Ik zal me ook even toevoegen voornaam begint met K achternaam met B .... Als het me te veel word stap ik er weer uit maar t lijkt me ook wel leuk. Lijkt me goed de groep geheim te maken. Dat is ons december 2015 groepje ook.
Ik doe niet mee met fb. Was zo'n verstokte fb-er dat het me te veel tijd met de kids kostte en dat is zonde. Dus overal vanaf gegooid en kijk hooguit eens in de week. Ik hoop dus dat er hier wel mensen actief blijven!
Ik blijf sowieso ook hier langs komen hoor! Merk wel dat fb wat gebruiksvriendelijker is om even snel iets te plaatsen🙈 vooral foto's gaat daar een stukje sneller dan hier.
Hhaha gelukkig blijven er ook een aantal meiden nog hier terug komen was al bang dat ik dit forum zelf moest volkletsen en antwoord moest geven op mijn eigen vragen
Hoi meiden, Ook een tijdje niks geschreven maar wel meegelezen. Zit op het moment niet zo lekker in me vel en ben druk bezig om dit hopelijk te kunnen veranderen. Leuk een fb groep, heb me aangemeld Begin met een S
Oh sorry, dat was wel heel kort m'n frustratie. Ik bedoel thuis, de media doet maar... We spreken een uur geleden met m'n so af dat we Sint bij hen vieren, fat wij blijven slapen en dat onze dochter (enig kleintje) dan de schoen kan zetten en zij met haar ook Sint hebben. We rijden van hen naar huis en nu we thuis zijn heeft de fam al compleet anders besproken. Om 18 uur bij zwager waar ons kleintje niet kan slapen, dus hoe we dat gaan doen....
R1985, dat is ook echt heel irritant! Kan je dat niet zeggen. Dat dit je verbaasd omdat jullie al iets anders hadden afgesproken. En dat het met de kleine wel erg onhandig is! En kan je ze niet daar op bed leggen en in de nacht eruit plukken en mee naar huis nemen. Schoen thuis alvast zetten voor vertrek?