16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Minimels: lijkt me idd ook een enorme uitdaging! krijg je wel genoeg hulp straks van familie etc?

Duxi: heb ik ook! Niet altijd, maar vorige week toch ff plas laten nakijken en geen ontsteking, denk dus dat het gewoon door de zwangerschap komt?

2. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Wat leuk om te lezen dat veel van jullie al weten wat het wordt! Ik heb gisteren een voorspelling aangevraagd bij vlinder hier op het forum, en ik ben benieuwd wat zij zegt en of dat dan ook klopt zodra we het zien bij de 20 weken echo. Iedereen zegt dat ik weer een zoon ga krijgen, maar ikzelf heb echt geen idee, ik zie het vanzelf wel.
    Wat ik eigenlijk veel spannender vind is of alles goed is bij de 20 weken echo. Mijn jongste heeft 3 handicaps waaronder een klompvoetje, en het is wetenschappelijk bewezen dat een volgend kind meer kans heeft om ook 1 of 2 klompvoetjes te hebben. De behandeling van een klompvoetje start bijna direct na de geboorte en je bent in je doen en laten met je kind zo beperkt dat je eigenlijk niet ten volle kan genieten.... Ik vond het heel erg moeilijk... Vanaf de 4de dag na de geboorte gips tot 9 á 10 weken, en daarna 3 maanden 23/7 een voetbrace....
    Ik hoop zo ontzettend dat dit kindje geen handicaps/klompvoetje heeft.... :(

3. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Dat hoop ik ook voor je bloem!
    Voor ons allemaal trouwens, dat onze kindjes gezond zijn.
    De oudste hier heeft flinke eczeem, ik heb tijdens die zwangerschap veel geroepen dat gelukkig belangrijker dan gezond. Dat is gelukt, ze is een heerlijk vrolijk en blij kind, maar die eczeem die we er écht niet onder krijgen, met meer dan maandelijkse bezoeken aan de dermatoloog. Dat is toch wel echt heel sneu. Dus ik hoop, ondanks dat er ergere dingen zijn, dat al onze kindjes 100% gezond mogen zijn.

4. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Dat is heel erg spannend Bloem. Hoe gaat het nu met je jongste die een klompvoetje heeft/had? Heb mij er nooit echt in verdiept. Kan die wel gewoon normaal lopen enzo?

Ik hoop ook van harte dat al onze kindjes gezond mogen zijn. Laten we duimen!

Khaleesi: Gelukkig ben ik niet de enige. Het is nu ook alweer over, dus het zal wel gewoon horen bij de zwangerschap dan ..

5. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaydee en sumer gefeliciteerd! Leuk hoor weer twee mannen bij de groep 😄

Bloem heftig! Hopelijk allemaal een mooie uitslag met 20 weken!

6. Help85

Help85 Fanatiek lid

23 feb 2015
    2.005
    1
    36
    Yeah twee boys erbij!! Gefeliciteerd meiden

7. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Herken ik ook duxi. Ene dag meer dan de andere en dan weer paar dagen wel en dan een paar dagen niet.

Mijn ma heeft een hazenlip dus daarom mogen wij een guo in het wkz.
    Klompvoetjes ken ik wel maar geen idee hoe dat gaat na de geboorte, nu dus wel:) hopelijk hebben we allemaal goede 20 weken echo,s

8. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Zijn jullie een beetje bekend met mega stores van prenatal? Ik wil er dinsdag naartoe maar zou niet weten welke.

9. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Minimels jemig lastig hoor ... Ander huis, andere auto ... Hopelijk kunnen jullie het allemaal naar wens rond krijgen.

Campus, ik heb geen idee waar allemaal megastores zijn. Ik woon zelf in de buurt van Zwolle dus ga daar altijd heen.

10. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Ik wil ook naar Zwolle, maar vraag me af of 't wel leuk is om daar te zijn met die mazzeldagen?

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Nou ik ben dus begin vorige week al geweest omdat we een Bugaboo duo willen aanschaffen. Nu blijkt dat merk nooit mee te doen met acties. Dus heb hem uiteindelijk vrijdag besteld (ze kunnen wel groeikorting geven daarop, das dus een verkapte korting want eigenlijk mag het op Bugaboo dus niet). Anyhow mijn idee was om dan vorige week al duidelijkheid te krijgen over prijs en wat ik wilde hebben zodat ik tijdens de mama mazzeldagen alleen hoef te bestellen.

