Hoe is het met iedereen? Leuk sint weekend voor de boeg? Hier wel! Zin in! Wel bagger dat mijn bekkenklachten weer goed aanwezig zijn😣. Dat maakt de dagen een stuk zwaarder, zeker met die kleinste die alles wil ontdekken. Rust houden is dus erg lastig.
Hier slaan we Sinterklaas een jaartje over. De oudste kinderen geloven al lang niet meer, en vanwege verjaardagen was er geen enkel fatsoenlijk weekend waarin we het konden vieren met hen, en de jongste beseft het allemaal nog niet. Hij is bijna 2, hij ontdekt net dat zwarte Piet en Sinterklaas leuk zijn en niet eng, want ze geven handenvol met kleine koekjes aan je en die zijn héél erg lekker Volgend jaar gaan we het wel vieren, hopelijk van intocht tot pakjes avond, met alles erop en eraan. Ik verheug me er enorm op. Met mijn oudste heb ik er toch veel van gemist, ze was nét 4 jaar oud toen haar vader en ik gingen scheiden, en met een co-ouderschapregeling en de helft van de tijd je kind "kwijt" zijn is het toch een enorm gemis....
Welkom miesje het is alleen erg saai hier. Bijna iedereen zit in de facebookgroep en hier wordt eigenlijk niets meer geschreven
Maar met wat nieuwe dames kunnen we daar natuurlijk wel verschil in maken Hoe is het met iedereen? Hier de kerstboom aan het zetten. Helaas beginnen mijn bekken het langzaam op te geven. Dus voldoende rust proberen te nemen, wat lastig is met 2 kinderen in huis.
Haha daar zit wat in . Hier ook de kerstboom gezet. Zoon vond het leuker de kerstballen in het rond te gooien dan op te hangen. Gelukkig zijn ze van plastic 😄 Wat vervelend van je bekken! Vorige keren ook last van gehad?
Ja lijkt me gezellig. Bij mijn vorige zwangerschap ook geklets en met 5 dames nog steeds contact. Vervelend van je bekkenklachten zeg! Hoe oud is je zoontje stay123?