Hier bij de eerste zwangerschap ook meegedaan met MvM. Is ongeveer week 6 t/m 16 dat je daar aan meedoet. Er komt een informatrice bij je lang en dan doe je de HCG test (zwangerschapstest) en er wordt besproken waar ze de kannen neerzetten. Want hiervoor hoef je niet thuis te blijven. Jij zet de volle kannen (in kratjes) op de afgesproken plaats en zij wisselen het om. Je probeert zoveel mogelijk urine te verzamelen voor ze.
Dames, wat kletsen jullie veel 😝 Bijna niet bij te benen. Mvm is prima te doen. Ik wissel de kannen s avonds en laat de lege kan voor de volgende ochtend iets open staan zodat de lucht eruit kan. 5.8 eerste afspraak bij de vk. Hoop dat ze wil proberen het hartje te luisteren, zodat ik iets van leven uit m'n buik heb gehad. Voel me namelijk niet zwanger, geen kwaaltjes niets. Alleen een enorme blauwe plek op m'n been. Bij m'n vorige zwangerschap heeft die er erg lang gezeten. Echo pas op 18/8 😕
Hier ook geen kwaaltjes hoor. alleen een opgezette buik savonds en moet nog 3 weken wachten😅 Bij de eerse kwamen de lichte kwaaltjes vanaf een week of 7 a 8 en die vielen gelukkig reuze mee
Mss stomme vraag saby. Ik zie dat jouw eerste kindje nog geen twee is als de tweede komt. Mijn eerste is dan net twee. Hoe ga je dat doen qua bedje. Wij willen onze dochter doorschuiven naar een andere kamer en de baby op haar kamer. Maar welk bedje is handig? Een extra ledikantje kopen of kan ze dan al wel naar een peuter bedje. Mss andere mama's met meer kids die ideeën hebben
Mss stomme vraag saby. Ik zie dat jouw eerste kindje nog geen twee is als de tweede komt. Mijn eerste is dan net twee. Hoe ga je dat doen qua bedje. Wij willen onze dochter doorschuiven naar een andere kamer en de baby op haar kamer. Maar welk bedje is handig? Een extra ledikantje kopen of kan ze dan al wel naar een peuter bedje. Mss andere mama's met meer kids die ideeën hebben
Hier is MvM ook geweest vanmorgen. Ook een knaltest.. Alleen heeft de consulente 30 augustus opgeschreven als einddatum, maar dan ben ik nog maar een week of 11 zwanger als ik het goed uitreken. Ik dacht dat het tot 16 weken kon.. hoe zit dat bij jullie?
Mijn dochter is ook net 2 als de baby komt ik wil haar wel in een peuterbed laten slapen ik hoop 2 maanden van te voren haar nieuwe kamer klaar te hebben zodat ze langzaam kan wennen.
Ja wat santom zeg! Willen een bedje kopen met zijkanten die omhoog kunnen dus doorgroeien en dan hem laten wennen, hij krijft gelijk een kamer die 2 x zo groot is als wat hij nu heeft
Mvm Ik heb afgesproken dat zolang ze het op mn werk niet weten ik op t werk ook niet opvang.. Verder is het elke urine opvangen van week 6 tot en met week 16.. Elke maandag zet ik het achter de struiken in de voortuin en word het opgehaald en worden er nieuwe flessen neergezet in een discretie zak..
Mijn oudste dochter was 12 maanden en 2 weken toen ik beviel van mijn jongste. Ze liggen nu allebei in een ledikant. Zou er gewoon 1 bijkopen. Bij Ikea zijn ze niet heel duur en heb je er ook waar je een juniorbed van kunt maken. Als het nu weer goed gaat heb ik er straks 3 onder de 3 dus we zullen nog wel een ledikant bij moeten kopen. Maar ze zijn ook zo weer verkocht op MP ☺️.
Goedemorgen Dames! Ik wil graag met jullie mee kletsen 😊 Ik ben Griselda, 24 jaar en zwanger van ons eerste kindje! 😍 Ik heb pcos en eigenlijk zouden we ik augustus starten met clomid! Een eisprong van mij zelf kwam dus ook wel een beetje als een verrassing maar was er erg blij mee, Kon het testen niet uitstellen tot de 23e. Zou dan 14 dpo zijn. Gisteren op 10 dpo een licht streepje, vandaag weer maar iets duidelijker. Hoe kan je een foto toevoegen via telefoon? 😜 Heel onwerkelijk om na twee jaar eindelijk een positieve test te hebben.. Kan het mij eigenlijk nog niet bevatten.. Hoe is dat bij jullie? Groetjes Griselda 😀
Lieve meiden, Mag ik bij jullie op de lijst? Deze ronde voor t eerst utrogestan gebruikt ivm tussentijds bloedverlies tussen ovulatie en menstruatie. Vandaag op NOD een mooie test 💕 Bevaldatum is 29 maart 😍
16 t/m 31 maart 2017 16. Campus, 30 jaar, 1e kindje Mar10e, 33 jaar, 2e kindje (3e zwangerschap) Santom88, 28 jaar, 2e kindje 17. Kimmy133, 28 jaar, 1e kindje 18. Elmyra, 35 jaar, 3e kindje 19. BloemJK, ? jaar, 3e kindje 20. Fortunae, 28 jaar, 3e kindje 21. R1985, 2e kindje Palomi, 28 jaar, 2e kindje 22. Zwangels, 33 jaar, 2e kindje Jennechie, 32 jaar, 2e kindje 23. Bieniwini, 32 jaar, 2e kindje 24. Duxi, 22 jaar, 1e kindje Saby, 27 jaar, 2e kindje Jaydee, 27 jaar, 2e kindje 25. Esther311, 31 jaar, 3e kindje 26. 27. Stay123, 28 jaar, 2e kindje Help85, 30 jaar, 1e kindje 28. Susan86, 29 jaar, 2e kindje Annebon1986, 29 jaar, 2e kindje 29. Linn81. ?? Jaar, 1e kindje 30. 31. Totaal aantal : 19 Sterretjes ��: Brammetje16, MRCD Afspraken : 26/7 Fortunae 1e echo bij vk 26/7 Mar10e 1e echo bij vk 01/8 Fortunae intake vk 01/8 Elmyra 1e echo en intake bij vk 03/8 Santom88 intake bij vk 05/8 Stay123 1e echo 05/8 Campus 1e echo bij vk 08/8 Palomi 1e echo bij vk 08/8 BloemJK 1e echo bij gyn 09/8 Jaydee 1e echo bij vk en intake 10/8 Susan86 Intake vk 11/8 Susan86 1e echo 22/8 Stay123 Intake vk 30/8 Palomi termijn echo + intake vk MvM : Kimmy133 7-7 opgegeven, 19-7 kennismakingsgesprek Palomi 11-7 opgegeven, 19-7 kennismakingsgesprek Elmyra 15-7 opgegeven, Stay123 18-7 opgegeven, BloemJK 25-7 intake Mar10e
Wauw wat wordt het druk hier. Gefeliciteerd nieuwe meiden. Leuk om al die testen te zien. Hier vanochtend 18 dpo nog even een keer getest, omdat ik er nog een over had. Duidelijk testje gelukkig Gisteren contact gehad met mvm en volgende week de intake. 3e keer dat ik meedoe en dit keer bijna volledig thuis dus kan hopelijk veel opvangen. 9 augustus intake bij de vlk. Ik voel me tot nu toe prima, wat honger en moe. Bij mijn meiden was ik erg misselijk van week 6-20 dus ik hoop heel hard dat het een keer anders is.