Santom volgens mij waren we tegelijk de lijst aan het aanpassen hihi 😂 Zie alleen dat hierdoor bij mij het geslacht mist en mijn 20 weken echo er niet opstaat. Zou jij deze anders bij de jouwe er ook nog even op kunnen zetten? 🙈
Thnx meiden! Het zien van mijn mooie mannetje heeft me weer een hoop kracht gegeven! De echoscopiste was ook zo aardig om even de 3D aan te zetten😁 @stay; superleuk een meisje!
Kimb Let op jezelf meid!! Door migraine e.d. Ben ik uitgedroogd en was mn lichaam zichzelf aan t vergiftigen!! Stay gefeliciteerd met jullie meisje!! Hier; vriend is gestopt met roken en zoekt dus flink afleiding.. gevolg; behang is al van de muren op de babykamer.. En verbaasd me niets als er vandaag al een stuk nieuw behang tegenaan gaat.. al moet de muur ook op de nodige plaatsen opgevuld.. Twijfel of ik vandaag even naar de prenatal rij.. mn zus gaat met de kinderen halloween koekjes bakken vanmi
16 t/m 31 maart 2017 9. Campus, 30 jaar, 1e kindje ❤ meisje 14. Santom88, 28 jaar, 2e kindje ❤️ 16. Melanie2014, 28 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap)❤meisje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Kimmy133, 29 jaar, 1e kindje ❤meisje BloemJK, 35 jaar, 3e kindje ❤️meisje 17. Esther311, 31 jaar, 3e kindje ❤️ 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje ❤ jongen 19. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje ❤️ Verrassing 20. Khaleesi, 28 jaar, 2e kindje ❤jongen Jaydee, 27 jaar, 2e kindje ❤️jongen 21. R1985, 2e kindje❤️ Verrassing Loveaniol, 25 jaar, 2e kindje ❤ Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Verrassing Duxi, 22 jaar, 1e kindje ❤️ Jongen Palomi, 29 jaar, 2e kindje ❤ meisje 23. Saby, 27 jaar, 2e kindje ❤️meisje Kimb91, 24 jaar, 1e kindje❤jongen 24. 25. 26. Help85, 31 jaar, 1e kindje ❤ jongen 27. 28. Susan86, 30 jaar, 2e kindje ❤ Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje ❤ 29. Linn81, 35 Jaar, 2e kindje❤️ meisje 30. Stay123, 28 jaar, 2e kindje ❤️meisje 31. Sumer93, 23 jaar, 1e kindje ❤️jongen Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje❤️ Griselda, 24 jaar, 1e kindje ❤️meisje Totaal aantal : 27 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD, KleineFee, Maanie, Suzy85 Afspraken : 19/10 Campus 20 weken echo 20/10 Elmyra GUO 22/10 Susan86 geslachtsbepaling (3D/4D) 24/10 santom88 20 weken echo 25/10 santom88 controle vk 25/10 Kimmy133 controle vk 25/10 Palomi controle vk 27/10 Zwangels 20 weken echo 28/10 loveaniol 20 weken echo 1/11 kimmy133 20 weken echo 1/11 Duxi 20 weken echo 1/11 Fortunea 20 weken 2/11 Palomi 20 weken echo 4/11 stay123 20 weken echo 7/11 Kimb91 20 weken echo 8/11 saby guo 3/12 Palomi pretecho MvM : Kimmy133 19-7 santom 26-7 BloemJK 25-7 Mar10e 20-7 Esther311, 27-7 Help85; 27-7 Linn81 03-08 Jaydee 05-08
haha hier is de vriend ook al iets te fanatiek met de kamer bezig sinds we vrijdag op kraamvisite zijn geweest wilt die alles zo snel mogelijk klaar hebben want het duurt hem allemaal te lang! aha echt heel lief. hebben hele kamer al opnieuw getext. nu nog een muur heeeel zacht blauw verven en nieuwe vloer er in en dan maar eens kamertje uitzoeken. bij ons in vriendengroep was er een stel die 9 weken hebben moeten wachten op de levering van de kamer?
Prenatal in Amersfoort is best groot. Mooie winkel, ruim opgezet. Boven is een outlet gedeelte, maar is wisselend of dat iets is. Voordeel vind ik dat babypark dichtbij is, al zal die vandaag gesloten zijn.
Helaas hier weer gevoel dat er een aanval aankomt.. emasafene en 2 paracetemol erin en hopen dat het niet doorzet. @palomi; hoe is het nu bij jou met de migraine? Al iets gevonden wat helpt? Zo ja dan zijn tips erg welkom 🙈
Sinds ik aan t infuus heb gezeten voor t vocht is mn migraine over... scheelt misschien ook dat ik nog niet gewerkt heb eb dus meer rust hou..
Sterkte Kim met de aanvallen, hopelijk gaat het snel over. Wij gaan volgende week op oriëntatie voor een kamertje. We laten ook een muurschildering maken die wordt 11 november gemaakt.
Haha wat schattig Palomi. Lekker zoet. Ik ben ook even naar Amersfoort geweest naar de prenataal. Was leuk om rond te neuzen! Kon dit niet laten liggen.
Ooh heerlijk duXi! Mag ik ff "zeuren"? Misschien worden jullie wel gek van me inmiddels.. Toen ik in t zh lag gaven ze aan dat mijn lichaam zichzelf aan het vergiftigen was.. De dag dat ik met ontslag ging hebben we nog even naar het hartje geluisterd maar dit ging best moeizaam.. we konden haar niet goed vinden en hoorde wel de hartslag in de navelstreng en uiteindelijk op de achtergrond heel lichtjes haar hartslag.. Terwijl ik dit typ denk ik haar te voelen, of zijn het toch gewoon mijn darmen? Ik ben zoooo bang en onzeker geworden nu.. Donderdag terug naar de gyn en ik ga gezien mn voorgeschiedenis en de reacties in het zh dat ze niet snapten dat ik niet bij hun liep ga ik vragen of ik bij hun mag blijven.. Zou ik morgen de vk bellen om mijn zorgen te uiten? Of gewoon donderdag afwachten?
Ik zag een aantal lekker wezen shoppen. ik heerlijk creatief geweest vandaag nog lang niet af maar ben al wel blij met het resultaat! 😁
Palomi ik zou zeker ff bellen, beter te vaak dan te weinig!! Leuke spullen gekocht allemaal, zo fijn! Ik heb net iets geks gehad, stond in de douche, en aangezien ik al een dag of 2 een raar gevoel in mijn borsten/tepels heb was ik eens aan het checken of er iets uitkwam En ja hoor, een paar druppels!! Hoe gek is dat? En nadien deed ik m'n pyama aan,was nog bezig in de keuken en ik voel opeens een nat vlekje op m'n shirt, was ik gewoon aan het lekken Zo bizar.
bij mij zeggen ze altijd bellen bij twijfel!! Misschien kunnen ze je met woorden gerust stellen of willen ze toch ff luistere
Palomi: Bij twijfel gewoon bellen! Khaleesi: Je hoort het wel vaker en dat het daarna gewoon weer stop word gezet door je lichaam. Ik heb geen idee wat normaal is trouwens qua borsten lekken. Misschien dat het bij elke vrouw anders is? Campus: Heel leuk en creatief!
Palomi gewoon bellen als je je zorgen maakt! Gave muurschildering! En ik zie leuke kleertjes! Hier last van een soort bandenpijn denk ik. Ook heb ik wat meer afscheiding dan normaal, dit had ik bij de eerste zwangerschap niet.