Succes dames! Hier eindelijk ff rustig op de bank na twee dagen feest. Onze zoon is vandaag 2 jaar geworden. Wat heeft hij genoten en is goed verwend. En joehoe ik zit alweer op de 20w1d!!
Gefeliciteerd Zwangels! Hier is de kleine helemaal goed gekeurd. Geslacht is nog steeds onbekend. Hoewel ik echt nieuwsgierig ben, is het toch gelukt die te bedwingen. Placenta zit wel aan de voorkant. Dat verklaart waarom ik de kleine wel voel maar zo minder duidelijk dan de andere 2.
Jaaaaa 20 weken echo helemaal goed!! Echoscopiste legde alles heel fijn en duidelijk uit! Tis nog steeds een dame en ze was heerlijk druk!!
Ja dat is echt heerlijk idd!! En maandag weer tante geworden!! Neefje is geboren dus gister ff lekker baby geknuffeld
Na 4 echos niet met zekerheid kunnen zeggen wat het geslacht is , nu toch zekerheid... tis een meisje! Papa moet wel even wennen want hij heeft 2 zoontjes maar voor mij is het mn tweede dochtertje.. 😊 namen hebben we al, kamer is voor de helft klaar, en alle kleertjes die we leuk vinden staan al in het winkelmandje.. kom maar op kleine meid, papa en mama zijn er klaar voor!! 😁😄
Kan iemand de lijst aanpassen voor mij? Ik ben 17 maart uitgerekend en het is een meisje.. 😁😁
Alles hier trouwens ook al geregeld. Kraamzorg komt januari. Januari laatste medische echo ivm afwijkingen. Aangifte van ongeboren vrucht.. nu maar aftellen pfff wat duurt dat lang zeg !!!
Leuk Loveaniol!! Denk dat kraamzorg hier belt.. begreep dat ze alleen de 1e x langskomen en bij 2e en volgende zwangerschap is intake telefonisch! Hier vandaag onverwacht lekker mee uit eten genomen door mn vriend.. heerlijk!!
Leuk love! Hier moet ik de post van de kraamzorg nog invullen en terug sturen. Schiet er steeds bij in. Maar lang vind ik het niet duren. De tijd gaat zo onwijs snel! 20 weken! Dat is echt zo snel gegaan. Nu gaat de tweede helft en dan met name de laatste weken gevoelsmatig bij mij altijd trager omdat ik dan juist wel meer per dag bezig ben.
Ik vind t ook best lang duren allemaal.. tuurlijk denk ik som jeetje ben al 20 weken maar dan te bedenken dat we nog ongeveer 20 moeten gaan denk ik jemig nog 20 weken wachten
Kraamzorg heb ik de envelop al thuis. Ze gaan bellen denk ik omdat het de tweede is. Ik zag trouwens (omdat ik verkeerd klikte) dat brammetje nu 21 weken zwanger is....ze stond toch als sterretje op de lijst?
Ik durf het niet te zeggen Zwangels. Wel jammer overigens dat het na de start van fb zo rustig is hier 🙁
Merk idd dat het hier rustig is!! Al vond ik t sowieso ook best rustig hier.. Als ik kijk naar de club waar ik bij mn zoontje in zat iig.. Kunnen we de lijst niet omhoog halen.. weet niet of brammetje een sterretje had
16 t/m 31 maart 2017 9. Campus, 30 jaar, 1e kindje ❤ meisje 14. Santom88, 28 jaar, 2e kindje ❤️ 16. Melanie2014, 28 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap)❤meisje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) ❤ Kimmy133, 29 jaar, 1e kindje ❤meisje BloemJK, 35 jaar, 3e kindje ❤️meisje 17. Esther311, 31 jaar, 3e kindje ❤️ 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje ❤ jongen 19. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje ❤️ Verrassing 20. Khaleesi, 28 jaar, 2e kindje ❤jongen Jaydee, 27 jaar, 2e kindje ❤️jongen 21. R1985, 2e kindje❤️ Verrassing Loveaniol, 25 jaar, 2e kindje ❤ Minimels, 32 jaar, 4e kindje ❤❤❤ 22. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje ❤ Verrassing Duxi, 22 jaar, 1e kindje ❤️ Jongen Palomi, 29 jaar, 2e kindje ❤ meisje 23. Saby, 27 jaar, 2e kindje ❤️meisje Kimb91, 25 jaar, 1e kindje❤jongen 24. 25. 26. Help85, 31 jaar, 1e kindje ❤ jongen 27. Susan86, 30 jaar, 2e kindje ❤ jongen 28. Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje ❤ Didi12, 29 jaar, 2e kindje❤ 29. Linn81, 35 Jaar, 2e kindje❤️ meisje 30. Stay123, 29 jaar, 2e kindje ❤️meisje 31. Sumer93, 23 jaar, 1e kindje ❤️jongen Daniejelke, 31 jaar, 1e kindje❤️ Griselda, 24 jaar, 1e kindje ❤️meisje Totaal aantal : 28 Meisje 9x Jongen 8x Verrassing 3x Sterretjes ⭐⭐: Brammetje16, MRCD, KleineFee, Maanie, Suzy85 Afspraken : 7/11 Kimb91 20 weken echo 8/11 saby guo 8/11 Susan86 20 weken echo 10/11 Help 20 weken echo 16/11 Bloem controle gyn. 21/11 Zwangels suikertest 24/11 Zwangels controle gynaecoloog 3/12 Palomi pretecho
Heb de lijst naar boven gehaald en de lijst van MvM er af gehaald. Iedereen is daar nu wel klaar mee denk ik Misschien moeten er bij een aantal het geslacht nog achter. Maar zit op de mobiel dus kan niet makkelijk terug kijken wie het al weten.