Maar nee ... Het is echt niet leuk om daar dan te zijn. De kortingen zijn top maar verder is het 'de hel' voor mij 😅. Mijn advies zou zijn, ga vandaag en morgen via internet uitzoeken wat je hebben wilt. Zet dat op een lijst en ga dan 's avonds tussen 20-21 daarheen. Denk dat het dan het rustigst is. Dat gezegd hebbende denk ik dat het geen moment echt rustig is. Via internet kan je ook nog kopen maar de site is tijdens die dagen vaak ook overbelast. Wat online uitverkocht is is uitverkocht, in de winkel kunnen ze nog bestellen en dan krijg je t voor de aanbiedingsprijs geloof ik.

12. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Ja ik moet vandaag en morgen werken geen optie dus en dinsdag ben ik vrij maar zat idd te denken of aan Zwolle is die groot?? Of ik ga naar Hengelo! Maar ja druk is het sowieso wel anders kan ik pas van het weekend dat lijkt me helemaal hel😱 en gelukkig ga ik met me moeder want van haar krijgen we een kinderwagen die heeft gelukkig ontzettend veel geduld! Dus ben benieuwd.

13. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Tja wat is groot, ik ben enkel in Zwolle geweest. Die is naar mijn mening niet supergroot. Babypark in Hoogeveen is groter. Maar ze hebben er wel vrij veel ... Vind het alleen een donkere bedompte winkel, maargoed dat maakt voor de producten niet uit natuurlijk 😅.

14. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Prenatal amersfoort is mooi groot! Maar van asten in tilburg is helemaal een babywinkel waar je zeker wat tijd kan besteden!

Wij kikken ook naar een duo wagen maar wee niet of een brede handiger is of 1 met 2 bakken voor elkaar

15. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Wij hebben nu een stapelbed op wielen. De zitjes of zitje en wieg/maxicosi zitten achter elkaar en dan zit de voorste iets hoger en de onderste schuift er iets onder. Ik zou dat niet aanraden ... Bekend merk dat ook iets dergelijks heeft is Joolz. Maar wij gaan nu voor een Bugaboo dat is idd wat breder maar ik hoef niet meer zo te bukken en te wrikken en dat is me meer waard. Die we nu hebben gaat op MP. De Bugaboo krijgt een meerijdplankje voor de oudste en dan kan de jongste in het zitje en de baby in de wieg ernaast.

16. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Minimels.. jeetje dan hebben jullie t nu al mega druk met alles... succes en Let ook een beetje op jezelf!

Hier; uitnodiging voor gender reveal gemaakt.. zaterdag de geslachtsbepaling en dan s avonds de bekendmaking.. vriendinnetje bakt taarten en die gaat de gender cake maken..

17. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Leuk! Hopelijk laat de kleine alles goed zien 😄 Wij hebben het zaterdag 8 oktober, kan niet wachten haha

18. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Spannend he stay!!

Dinsdag hebben we nog controle bij de vk..
    Maak me wel een beetje zorgen ik voelde de kleine toch elke dag wel n paar x maar vandaag helemaal ng niet en weet niet zeker of ik hem gister heb gevoeld.. ookal weet ik dat je hem nu nog helemaal niet dagelijks hoeft te voelen

19. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaa ik snap je helemaal! Ik heb hem nog nooit gevoeld, dus telkens het idee, zou hij er nog zijn! Zit vast allemaal goed 😄 Misschien even een koud glas water drinken en rustig op bed gaan liggen? Ik weet van de vorige keer dat dat wel eens hielp 😄 Misschien wordt hij wakker dan haha

20. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Net al even rustig gaan liggen om "contact" te maken en dan lijk ik in de verte wel iets te voelen maar veel lichter wat heel goed kan want hij heeft nog veel ruimte natuurlijk.. ooooh laat t maar gauw zaterdag zijn dan kunnen we weer gluren!

Voel jij je verder nog goed?

Deel Deze Pagina