16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Thnx dames.

2. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Hey dames, gisteren dus gesprek gehad. Het was een heel erg fijn gesprek en ze gaan nu meer rekening houden. Vandaag had ik ook eigenlijk 12-22 maar dat is nu een 15:00-22 :00 geworden. En ik krijg een aangepast rooster wel gewoon 38 uur maar dan 15-22 en 9-17 diensten overige uren zittend werk. Dus ben erg opgelucht de stress is meteen weg. En het geeft me wel een fijn gevoel weer. Thanks voor jullie steun! 😊

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ooh campus wat fijn zeg!! Nu nog meer genieten van je zwangerschap!

4. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Fijn!! Blijf goed op jezelf letten en gewoon weer aangeven als het niet meer gaat

5. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Oké, niet gaan schrikken hè dames. Hier mijn buikfoto:

Bijgevoegde bestanden:

6. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja, dat mag. Het enige waar je op moet letten is dat jij echt niet ziek, bijna ziek of verkouden bent als je bij een patiënt met chemokuur op bezoek gaat.
    Jij hebt een zwakke weerstand doordat je zwanger bent, en kunt dus gemakkelijk ziek worden. En chemo legt de weerstand van de patiënt plat, dus die mogen écht niet ziek worden bovenop wat ze al hebben. Daarom is het extra oppassen geblazen. Maar opzich, als je zeker weet dat je gewoon gezond bent, mag je gewoon gaan koffie drinken hoor :)

7. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Campus: Wat fijn zeg dat je een goed gesprek hebt gehad. Nu lekker genieten van je zwangerschap!

Bloem: Zo, dat is al een beste buik. :$

8. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Bloem dat is een beste toeter! Maar echt schrikken? Nee hoor.. wist jij t geslacht nou al? Je draagt volgens mij erg omhoog of niet?

9. santom88

santom88 Actief lid

18 okt 2014
    182
    1
    16
    Wow bloem dat is idd al een flinke buik.
    Ik hoorde van iemand dat Henson aandelen hartslag kan horen of het een jonge of meisje is. Van een meisje zou snel gaan en van een jonge wat langzamer. Hebben jullie hier ooit van gehoord? en degene die weten wat ze krijgen klopt het?

10. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Mijn baby had tijdens de echo een hartslag van 164 p/m. Tussen de 120 en 170 is normaal. En ik heb een jongetje ... Dus of dat klopt weet ik niet.

11. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Campus wat fijn dat het een goed gesprek is geweest! Hopelijk ga je je hier beter bij voelen en kan je het makkelijker aan.

Bloem wow dat is echt al een toeter zeg!

Hartslag is volgens een fabeltje. Mijn meiden hadden beide hartslag boven de 150 (zou duiden op meisje) en deze boy heeft ook een hartslag van boven de 150 ... Gaat niet op dus.

12. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Wij hadden vandaag mn oom en tante op visite eigenlijk nauwelijks contact mee.. Maar nu kwamen ze en kregen we de box die hun hadden voor de kleinkinderen en een wippertje met muziek cadeau en ook al is t 2e en 3e hands echt nog super netjes! Ze zijn ook een paar uur gebleven en t was enorm gezellig!!

Zijn jullie er trouwens al over uit over de naam? Wij hadden de naam al met 5 weken zwangerschap ofzo.. alleen over de 2e naam zijn we er nog niet helemaal uit

13. duxi

duxi Bekend lid

9 mei 2016
    776
    2
    18
    Wij weten echt nog geen jongens naam ... Als jullie nog leuke ideeën hebben zouden jullie deze dan hier in willen zetten?

14. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ja, ik draag hoog én naar voren, was bij mijn vorige zwangerschappen ook zo.

Toen ik voor mijn eerste zwangerschap positie kleding ging kopen, dachten ze in de winkel dat ik 6 maanden zwanger was, terwijl ik toen nét tegen de 4 maanden zat, maar ik kon geen normale kleding meer aan :D
    Tijdens de laatste controle dacht de portier van het ziekenhuis dat ik een drieling kreeg :)
    Op het laatst was het zo erg dat mijn Striae ook aan de buitenkant begon te scheuren, en mijn vel stond bovenop mijn buik zo strak dat het glom.
    Bij de tweede had ik nog "vel over" hij was ook een pond lichter dan zijn zus (wel 2cm langer) en de placenta was 3x zo klein, eigenlijk normaal, bij mijn dochter was dat ding enorm :$

Maargoed, nu dus weer een meisje, dus we zullen zien wie ze achterna gaat :D
    Bij mijn dochter was mijn startgewicht 86 en viel ik in het begin af tot 77, om daarna in moordtempo tot 112 kilo te groeien.
    Bij de tweede startte ik bij 96 kilo en kwam ik tot 105 kilo aan. Nu zit ik op +5 kilo, dus het valt nog mee ;)

We hebben al een naam, die hadden we voor een meisje 2 jaar geleden al, toen kregen we een zoon, dus de meisjesnaam schoof door :D

15. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik had bij mn zoon ook een flinke buik maar ook flink wat vruchtwater!!

Is het leuk om een fb groep op te richten of is daar geen animo voor?

16. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Lijkt me juist heel leuk, een Facebook groep, ben alleen wel bang dat ik dan daar alleen nog op zit :D :)
    Tijdens mijn vorige zwangerschap zat ik ook bij een dergelijke groep en daar heb ik hele leuke contacten aan over gehouden :)

17. Stay123

Stay123 Bekend lid

31 mei 2013
    996
    0
    0
    Noord-Holland
    Wel een leuk idee haha heb alleen geen facebook meer :)

18. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Dan herinneren we je er wel aan bloem dat je af en toe ook hier moet kijken ;)

Stay opnieuw fb maken dan maar ;)

19. Campus

Campus Bekend lid

15 apr 2013
    875
    1.133
    93
    Wij weten ook nog geen naam ja misschien 1 maar nog niet officieel vind het nog best wel moeilijk!

Facebook groepje lijkt me leuk😊

20. BloemJK

BloemJK Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.184
    3
    36
    NULL
    NULL
    Ghihi nou, Palomi, maal jij de Facebook groep vast aan dan? :D

Ow wat ik wel belangrijk vind eerlijk gezegd, is dat er alleen maar dames van dit groepje op zitten. Wij kennen elkaar al. Dat geeft vertrouwen, je zwangerschap delen via Facebook is mijns inziens een stuk persoonlijker dan hier, en het lijkt me wel zo prettig om die vertrouwelijkheid zo te houden.
    Bij een vorige groep ontzettend veel gezeik gehad omdat iedereen dames kon aandragen, en er uiteindelijk dames bij zaten die helemaal niet zwanger waren, maar wél naar onze gesprekken zaten te gluren. Een paar dames zaten op een of andere opleiding en dachten op die manier zonder onze toestemming allerlei gegevens te kunnen verzamelen en gebruiken, en van sommigen vroegen we ons af of het überhaupt wel vrouwen waren omdat uit eerdere ervaring van een paar dames bleek dat er schijnbaar mannen zijn die een fake profiel aanmaken met een gejatte profiel foto van een zwangere vrouw, omdat ze op zwangere vrouwen geilen en allerlei dingen deden met gepostte buikfoto's die je je niet eens wil indenken...
    Anyway, om een lang verhaal kort te maken.... Liever alleen dit groepje ;)

Deel Deze Pagina