Omdat mijn bmi op het randje zit vorige keer met 29 weken test gehad en dus zwangerschapssuiker en nu dus met 16 en mocht deze goed zijn met 24 weken weer😑 maar de vorige keer hoefde ik mijn eet en drinkpatroon niet aan te passen 🤗
Erg grappig 😂 Suikertest vond ik vorige keer meevallen. Het vult wel erg, maar het is een kwestie van achterover slaan. Hier mocht je daarna gelukkig nog een beker water voor de smaak.
Hahaha die is grappig! Duxi wat een lieve echo foto. Ik moet straks rond 24 weken dacht ik de suikertest doen. En dan ook het drankje, vorige keer viel het mij mee. Heb het toen zonder nadenken achterover geslagen. Alleen het wacht was vreselijk. 2 uur lang in het ziekenhuis wachten. Ben maar een boek gaan lezen en op het forum kletsen. Het was toen wel allemaal goed ondanks dat ik overgewicht heb.
De suikertest ging niet helemaal goed de vorige keer. Ik werd onwel van het suikerwater en kon niet eens blijven zitten. Ik werd misselijk, warm en koud tegelijk en dreigde flauw te vallen. Ik heb de 2 uur dat ik moest wachten op een brancard gelegen, naast de koffiekamer van het personeel. Daarom krijg ik nu een verwijzing naar de internist voor een meetapparaat voor thuisgebruik, zodat ik thuis door de dag heen kan testen en dat dan doorgeef aan het ziekenhuis. Met 24 weken mag ik dat gaan doen en later in de zwangerschap nog een keer als dat nodig is.
Dankjewel iedereen! Ja ik heb een klein autootje! Ik neem binnekort de grotere wagen van m'n vriend over, want die krijgt een nieuwe. Over de suikertest hier doe ik mee aan een studie dus moet paar keer extra bloedprikken. Eerste x op 24 weken dacht ik! Vond het vorige zs zo vies bweik.
Hier net gebeld door het zh moet dinsdag opnieuw bloedprikken en donderdag naar het speciale spreekuur van de gyn.. Dan gaan we bespreken of ik beter onder controle van de gyn blijf of toch terug kan naar de vk
Ja het is voor een goed doel maar wel heel fijn dat het plassen in een kannetje gedaan is nu. Dinsdag hebben ze hier de laatste bussen opgehaald.
Ik voelde me zo schuldig.. Ik was de laatste week van mvm zo ziek dus kon amper plas opvangen maar ben idd ook zo blij dat t nu gedaan is!
Gefeliciteerd Saby! Hier nog 2 weken met MVM, maar ben er ook wel echt klaar mee.. Vanmorgen om 10.00 heb ik opnieuw een echo! Hopelijk zien ze het dan wel. Daarna naar de bakker racen om briefje met geslacht te brengen en vanavond gaan we de taart dan aansnijden!