Susan86 Ja apart he hij verteld me elke dag dat er een baby in mn buik zit en dat er melk naar mn borsten gaat.. gister zei hij zelfs dat er een baby in mn buik danst.. Nu is hij soms echt zo'n wandelend orakel hoor tot nu toe heeft hij in de omgeving ook altijd gelijk gehad welk geslacht een baby heeft.. Mijn wonderkind Zo'n boekje is ook leuk idd! Wij hebben nog geen idee hoe we het de kinderen gaan vertellen.. Ouders weten t wel al! Zag ook nog een mooie test voorbij komen.. Ik heb niet meer getest na maandag.. dinsdag met de mvm weer maar wil me niet gek testen
Wat bijzonder Palomi! Vandaag is mijn NOD. Mijn temp. was vandaag nog mooi hoog en me test is mooi opgelopen gelukkig.
Palomi: Fijn dat ze wat van zich hebben laten horen! Elmyra; Wat is dat handig zeg! Ik ga bellen als ik 5 weken ben denk ik. Susan: Gefeliciteerd!! En inderdaad mooie termijnen om de vertellen aan mensen. Palomi: Wat een slim mannetje zeg. Hij wist het nog eerder als jou zelf dus, haha. Ik zou het dan even naar opa en oma sturen denk ik.
Wat knap palomi. Heel bijzonder en slim. Die test loopt mooi op susan! Ik ben benieuwd waarneer mijn nod was.. zulle we over een tijdje weten als het duidelijk is hoever ik ben
Wat een mooie testen. Hier gelukkig nog geen wetenschap bij mijn dochter. Mijn schoonvader (weet nog van niks) zei gisteren, ik heb gedroomd dat je zwanger bent van een tweeling. Vet lastig om dat goed op te reageren. Heb maar gezegd. De toekomst zal het uitwijzen.
Fortunae : Wat grappig he. Ik had ook een vriendin die zoiets zei een aantal dagen geleden. Trouwens lady's, misschien een hele gekke gedachte of vraag, maar als jullie nu seks hebben.. Zijn jullie dan ook bang dat er iets gebeurd met wat er nu in je buik groeit?
Haha duxi , moet zeggen bij de vorige zwangerschap vrij weinig sex gehad.. ga ik deze zwangerschap hem maar niet aandoen😋
Haha ja duxi, dat gevoel ken ik.. heb zelfs gegoogled of het echt geen kwaad kon.. stom natuurlijk.. maar nu durf ik me er met een gerust hart aan toe te geven.. Hoe doen jullie het met eten? Ik ben een ontzettend slechte eter. Lust bijna geen groenten en fruit.. snoep teveel. Probeer er nu zeker op te letten, maar ben bang dat ik te weinig vitamines binnenkrijg.. ik slik wel foliumzuur.
Ik neem gravitamon elke dag nu en eet gewoon maar had bij de vorige zwang.diabetes, gelukkig alleen bij te veel suiker dus hoefde weinig aan te passen. Gewoon voldoende fruit groente etc, en niet extra eten aan snoep des te moeilijker het er weer af gaat straks
Ik eet veel fruit en slik foliumzuur! En gezond eten en af en toe mezelf verwennen met iets lekkers! Nog niet echt misselijk wel duizelig en erg futloos bah hebben jullie dat ook ? Vandaag ook weer emotioneel en daarna moet ik weer lachen want ja het gaat allemaal vanzelf hé door die hormonen hihi
Oh ik ben gelukkig niet de enige die dus zo denkt. Maar het kan dus absoluut niet kwaad? Kan ik weer gerust verder seksen, haha. Wat betreft voldoende vitamines zou ik inderdaad gewoon multivitamine erbij slikken. En niet te veel snoepen. Ik weet alleen wel dat dat lastig is als je zo'n honger gevoel hebt... Campus: Hier ook heel vermoeid ... Ik was juist voor dat ik zwanger was altijd heel duizelig en nu niet meer.
Fortunae: Mee eens! Ik was trouwens de 1e week nu dat ik zwanger was echt ontzettend hongerig, maar sinds vandaag is dat een stuk minder. Meerdere die 1 van de kwaaltjes kwijt is?
Test is mooi opgelopen Susan ☺️. Ik eet wel gezond, heb alleen weinig eetlust. Slik een zwanger multi. Ben wel wat misselijk maar dat stelt nog niks voor, moe, wat last van lage bloeddruk en af en toe krampjes. Verschilt idd per dag een beetje. We hebben besloten het toch iets eerder te gaan vertellen aan familie, als het allemaal goed blijft gaan. Niet wachten tot na de combinatietest, maar na de termijnecho. We hebben namelijk oppas nodig voor de meiden en het is wel prettig om dan niet een smoes te hoeven bedenken. Dan komen we ook niet zo raar thuis mocht de uitslag van de test niet goed zijn.
Wat grappig Fortunae! Is inderdaad lastig op te reageren. Vindt het ook al lastig als mensen vragen wanneer de 2e komt. Heel herkenbaar Duxi, dacht dat ik de enige was hahaha. Het is nu nog zo kwetsbaar. Kimmy133, ik gebruik multi-vitamine voor vrouwen die zwanger willen worden of zwanger zijn.
Sooo, ik word me hier toch misselijk wakker vandaag. Pfff, hopelijk trekt het zo weg. Hoe is het bij jullie?