16 t/m 31 maart 2017

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Elmyra, 7 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Hoi meiden

Ik mag me hier ook melden ik vermoede morgen mn nod te hebben maar door de gevoeligheid van de seks denk ik dat ik mn ei later heb gehad en dus maandag mn nod heb

Vanmiddag met redelijk waterige urine een hele lichte positieve test in handen en morgenochtend doe ik hem nog een keer..

Als ik uitga van maandag mn nod ben ik 20 maart uitgerekend

2. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Hoi Palomi! Welkom! Zou echt super leuk zijn als we samen kunnen blijven kletsen hier! :D

3. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Haha ja he kimmy niet alleen in zelfde groepje maar ook nog zelfde uitgerekende datum.. hoewel ik dat niet helemaal snap hahha

4. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

#24 Elmyra, 9 jul 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jul 2016
    16 t/m 31 maart 2017

16.
    Campus, 30 jaar, 1e kindje
    Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje

17.

18.
    Elmyra, 35, 3e kindje

19.

20.
    Kimmy 133, 29 jaar, 1e kindje
    Palomi,

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 5

Afspraken :
    28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn

MvM :
    Brammetje geeft zich op na 1e goede echo

5. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Welkom Palomi! Jij en Kimmy kennen elkaar al begrijp ik 😊!

Ik heb vanochtend weer getest en de streepjes lijken donkerder nu. Vandaag of morgen is mijn nod, ben niet helemaal zeker aangezien dit niet gepland was.

De linkse test van beide is vanochtend en de rechtse van gisterochtend.

6. brammetje16

20 feb 2016
    57
    0
    0
    eigen kinderopvang
    Overijssel
    Ze zijn idd iets dikker! Prachtige testen! Mijne wordt ook mooier!! Moet nu alleen nog zien te ontstressen. Oeff, ik vind het zo onwijs spannend!
    Heb gisteren mijn vriendinnen verteld dat weer zwanger zijn. En savonds mijn familie(we hadden verjaardag) gezien de hoeveelheid miskramen is iedereen hier op de hoogte en wil ik het ook niet geheim houden voor ze.
    Nu kan ik mijn "ellende" en stress aan ze kwijt.

Bijgevoegde bestanden:

7. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Ziet er ook goed uit Brammetje 😃! Die stress raak je niet zomaar kwijt denk ik, helemaal in jouw situatie. Goed dat je het kan delen met mensen, zo kan je het wat kanaliseren.

Ik vind het ook reuze eng en heb godzijdank nog geen miskraam mee hoeven maken. Wij hebben het de eerste ook al heel vroeg bekend moeten maken omdat we met IVF zouden starten. Op de dag dat we zouden starten testte ik positief, iedereen wist wanneer we zouden starten dus dan zouden we daarover allemaal vragen krijgen. Achteraf vond ik het ook wel prettig. Want wat jij ook zegt, je kan wel je verhaal even kwijt. Dan zit het niet zo vanbinnen. De tweede zwangerschap hebben we na de combitest bekend gemaakt en als we die termijn nu halen, dan doen we het ook weer daarna.

8. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Ik mag ook op de lijst. Vanmorgen een tweede positieve test.

R1985, 2e kindje, 21 maart denk ik ongeveer

9. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Tot mijn volledige verbazing mag ik ook op de lijst.
    Bij de oudste 2 er een jaar over gedaan.
    En nu opeens al in de 3e ronde. Ik had zeker een maand of 9-15 verwacht ofzo. Dus ik ben nog een beetje verbijsterd.

Maar het is ons 3e kindje en ik vermoed dat ik rond 19/20 maart ben uitgerekend. Maar met die gekke cyclus kan het nog wel wat veranderen.

10. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Wanneer ben jij voor het laatst ongesteld geweest dan? Ik 13 juni. Als dat invoer op de vruchtbaarheidscalculator dan zegt ie 20 maart uitgerekende datum. Mijn period calender zegt 19 maart. Maar ik wacht het maar even af. Ga morgen of overmorgen een CB test doen. Kijken wat die zegt..

11. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Yessss hij is blijven plakken!! Ik ben zooooo blij!!

Bijgevoegde bestanden:

12. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Welkom Fortunea ... Ik ken je geloof ik nog van de december 2015 groep? Ik heb nu een ander profiel ivm herkenning in mijn directe omgeving. Ik ben naar het lijkt ook zwanger van de derde, alleen hier was t niet gepland. 18 maart waarschijnlijk uitgerekend.

Kimmy fijn zo'n mooie digitale test 😃! Gefeliciteerd!

13. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Mooie oplopende testen! Hij loopt hij ietsjes op en omdat t nog steeds heel licht is maakt het me wel onzeker..

Mega moe en continu misselijk dus dat lijkt wel goed... Ik zag dat ik de rest van mn gegevens voor de lijst nog niet had doorgegeven; palomi, 28 jaar, 2e kindje

14. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Hoppa! Mooie testen!

Grappig Elmyra, dat klopt. Ik was wel nog in november uitgerekend toen, maar praatte met december.
    In een ander groepje waar ik in zit, zit kleine fee. Ook uit ons groepje.

15. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Oja Fortunea ... Jij was in november uitgerekend. Hoe gaat het met de kleine? Ja Kleine Fee, met haar was ik in 2014 ook samen zwanger en in 2015 weer. We hebben nu nog een geheim fb groepje van de decembergroep. Kleine Fee is daar ook af en toe 'aanwezig'.

Zo grappig dat je dan weer dezelfde mensen tegenkomt 😊.

16. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Inderdaad erg grappig. En vooral ook heel toevallig.
    Was het nu snel raak?

Ik heb nu een slaapdienst, wil de kids snel op bed hebben zodat ik zelf ook snel kan slapen en snel morgen mijn cb doen. Moet het echt even daar op zien!

17. Elmyra

Elmyra Niet meer actief

Haha ja de cb 😁!! Das toch net ff extra hè ....

Nou eh raak ... We hadden nog nagedacht over een derde maar uiteindelijk toch besloten het niet te doen. Ik zou een spiraal laten plaatsen. Condoom heeft ons in de steek gelaten 😳. Was echt in shock toen ik woensdag positief testte. Maar nu denken we allebei 'als het zo is, dan heeft het zo moeten zijn'. Hoe dan ook meer dan welkom 😊.

Mijn oudste is nu 19 mnd en de jongste 7mnd.

18. Kimmy133

Kimmy133 Bekend lid

2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    16 t/m 31 maart 2017

16.
    Campus, 30 jaar, 1e kindje
    Brammetje16, 32 jaar, 1e kindje

17.
    Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje

18.
    Elmyra, 35, 3e kindje

19.

20.
    Palomi, 28 jaar, 2e kindje

21.
    R1985, 2e kindje

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30.

31.

Totaal aantal : 5

Afspraken :
    28/7 Brammetje16 1e echo bij de gyn

MvM :
    Brammetje geeft zich op na 1e goede echo
    Kimmy133 7-7 opgegeven

19. Fortunae

Fortunae Fanatiek lid

6 jul 2014
    1.263
    119
    63
    Tadaa! Hier is het ook echt! Al vind ik het nog steeds een beetje raar.

Mag ik op de lijst? Zet me maar op de 20ste.

Wel gek, maart. Das de maand in onze familie dat eigenlijk iedereen altijd sterft. Klinkt heel suf, maar mijn opa, oma, tante en aangetrouwde achterneef allemaal in maart. De enige die ik bewust heb mee gemaakt die niet in Maart stierf was mijn andere opa. Wij geinen vaak dat men alvast een bepaalde dag wil, en dan roept er weer iemand dat het zo niet werkt. Wie het eerst komt mag kiezen. Nou grof, maar wel de humor waarmee je verdriet soms even kunt verdrijven/die gewaardeerd wordt in de juiste setting bij onze familie. Dus met die toon op Maart, moet ik even schakelen dat dit een super Maart gaat worden!

Bijgevoegde bestanden:

20. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Mn testjes lopen mooi op

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina