels, fijn om te horen dat het goed gaat met de drie Ukkies.

Vandaag mee gedaan aan echo voor wetenschappelijk onderzoek. Als tegenprestatie zou ze ook naar kindje kijken. Was echt super, ze nam erg veel tijd kreeg 10 foto's mee. Baby was erg druk bezig. Aan het schoppen en slaan, dan weer duimen en beentjes gekruist echt super!

19. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Wat leuk dat je weer even kon kijken Help!

Hebben jullie ook last van sneller vet haar? Ik kon het wassen normaal heel lang uitstellen en had gewoon zacht en glansend haar. Nu is mijn haar wat dof en na 2 a 3 dagen al best vet..

20. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Dat is niet iets wat ik herken Duxi, wel merk ik dat mijn haar heel anders is dan mijn vorige zwangerschap. Toen viel er vanaf dag één geen haar meer uit, maar nu merk ik dat mijn haar juist wel heel erg uitvalt. Waar ik de vorige keer een jaar lang een volle bos haar, nu is het drie keer niks....

Deel Deze Pagina