Wat zuur Palomi, maar wie weet knap je opeens op. Hier was het in een dag omgekeerd. Wel rustig aan met eten, maar opeens ging het weer.
Fortunae lees t nu pas sorry!! Ik hoop t.. vanavond mn eten er weer uit gegooid en blijf op de wc zitten.. ineens denk ik straks wil die echoscopiste dan helemaal niet dat ik kom...
Super vroeg wakker!! Ben gewoon soort van zenuwachtig.. niet dat t geslacht me zoveel uitmaakt.. Maar meer of mn voorgevoel klopt en dat we weer kunnen spieken!
Zo, ik ben weer bij.. wat kletsen jullie veel haha! Leuke echo's gezien! Erg mooi! Wij zitten in krakau op dit moment. We zijn heerlijk aan het genieten van de vakantie. Mijn buik begint mooi rond te worden al.. kan er niet meer omheen nu.. mensen staan hier zelfs al voor me op in de bus.. haha!
Haha ja ze konden het zien it's a;....... Girl!!! (Voor degene die me kennen familie weet t later pas dus niets doorvertellen aub!)
Kimmy: Geniet lekker van je vakantie! Palomi: JAA! Super leuk! De lijst moet geloof ik weer bijgewerkt worden.